{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Hårsækmider alles frygt {{forumTopicSubject}}

Jeg har selv en hun der er hårdt angrebet og ved der er mange der har været i samme situation og ønsker at skabe mere fokus på emnet.
Har derfor lavet en gruppe hvor alle er velkommende.
her er der plas til at dele bekymringer, sorger, glæder tips, medicin erfaring og gennerelle erfaringer....

har du været i situationen med hårsækmider så meld dig ind og hjælp andre smiley

http://www.hundegalleri.dk/grupper/haarsaekmiderdermodex

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårsækmider alles frygt
  • #1   19. jun 2012 Vi havde en fransk bulldog som havde det, pyha det var en fandens kamp at slippe af med smiley

• #2   19. jun 2012 slap i af med det?

• #3   19. jun 2012 Det tog faktisk et par måneder, og det hjalP ikke ligefrem at vi fik en anden hund i hjemmet som også havde det.. Men da hun kom et nyt sted hen og bo, fik de bugt med det der. Men vi gjorde alt hvad dyrlæge sage, piller, pipetter, shampoo osv. Håber godt nok aldrig at vores nye hund får det, for så bliver jeg da godt nok gråhåret før tid smiley

• #4   19. jun 2012 Ved du hva de nye ejer gjorde for at få bugt med det? Hvis du kigger i mit album kan du måske fornemme jeg er ved at være desperat for at finde mirakkelkuren smiley

• #5   19. jun 2012 Ja, kan godt se at det bette pus, er hårdt ramt. Vores bulldog, var hvid, men blev nærmest helt lyserød, så hun lignede en lille gris :o) - selvom det ikke er noget at spøge med. Men mener faktisk at hun fik nogle sprøjter, og ellers fortsatte de med pillerne et godt stykke tid. Kan godt forstå du er ved at være desperat. Det var jeg også den gang. Kan også huske, at de rent faktisk duppede hende med kold kamille the, og mener at det gav lidt bedring. smiley

• #6   19. jun 2012 Tak for de søde ord.... vi er startet med BARF for 14 dage siden smiley

Kommentér på:
Hårsækmider alles frygt

Annonce