{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.234 visninger | Oprettet:

Blev da forelsket! {{forumTopicSubject}}

Musashi og jeg er jo blevet alene, da min kæreste (nu ex-kæreste) og Zippo er flyttet smiley

Så Musashi er alene hund, og han savner egentlig lidt en anden hund kan jeg mærke. Han leger self med andre hunde, flere gange om ugen, men det er ikke det samme.

Så sad jeg i dag og kiggede på dba, bare for sjov elsker at se hvad folk sælger. Og sidder og siger "Nuuurh hvor er den sød, ih hvor er den flot, hov sådan en har jeg da aldrig hørt om" Hehe som man nu gør smiley

Så faldt jeg over ham, uha hvor er han bare super smuk, og hans udtryk WAAAUUUW! En 2 årig JRT kastreret hanhund, med tavle (ved ikke lige hvor)

Og ja efter at have klikket ind og ud af annoncen ca 20 gange, så skrev jeg altså på ham! Om han kan med andre kastreret hanhunde, og om hvor høj han er?

Iiih altså han er da bare dejlig smiley

Andre der har fundet deres hund på den måde, hvor man bare ikke kunne lade være med at skrive? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blev da forelsket!
  • #1   18. jun 2012 efter vi havde mistet vores unghund var vi enige om at vi ikke skulle have hund før til sommer(nu) og så skulle det være en hvalp med forældre tjekket i hoved og røv

    men men, jeg sad meget på dba, som i flere gange dagligt - men var også bange så kun ved nogle enkelte spurgte jeg kæresten, fik et nej hmm

    så ringer kærestens mor: vi har lige besøgt en dejlig labrador tæve, stereliseret og det hele og så sød og så dygtig

    to dage senere kører vi tværs over sjælland og møder denne dejlige dame, der er ret fed og IKKE stereliseret fæler helt enormt og er fuldstændig hyper, 5 dage senere henter vi hende på prøve en uge

    det er det bedste vi nogensinde har gjort smiley


  • #2   18. jun 2012 Sikke da en dejlig historie, ja man kan jo lige pludselig flade pladask for noget smiley

  • #3   18. jun 2012 Yep, på en Shih Tzu... og efter jeg havde stillet en masse spørgsmål og fået svar retur, var jeg faldt så meget pladask at jeg glemte det var en tæve jeg kiggede efter ;o) Er så glad for at havde fået øjnene op for den race :oD

  • #4   18. jun 2012 Og Sjovt, for har fået kontakt til en skøn opdrætter hvor jeg ønsker at købe en tæve, deres hunde (dem jeg så til udstillingen i Ålborg) er jeg faldet lige så meget pladask overfor, kunne havde taget dem alle med hjem, så det er virkelig racen og ikke kun en enkelt hund jeg er faldet for ;o)

  • #5   18. jun 2012 Aino det er oss en god historie du har, og fantastisk at du nu har god kontakt med en opdrætter smiley

  • #7   18. jun 2012 Natascha, de er fantastiske begge to og med meget viden :o) håber at komme derover i næste mdr. når mine de gamle har været her, så smutter jeg med dem hjem og får besøgt opdrætter så jeg kan hilse på de sidste hunde :o) glæder mig som en gal hehe
    Faktisk var det en hvalp fra mine forældre vi fik som gjorde jeg fik øjnene op for ST, hun er dog 1/4 Cavalier, hun er sød osv. men uhm en ren ST er lige os her i hytten ;o)

    Hov, glemte at spørge dig om du så har været ude og kigge på ham og købt ham?


  • #9   18. jun 2012 aaah hehe lurede lige, nååå han ser nusser ud :o)



  • #10   18. jun 2012 Sådan fik vi Vega smiley vi havde kigget længe, men skulle ikke have hund endnu! Vi sonderede bare terrenet, om man så må sige smiley og BUM, så var hun der bare! Hun var sååååååå lækker! Pludselig dukkede en hel måneds fri også op i min kalender, og så var der slet ingen tvivl. Det SKULLE vare være hende! Og vi har aldrig fortrudt et eneste sekund! Vi har bare fået verdens dejligste hund smiley

    Held og lykke med det! smiley


  • #11   18. jun 2012 Trine p fantastisk måde at finde ham på smiley

    Hihi Aino jeg venter på svar fra dem, og ja er han ikke bare dejlig?! smiley


  • #12   18. jun 2012 Pernille Vega er da oss bare total nuser smiley

  • #13   18. jun 2012 Natascha hehe jeg troede det var Zippo ;o) så det var ham jeg lurede på ;o)

  • #14   18. jun 2012 Åh altså Aino hehe troede lige du havde været på dba smiley

    Men Zippo er oss dejlig, ham savner jeg godt nok smiley


  • #16   18. jun 2012 Trine ja det er nemlig Milo, syns bare han ser helt vidunderlig ud. Så håber på de svare så Musashi og jeg kan møde ham, og se om vi kan sammen smiley

  • #19   18. jun 2012 Ja det kunne være godt =)

    Musashi var jo ikke så glad da jeg fik en lille hvalp for 3 måneder siden, men heldigvis havde min forældre opdrettet den. Så han kom tilbage og blev solgt.

