{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Jeg står midt i et dilemma. {{forumTopicSubject}}

Da jeg sidste år købte Bastian, aftalte min søn og jeg, at han var vores fælles hund. Troels + hans kæreste gennem mere end 4 år er nu begyndt at søge lejlighed. Sandsynligheden taler for Græse Bakkeby lidt udenfor Frederikssund, hvor jeg jo bor.
Jeg kan godt se det fornuftige i, at Bastian flytter med dem. Jeg er nu snart 53 år og hvor "væmmeligt" det lyder, så er jeg sgu nok midt i 60èrne, når Bastian forlader os.
Han er en stor og stærk hund, men hvem siger, at jeg kan blive ved med at have de samme kræfter.
Vores snak går på, at den dag Bastian reelt flytter derud. Han skal nok blive vænnet til at være hos dem. Han har kunnet sove hos Troels og Mette siden han var lille: De må bare ikke ha' hund, dér hvor de bor. Vores mening er så at tage Bastian ud på et intenat, så han kan få en legekammerat, som han så vil være med til at aflevere hos mor.
Har i andre forslag - Hilsen Bastian's Mor/Lis?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg står midt i et dilemma.
  • #1   17. jul 2006 Ah, jeg SYNES nok at han så bekendt ud... Troels, den gamle svinger, det er efterhånden mange år siden... Du må hilse fra Annemie!

    Mht dit dilemma, forstår jeg rigtigt på dig at dilemmaet er at han enten flytter hos troels eller skal have en ekstra legekammerat hos dig?


  • #2   17. jul 2006 det lyder da som en god ide.... bortset fra at det nok ikke er så smart at have hund et sted hvor det ikke er tilladt... folk kan jo få ondt i røven og melde det, og så står din søn på gaden- man får jo ikke nogen advarsler som regel!...

  • #3   17. jul 2006 P.S. Meningen er selvfølgelig, at jeg skal ha' en mindre hund, som kan blive Bastians's Squash Body. smiley

  • #4   17. jul 2006 Hej Søster Lystig.
    Jeg skal nok hilse Troels - kender han dig fra Efterskolen, for så kender du også mig hans skøre Mor, smiley
    Mette og Troels flytter til et sted, hvor de må ha' hund.


  • #5   17. jul 2006 Lis T

    Ah... sådan... Det var nu nok en bedre idé hvis han blev hos dig indtil de unge kunne finde et sted hvor de godt må have hund.. Græse Bakkeby er jo ikke så langt væk fra Fr.sund at i ikke kan fortsætte med at have fælles ansvar?


  • #6   17. jul 2006 Jeg har da ikke tænkt mig at holde op med at håndterer store dyr bare fordi flere og flere år hopper på mig ; ) det er vel hvordan man har det, der har betydning ?

  • #7   17. jul 2006 Lis T

    Nej, jeg har selv boet i Fr.sund, på Heimdalsvej.. Vi kender hinanden fra Ungdomsskolen. Så det er rigtig rigtig mange år siden... smiley


  • #8   17. jul 2006 så vidt jeg har forstået så skal Bastian flytte ud til sønnen og kæresten når de flytter ind i deres nye hus hvor man godt må have hund, og så skal Lis have en mindre hund

  • #9   17. jul 2006 Hej Vinni.
    Problemet et at, ungerne ikke kan forstille sig en bedre hund end Bastian. Samtidig var Troels og jeg enig om, at når han "engang" fik sit eget, hvor han måtte ha' hund, så skulle vi nok finde ud af noget med Bastian.
    Nu er problemet har så. Bastian er stor og dejlig, og jeg har haft hund i mange år. Både små og store. Det er mig, der er den voksne i det her, derfor får Troels's Bastian som tegn på min kærlighed til både knægten og hunden.
    Hvem siger, at min "genbrugshund" bliver en tæppetisser?. Bastian skal jo ha' en legekammerat, som han ikke bare kaster rundt med. smiley


  • #10   17. jul 2006 Lis : På den konto havde jeg nok gjort det samme valg, det lød bare som om, at du mente, at alderen var ved at trykke *G* og som første hund, er det da osse smart at få en der er "gået til"

  • #11   17. jul 2006 De unge må ikke ha' hund, der hvor de bor nu. Bastian skal først flytte, når de får deres nye lejlighed m. have. De står kun nr. 4 på listen, så det er tæt på.

    På internatet vil jeg be' om at låne en løbegård, så Bastian og den hund, jeg vælger, vil være venner fra starten.


Kommentér på:
Jeg står midt i et dilemma.

Annonce