Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til >LABRADOR< formel1 ???
  • #1   4. jun 2012 vi bruger wolf blut.. det har vi gjort siden han var et havlt års tid.. det fungere bare og der er mange forskellige varianter.. smiley

• #2   4. jun 2012 (link fjernet)

først puppy, til ca 1½ års alderen, så active til han er færdig udviklet også complete til de stille måneder og active til de aktive måneder smiley
    Vi får vores lab hvalp hjem den 16. juni, og det er en af den gammeldagstype smiley
    Men foderet vil nu ca. være det samme, det afhænger primært af aktivitetsniveau og vægten på hunden smiley

• #4   4. jun 2012 Min kæreste er F1 opdrætter og han fodrer med det aktive hunderacefoder fra HUSSE - www.husse.dk

• #5   4. jun 2012 Lige et spørgsmål: er det ikke noget med at den skal have tavle, for at være formel 1 ? Altså hvor det står på tavlen? =)

• Tossen J
    Tossen J Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 114
    #6   4. jun 2012 Natascha: Jep! Du har helt ret ;o)

• #8   4. jun 2012 Tak for svar begge 2 =)

Jeg mente nok at det var sådan, ih et bevis på jeg lære lidt af HG =D

• #9   4. jun 2012 Maj-britt - Jeg tror ikke at vores formel 1'er har forstået at han skal bruges til jagt smiley Han tør ikke gå i vandet, og generelt en kæmpe kryster!!! smiley

• #12   4. jun 2012 hvis man sammenligner Gocare og royalcanins pandang så er indholdet procentmæssigt lige fordelt smiley Jeg har ikke prøvet at sammenligne med Wolfsblut, men så vidt jeg ved så er det også et tørkost foder, så handler det jo om hvad de reelt putter i. Gocare royal reklamerer for at de bruger fersk kød i - ligesom wolfsblut. Så er det vel et fedt hvad man bruger?
    Udover at jeg udemærket godt ved at nogen hunde bare ikke duer på det ene eller andet af mærkelige grunde smiley

• Katrine J
    Katrine J Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 40
    #13   4. jun 2012 Tak skal i have for jeres råd

Er der slet ingen der har erfaring med BRIT CARE (poppi dyrecenters eget foder) ??

Det ligger på ca. 399,- og skulle være rigtig godt, grunden til det ikke er dyrere er fordi de ikke bruger penge på markedsføring..

• #14   4. jun 2012 Jeg har desværre aldrig hørt om det smiley Men hvis du har hørt godt om det, ville jeg da prøve at købe det og se om hunden fungerer på det smiley
    Altså foder behøves ikke koste 600,- per 15 kg for at være godt smiley

• #15   4. jun 2012 Maj-Britt
    Jamen tror han er gået galt i byen smiley
    Han er en forfærdelig kælepotte, og meget "mig-mig-mig-ogKUN-mig mig mig" og en rigtig mors dreng. Men når man er ude, og tænker - nu skal vi i vandet. Næh nej. Han står fint ved kanten og skal IKKE længere. Det er noget så forfærdeligt hvis han får dyppet poten smiley
    smiley Ham får vi nok ikke en jagt hund ud af smiley

• Katrine J
    Katrine J Tilmeldt:
    maj 2012

#16   4. jun 2012 Nej det mener jeg heller ikke.. Og det er vel lidt ligesom mennesker, det er da super lækkert at kunne spise sushi og engelske bøffer hver dag, men de fleste mennesker lever jo lige så godt med spagetti kødsovs, kylling... og en frysepizza i ny og næ skader os jo heller ikke.. Hvad siger i?

• Katrine J
    Katrine J Tilmeldt:
    maj 2012

#17   4. jun 2012 Hvis i forstår hvad jeg mener..

• #18   4. jun 2012 Vi har samme mentalitet Katrine smiley

• Katrine J
    Katrine J Tilmeldt:
    maj 2012

#19   4. jun 2012 Sådan smiley hæhæ

• #21   4. jun 2012 har lige kigget lidt på britt care, ser grundlæggende slet ikke så dårligt ud. men har lidt mistanke af det er meget billige ingredienser, fjerkræmel kan jo være alt fra lækkert tørret kyllingekød til pulveriseret fjer. hvis prisen er lav er nok fjermel der er hovedproteinkilden da det jo logisk nok er billigere end kyllingebrystfilet. men hunde er jo ret sejlivet og kan trives på det meste, spørgsmålet er bare hvad du vil byde din bedste ven.....

• #22   4. jun 2012 en sammenlignene analyse af wolsblut blue moutain og gocare dog complete:

fedt: 16/9 %
    aske: 10/7 %
    vand: 8/9%
    protein: 30/24%

Wolfsblut står først og gocare bagefter, det er deres opgivet procentmæssige fordeling, jeg har ikke lavet oversigt over alle ingredienser.

Efter min mening så er 6% forskel ikke det vilde, selvfølge er der forskel på om hunden for 1/4 protein eller om den for 1/3 del.
    Men hele den svada om at de udelukkende skal have så meget protein som muligt hopper jeg ikke lige på, fordi nogen hunde faktisk får kløe og hudirritationer o.l. af for meget protein.

Så bare fordi man ikke handler efter prisen, kan man godt handle efter hundens eget bedste..

• Katrine J
    Katrine J Tilmeldt:
    maj 2012

#25   5. jun 2012 Øv hvor ærgerligt. Nu havde jeg lige håbet på at det var et kanon foder.

Hvad så med olivers? Hvordan ser det ud i sammensætningen? smiley

• #26   5. jun 2012 hmm, ja, jeg er både og enig smiley Man kan få den procentvise sammensætning af "hvad-som-helst", men men men når de begge skriver at der er fersk kød "de bedste råvarer" etc., så burde det i princippet være det samme?
    Jeg må sige at min mors lab og gårdhund fungerer overraskende godt på Gocare, også derfor jeg argumenterer for det smiley De har begge utrolig flot pels og afføring.
    Vi har også prøvet fodertyper som netop disse to hunde ikke fungerede på, men som andres hunde fungerer formidabelt på, og visa-versa. Jeg tror at hundefoder er lidt ligesom menneskemad, nogle kan ikke så godt tåle tomater og får diarré af det eller blæner i munden - whatever - ligeså er det nok med hunde smiley

• #28   6. jun 2012 Ja, der mener jeg så også at Gocare kan være med smiley Men det undre mig at jeg ikke kan finde deres kulhydratkilder..

• #29   6. jun 2012 Husse har en langt højere optagelsesprocent end Olivers, så hvorfor ikke kigge på dem?

Kommentér på:
Foder til >LABRADOR< formel1 ???

Annonce