Bløder om mulen :( Bløder om mulen :(
Min efterhånden ret uheldige bullerhund har en del "bumser" om munden der bløder. Det har han efterhånden haft i et års tid nu. on and off. Men denne gang er det bare nærmest hele mulen. Det bløder pænt meget når sådan en "popper". Faktisk drypper det ned på gulvet og han er meget ked af det når han sker.
Er der nogle der har erfaringer med hvordan man kan få lagt en dæmper på? Han er en bullmastiff og han er 2.5 år gammel.
Det er IKKE allergi. Han har været en masse igennem det sidste halve år. Så han er stortset testet for alt
Det skal dog siges at han lider af furunkulose og at han for tiden har hjerte-lungeorm. Så han er på en del medicin.
Håååååber på nogle gode råd
dec 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 58 Svar: 651
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.751
dec 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 156
Men det begyndte også før han fik medicin. Han er allergitestet og er oven i det hele på allergi foder i det forsøg han er med i på LIFE.
Men derude sagde de, at jeg skulle høre andre hundeejere af samme type hund om de havde nogle "tricks" til at slå det lidt ned
dec 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 156
Men tænker om måske det bryder helt vildt ud nu, fordi vi er stoppet på Cefa-Cure?!
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.751
Når de konstant er fugtige på hagen og omkring munden, hænger der mere skidt og møg fast som giver infektioner/bumser...
Så vil anbefale at prøve det med at tørre ham... Ihvertfald give det er forsøg på en måneds tid.
En jeg træner med, så fremskridt allerede efter en uge...
Bløder om mulen :(