{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Okay, nu er jeg nervøs.. {{forumTopicSubject}}

Som jeg også har skrevet i nogle tidligere indlæg passer vi en samojede/hvid canadisk schæfer blanding på 45 kg.. Tidligere i dag dræbte han i svane (som jeg også har skrevet i tidligere indlæg).. Nu har jeg så været ude og købe et stort gnaveben til ham og Bella, og i starten er ingen af dem interesseret.. Så går Bella ud til det igen for at snuse til det og så farer Pasha (som han hedder) ud og gør af Bella.. Det synes vi er lidt mærkeligt, så min kæreste går ud for at se om han er mad-agrresiv.. Og idet min kæreste kommer hen og skal til at røre ved benet knurrer han og snaper efter ham.. Og jeg mener ikke bare et lille snap, det havde sgu gjordt ondt hvis han havde ramt ham..
Jeg er efterhånden ved at være lidt bange for ham og tænk hvis han lige pludselig får interesse for det samme som Bella og bider hende? De skal i hvert fald ikke være alene hjemme på noget tidspunkt.. Vi har også kat og er da også bange for dens helbred..
Ejerne har selv kat og siger at han simpelthen er så sød og dejlig en hund.. Men det er sgu ikke det vi ser her..
Ejerne er i Tyskland og vi kan derfor ikke bare aflevere ham.. Han er ellers sød og kælen, men det er som om at det bare kan slå klik for ham hvis han ser noget han vil jage eller der er råt kød.. Ved ikke om han er på samme måde når det gælder alm foder.. Hvad havde I gjort?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Okay, nu er jeg nervøs..
  • #1   17. jul 2006 Kiki: det var for at han havde noget at lave.. Han gik og var rastløs og pev lidt.. Bella nærmer sig heller ikke mere og har fået frikadelle herinde i stedet for...

    Kisser: Okay.. Var bare bange for at han i det hele taget var aggressiv pga. uheldet med svanen i dag.. Men tak for hjælpen.. Ved jo at det er rigtigt det du siger smiley


  • #2   17. jul 2006 Kisser: Han er alligevel næsten færdig med det.. Det gik sgu hurtigt.. Vi har lige været ude og gå tur.. Men han er bare generelt rastløs.. Men det er jo klart nok når hans ejere ikke er her..

  • #3   17. jul 2006 Kiki: Ja, det er også derfor jeg siger at det er klart nok at han piver.. Det ville Bella helt sikkert også gøre hvis hun var hos nogle fremmede..

    Men tør sgu ikke at tage benet væk.. I hvert fald ikke før han mister interessen for det.. Han er alligevel også snart færdig..


  • #4   17. jul 2006 rasmus knurrer også lidt. men kun hvis det er et lækkert ben *S* Han forsvarer bare sit ben, og tror vi vil hugge det, når jeg så har siddet lidt hos ham, mens han har det, kan jeg roligt ae og stikke hånden hen til benet. og tage det fra ham (som jeg gør, når vi skal inden, vil ikke have det fedtede ben indenfor, eller hvis vi får gæster på besøg med anden hund/børn).
    ellers kan vi sidde med hånden i hans mad skål


  • #5   17. jul 2006 vi skal inden = indenfor

  • #6   17. jul 2006 Pia: Okay.. Men han viste bare tænder, snerrede og snappede.. Men hvis Kisser siger at det er normal adfærd, så er det normal adfærd *S*

  • #7   17. jul 2006 Det kan godt være det er normal adfærd, men min hund skal ikke bryde sig om at knurre af mig. Og jeg og enhver anden kan til enhver tid tage mad fra hende uden der er sure miner.
    Jeg synes sgu det lyder bekymrende - har også læst dit indlæg om din frygtelige oplevelse, og jeg kan da godt forstå at hunden savner sine ejer... Jeg håber de snart kommer hjem så i kan få normale omgivelser igen for det må være belastende med sådan et feriebarn...
    Held og lykke!


  • #8   17. jul 2006 Trine: Der er desværre 9 dage endnu.. Det er førstedagen i dag.. Men håber at det ændrer sig til det bedre og alle katastroferne er færdige nu.. For ja.. Indtil videre har det desværre kun været grimme oplevelser..

  • #9   17. jul 2006 Py ha da, men jeg håber da at der falder ro over hunden når han har vænnet sig til de nye omgivelser, men jeg ville godt nok også være en smule bekymret især hvis jeg ikke kendte hunden så godt, men jeg er sikker på at det nok skal gå godt - du virker til at være en gæv og handlekraftig person så ingen tvivl!

  • #10   17. jul 2006 det går da ikke med sådan en opførsel, jeg ville også være bange for de to andres helbred,

  • #11   17. jul 2006 Trine: Takker *S* Jeg forsøger i hvert fald.. hehe..

    Manja: Er jeg også.. Men stoler på Kisser, hvis hun siger at det er normal adfærd.. Hun har trods alt godt styr på hunde.. Men lidt nervøs bliver man vel ved at være..


  • #12   17. jul 2006 hvis det er første dag i dag er der da ikke noget at sige til han er rastløs.. i hans øjne er det hele jo helt forkert.. gå en masse gode ture med ham så han bliver træt og leg med ham osv så han føler sig velkommen og tilpas. når vi passer hunde sørger vi altid for at de hele tiden bliver leget/ snakket med hvis de er rastløse, det hjælper også til at de falder hurtigere til.

  • #13   17. jul 2006 Dina - ja jeg vil også kunne tage Rasmus' mad/ben fra ham, det er mig der bestemmer *G*
    Havde læst forkert, jeg troede det var din egen hund. HÅber det kommer til at gå bedre, mon ikke han bare lige skal tilpasse sig


  • #14   17. jul 2006 Pia: Okay.. hehe.. Vi ser også tiden an.. Men Bella er også lidt nervøs omkring ham.. Men det er nok fordi han har haft knurret af hende nogle gange..

    Har også lige ligget og nusset med ham på gulvet og sørger, så godt vi kan, for at han har det godt.. Han har også adgang til haven osv.. Men han gider ikke rigtig at lege med tøjdyr, bolde og lign..


Kommentér på:
Okay, nu er jeg nervøs..

Annonce