1.925 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Det foder dyrlægen sælger... Det foder dyrlægen sælger...

Hej.

Sidder og har en lille diskution med min veninde, som vi har haft en del gange efterhånden...

Hun arbejder hos en dyrlæge og mener at det foder de sælger der er markedets absolut bedste. Dvs Royal canin, Specifik, Eukanuba osv... Hendes argument er, at hvis der var bedre ting, så ville dyrlægen forhandle det. Så derfor mener hun at der må være alt muligt skummelt i feks Taste of the wild og wolfsblut.

Jeg bruger selv Totw og har lige skiftet den store over på wolfsblut. Jeg synes jo at når jeg kigger indholdsfortegnelse, så ser "mine" to mærker langt bedre ud, uden alt muligt "skidt".
Men jeg er jo ikke uddannet dyrlæge, så jeg er helt sikkert galt på den, mener hun.

Nu ved jeg jo at der sidder en masse kloge hoveder herinde der ved alt der er værd at vide om foder:o)
Så håber lidt i vil komme på banen med forklaringer på hvad der er bedst på papiret og hvorfor dyrlægerne sælger det de gør... Og om det dyrlægerne sælger, virkelig er det bedste på markedet?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.