En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Limfjorden skænk jysk 1.000 kr.
  • Opsætning af 4 loftslamper 400 kr.
  • Opsætning af loftslamper 1.600 kr.
  • Udskiftning af induktion kogeplade 3 faset. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kogt kylling.. holdbarhed
  • #1   13. jun 2012 Hvis temp er under +5 i køleskabet, så ville jeg sige 3-5 dage, hvis jeg selv skulle spise det.
    Til hunden, bruger jeg af det i 5-7 dage.

• #2   13. jun 2012 tak hanne. det var lige det jeg ville vide.. ved bare ikk så meget og tror vores lille hundehvalp vi får 1 august ville være mere mutiveret med kogt kylling smiley så tusind tak

• #3   14. jun 2012 Nanna - Du kan også koge det, og dele det ud i små portioner, som du fryser ned.
    Så kan du bare tage en lille pakke op, så der er til et par dage.

Jeg koger tit kanin til min hund. Jeg koger en hel grydefuld, som bliver pillet ren for ben. Så deler jeg det i portioner, og tager en pakke op, som hun får af i en lille uges tid. Jeg koger som regel, så der er til et par måneder. Vi bruger det som godbidder og som ekstra guf på tørfoderet

• #4   22. jun 2012 ja vi har også købt to frosne kyllinger vi ville koge fri for ben og så ville vi dele dem i portioner og fryse det ned i portioner.. smiley tak

Kommentér på:
Kogt kylling.. holdbarhed

Annonce