{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.465 visninger | Oprettet:

Grøndalsparken - løse hunde :( {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Vi er lige flyttet fra Nordjylland til en dejlig lejlighed i Vanløse, lige ud til Grøndalsparken, hvilket jo er rigtig dejligt nu vi ikke længere har have, og må ud på et par tisseture.
Desværre har vi jo hurtigt erfaret at der døgnet rundt vælter rundt med tumber der ikke har snor på deres hund og sjældent har det mindste styr på sine hunde, som ofte kommer løbende over til Sofus, som ofte bliver meget forskrækket smiley
Han har aldrig før haft problemer med fremmede hunde, men nu er han begyndt at vise tænder af og til når!!! Forståeligt nok..

Jeg synes det er utroligt, der skal altså være plads til alle, der er også børn på legepladsen der bliver bange!

Der er 10 min gang ned til engen hvor det er tilladt at have løsehunde..

Øv hvor er jeg ked af at Sofus skal have de kedelige oplevelser smiley
What to do???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grøndalsparken - løse hunde :(
  • #1   19. jun 2012 Råbe meget højt at din hund bider andre hunde- når altså den anden hund er på vej mod din. Og ellers så los de andre hunde væk
    Om man må, eller ikke må, ha løse hunde, skal man jo staddig ku kalde dem til sig.
    Bliver folk sure over at du sparker til deres hunde, så skal du bare henholde dig til hundeloven

• #2   19. jun 2012 Hej Mille. Bor selv i området, og har hørt fra mange andre det du beskriver om Grøndalsparken smiley Indtil for et par mdr siden troede jeg også det var lovligt at have løse hunde på damhusengen (regner med det er den du mener) -men det er det åbenbart ikke...
    Når King skal ud og løbe kører jeg til Brøndbyskoven med indgang fra Park Allé. Har indtil nu kun stødt på søde løse hunde, og dem der er i snor er det fordi ejeren godt er klar over at det er nødvendigt. Håber du kan bruge indlægget til noget smiley

• #3   19. jun 2012 Jeg råber dagligt! Min kæreste har sparket efter en hund der blev ved med at hapse ud efter Sofus og ejeren ville ikke fjerne den, han havde ikke sagt noget!
    Men det kan jeg nu ikke få mig selv til...
    Synes det er mærkeligt at det er så svært at overholde den hundelov smiley

• #4   19. jun 2012 Kingbøf: Der er vist et område ved engen, der er markeret med stolper smiley
    Men ja der skal man stadig have kontrol over sin hund jo.
    Det er dejligt at der findes steder hvor hunde må være løse under kontrol smiley

• #5   19. jun 2012 Kingbøf. Hundene må nu heller ikke være løse i Brøndbyskoven- ved godt at folk tror man må have dem løse i den nytilplantet del (østskoven), men det er faktisk ikke tilfældet. Og jeg har mine hunde i snor der, fordi man skal- og desuden er det der jeg oftes må råbe op, så folk kan få fat i deres løse hunde (det er så i vestdelen- altså den gamle del af skoven, da jeg ikke gider slås med hunde og deres ejer i østdelen).

• #6   19. jun 2012 Der er skildtning på damhus engen om de må gå løs smiley

Troede faktisk de måtte gå løs i grøndalsparken. Da Micha var hvalp kom vi der tit og der er ofte træf.

Men da ærgerligt folk ikke har styr på deres hunde.

• #7   19. jun 2012 Lea A: Virkelig??? var der så sent som i søndags, gik ind fra ovennævnte indgang og er ret sikker på et der står "løse hunde under opsyn" eller noget lignende på skiltet ved indgangen. Når man så går ind i skoven og drejer mod venstre ind i den nytilplantede skov, står der bare at ridning og knallerter er forbudt. Hvis du har ret er der i hvertfald manglende/misvisende skiltning smiley

• #8   19. jun 2012 Velkommen til københavn. smiley

• #9   19. jun 2012 Kingbøf: Det var ligegodt sært. Talte med en af dem der arbejder i skoven, sidste sommer. Han sagde at man ikke måtte, pga alle de børnehavebørn der går tur der, og som har været eneret af løse hunde- men det kan jo ha været lavet om smiley
    Så længe I bare holder hundene i snor, i den gamle del af skoven (vestdelen)......

• #10   19. jun 2012 Lea A: Jeg ved at det har svinget lidt gennem de seneste år om man må have løse hunde eller ej. Men lige nu er det i hvertfald tilladt smiley De rygter jeg har hørt går på at et byrådsmedlem havde følt sig generet af en løs hund, og at hun derfor havde fået gennemtrumfet at hunde skulle være i snor i HELE skoven. MEN -det var der heldigvis en masse hundefolk der brokkede sig over, så det blev lavet om igen smiley

Det er den nyplantede skov King synes bedst om (tror jeg). der er fart på, plads til at lege og en fantastisk sø smiley

Og velkommen til Kbh Mille:)

• #11   19. jun 2012 det med at råbe at hunden bider... det har ikke altid den rigtige effekt

nææææææææh - prøv at råve at den har ræveskab eller noget lignende smitsomt djævelskab, så skal du bare se løjer smiley

• #12   19. jun 2012 Ha ha.........Udenfor pædagogisk rækkevidde (fra nu af hedder du UPR)..........Tror sgu jeg vil prøve næste gang. Kan godt være at de så får taget deres hunde til sig i en fart smiley

• #13   19. jun 2012 vi brugte den på et tidspunkt, hvor folk ikke kunne finde ud af at holde deres løse hanhunde fra vores løbske tæve i snor - virkede upåklageligt.

• #14   19. jun 2012 Lea A -

I østskoven (brøndby skoven) må man gerne have løse hunde smiley
    hvertfald ifølge hundeskove.dk

http://www.hundeskovene.dk/hundeskove/%c3%b8stskoven-v-bakkeskoven/

Kommentér på:
Grøndalsparken - løse hunde :(

Annonce