    Men tror det er noget andet nu, da det ikke er en hvalp og han nu er alene hund. Musashi savner godt nok sin Zippe, det kan jeg mærke...

    Ja du har både hund og ben Trine smiley


  • #20   18. jun 2012 Natascha, du må da gerne pb mig med et link, så kan jeg lure ;o)

  • #21   18. jun 2012 Håber du får ham, han ligner en hund der har haft det godt ;o) hvornår ved du nærmere?

  • #22   18. jun 2012 Ja han gør nemlig smiley jamen venter bare på de svare på min besked, jeg har skrevet under annoncen smiley

  • #23   18. jun 2012 RING!! altid bedst at ringe... :o)

  • #24   18. jun 2012 Ja det plejer jeg oss at gøre, men denne gang vil jeg lige prøve at skrive først smiley

  • #25   18. jun 2012 haha så risikere du han går til anden side ;o)
    Jeg skrev på Tobi dengang, jeg ringede ikke, det var lige før jeg kom til at fortryd det, for der var en der havde ringet, men sprang hun fra ville de kontakte mig....
    Hun kunne ikke få sin søn til at køre i det snevejr fra Ålborg og til den anden ende af Jylland, så vi blev kontaktet, det tog min gemal 12 timer fra han kørte til han var hjemme igen ;o) havde han kørt dagen efter var han aldrig nået derned ;o)


  • #26   18. jun 2012 Ja det er self rigtig, men jeg prøver at tage chancen smiley

  • #27   18. jun 2012 Held og lykke.Spændende om de kan sammen.Jrtèr er jo rimelig selvsikre :-).

  • #28   21. jun 2012 Opgiver simpelthen det her, har ringet, skrevet sms og skrevet i annoncen. Har kun fået en sms fra sælger, om at hun ville skrive senere hvilket der ikke er blevet gjort smiley Øv hvor er det surt smiley

  • #29   21. jun 2012 Ring eller skriv igen, - førend du opgiver:)

  • #31   21. jun 2012 Kan jo være at sælger er i en situation, hvor det hele e lidt uoverskueligt, - så giv det en chance mere. Sælger må jo være glad for t din interesse er reel:)

  • #32   21. jun 2012 Simba. Har ringet og skrevet igen, ingen svar... Ja det kan da godt ske, men med mindre det er noget akut syns jeg det er lidt dårligt smiley

    Trine ja det troede jeg nemlig oss, har skrevet jeg gerne vil møde ham imorgen. Har endda oss skrevet at jeg er meget seriøs, og håber på at høre fra hende. Men ingen svar smiley


  • #33   21. jun 2012 Argh - det er os mega dårlig stil fra sælgers side...:/

  • #34   21. jun 2012 Ja det syns jeg faktisk oss smiley


  • #35   22. jun 2012 Nu har hun endelig svaret, at der kommer nogle andre og kigger på ham, om en uge...


  • #36   22. jun 2012 Ej ved du nu hvad - det er sgu dårlig stil:( Hmm er ikke sikkert at du ønsker hund derfra alligevel.... Men den kan jo selvfølgelig godt være skøn påtrods af en klovn til ejer...;)

  • #37   22. jun 2012 Syns virkelig det er dårlig stil, for jeg er ret sikker på jeg var den første der skrev. Gjorde det samme dag som annoncen kom på. Hun skrev så at hun ville kontakte mig, hvis de andre ikke ville have ham. Men det er da ikke ret mange mennesker som tager ud, og kigger på en hund, uden at tage den med hjem...

