375 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Godbidder?? Godbidder??

Hejsa.. har bare lige et spørgsmål... Når i roser jeres hund/hunde er det så altid med en godbid??
Min nye hund er ikke specielt god til at komme når man kalder... Altså komandoen KOM gider han bare ikke reagere på.. eller også hører han en kigger på en og lægger sig ned der hvor han er.. han kommer ikke..

Så jeg er gået igang med at bruge pølser som gotter da han ikke kan li almindelige godbidder, fordi de tidligere ejere brugte almindelig slik som belønning til ham, men det gør jeg ikke!!!

Det blev langt og blandet men håber i forstår smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godbidder??
  • #1   16. jul 2006 Vi bruger ikke altid godbidder, men veksler mellem ros og klpa og gohapser!

• #2   16. jul 2006 Tina M: vi bruger stort set aldrig godbidder når Bella er ude at gå.. Der har hun for travlt med at snuse rundt, og hun er egentlig ikke rigtig en slikmund når det gælder godbidder.. Hun foretrækker også noget kød, såsom skinke i tern, frikadelle eller lign.. Men hun kommer stort set altid når vi kalder, så synes egentlig ikke vi behøver det og hun har som sagt heller ikke den store interesse for det når vi er ude at gå.. Men håber da at det virker for dig.. Ellers kunne du måske prøve at løbe lidt eller sætte dig på hug? Så kommer hunden næsten altid..

• #3   16. jul 2006 Jeg bruger Baltas tørfoder som belønning *GG*
    Han er såååååå madglad så han synes det er helt i orden ;o)
    Så hvis han ser at jeg har mad i hånden så kommer han altid når jeg kalder :o)

• #4   16. jul 2006 Dina... Ja det der med at sætte sig på hug virker også fint, han når bare at smutte igen hvis mn rækker ud efter ham for at klappe ham eller rose ham.. hehe han er en lille lømmel..

• #5   16. jul 2006 Jeg bruger skinketern eller kyllingepølse, til agility træning. For det, går hun gennem ild og vand.

• #6   16. jul 2006 Anita Æ.. Ja da først han opdagede at jeg havde pølser så blev han ved mig hele tiden.. så det var jo et fedt hehe

• #7   16. jul 2006 Doggymom... hehe okay.. det lyder også lækkert smiley Forresten mange tak for billederne de er bare flotte..

• #8   16. jul 2006 Doggymom: kyllingepølse, altså så'n en kødpølse af kyllingekød?

Kommentér på:
Godbidder??

Annonce