  • #38   22. jun 2012 Man skal passe på med at gå ind og se på alle de hunde der er til salg, det kan være farligt haha.
    Har købt min han hun på den blå avis og jeg er det 6 sted han har været nu bliver han her til han ikke kan mere da jeg så han på billedet sagde ejg til min mand at ham måtte jeg bare have og da vi kom ind for at se ham var han så understimuleret at jeg var nød til at have ham med hjem så han kunne få et ordentiligt liv.Men så købte vi også en lille tæve hun var 14 uger, de fik så lige en kamaret her i febuar kom jeg lige til at skrive til en her inde som søgte et nyt hjem til en engelsk bulldog så nu har jeg. Så nu har jeg fået besked på at jeg ikke skal kigge så meget for så bliver der sikkert til 4 eller 5 da jeg ikke kan tåle at se dyr der ikke har det godt. håber du får den hund du har set på.


  • #39   22. jun 2012 Nu ved jeg ikke hva du har skrevet i annoncen, men måske du satte for mange spørgsmål - kan være sælger bare håber at komme af med den og helst ikke til nogen der ikke hvad de skal spørge om... Ej jeg ved det ikke, men jeg synes godt nok det virker mærkeligt:(

  • #40   22. jun 2012 Hmmm øv da, men er sikker på, du nok skal blive forelsket i en anden smiley

    Men den med forelskelsen, har jeg lige prøvet, dog ikke mig smiley Men mine forældre har lige måtte aflive deres gamle Rhodesian Ridgeback, hele mit liv er jeg vokset op med Rhodesians, så dette er mine forældres "race". 14 dage efter de aflivede deres dreng, ringede en af mine hvalpekøbere, og fortalte han desværre ikke kunne have Otis mere, af personlige grunde. Jeg hentede ham så hjem, til begge mine tøser. Derfra ville jeg så finde en anden familie til ham, efter jeg lige havde set ham an osv. Vi går en tur ned forbi mine forældre, som bor en villa vej fra os. Jeg slap ham i haven og satte mig med mine forældre på terassen. Efter to min. står min far og leger og hygger med denne frække og store dreng på 8 mdr. Min mor er også helt solgt i ham, og legede selv og hyggede med ham. Da jeg skulle gå, spurgte mine forældre om jeg ikke bare selv tog hjem, og lod hunden blive. Så forelskelse er meget, her er de gået fra Rhodesian til en stor og fræk Old English Bulldog.. Og det fungere bare perfekt smiley


  • #41   22. jun 2012 Hvad med den i tråden - nødråb fra min dyrlæge? Ved ikke om den kunne være en mulighed;)

  • #42   22. jun 2012 Dejlige hirstorier i kommer med smiley

    Simba, neeej skal ikke have noget med underuld, kan ikke tåle det =/


  • #43   22. jun 2012 Åh for den, øv bøv, - du må lede videre;)

  • #44   23. jun 2012 Da jeg fik min Australske Terrier aflivet, i en alder af 13½ år, skulle jeg absolut ikke have en ny hund. Jeg ville nyde ikke at være afhængig af, at skulle hurtigt hjem fra job, for at lufte hund. Desuden var det en forfærdelig oplevelse, at få min hund aflivet, så det ville jeg ikke udsættes for igen. Jeg havde det absolut ikke godt, i de 2 mdr jeg ikke havde hund - havde ofte slet ikke lyst til at tage hjem, især når vejret var godt, hvor jeg som det første, ville gå en lang tur med min hund, hvis jeg altså havde én.
    Jeg kunne ikke lade være med at kigge på hunde på nettet - og pludselig var hun der : En skøn lille Yorkie-pige, skilsmissehund, der trængte til et nyt hjem. Jeg tænkte over det et par timer, skrev så til ejeren og fortalte, hvordan det var at være hund i mit hjem. Ejeren sendte en sms tilbage, at hun troede, at Chili ville få det godt hos mig, men der var også en anden der var interesseret. Hun ville gerne have, at jeg kom næste dag, da den anden først ville komme sidst på ugen, ville have hunden på afbetaling, først ville have den om en måned, samt andre underlige betingelser. Jeg kørte så til Nordjylland, der kunne jo ikke ske noget ved at se den lille vaps. Tog ikke pengene med, jeg skulle jo bare se hunden. Jeg blev også totalt smask forelsket i det lille pus ( og er det stadig). Chili kom med hjem samme aften og pengene overført via bank dagen efter. Det er det bedste jeg længe har gjort - hun er min daglige glæde og får mit hjerte til at smelte ! Jeg er glad igen og Chili er faldet så hurtigt og godt til, at det føles som om hun har boet her altid. Jeg skulle ikke have en anden hund - men jeg skulle åbenbart have Chili ! smiley
    MVH
    Jannie


  • #45   23. jun 2012 Jannie, sikke en dejlig historie, skønt du fik hund igen :o) Håber du må havde hende i mange gode år! *Kram*


Kommentér på:
Blev da forelsket!

Annonce