{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

Årets værste forskrækkelse :/ {{forumTopicSubject}}

Ja, så skete det i dag. Ja, der endte med ikke at ske noget, men PUHA da jeg blev så bange..

Sagen er den, at vi flyttede i hus på Bornholm for nogle måneder siden, da jeg fik arbejde. Vi har en kæmpe have, der dog ligger op til en ret befærdet vej.
Vores hunde bliver IKKE på vores grund, så vi har hegnet alt ind, med 1.20 hegn og hæk er der i forvejen om det meste.

Det har (indtil nu) holdt hundene inde. Jeg arbejder hjemme, da jeg er præst, så der kommer ofte folk forbi. Hvis jeg ved, der skal komme nogen, er hundene inde!
Jeg har to hoveddøre, en i gården hvor folk som regel kommer (postbud, pakker og lign.) og så en dør hvor man skal gennem havelågen for at komme hen. Den bruger folk sjældent, hvis hundene er ude - da man ikke lige går ind til tre fremmede hunde.

Men i dag kommer en fragtmand så med en pakke, han parkerer i gården så jeg går gennem huset for at åbne døren i gården - da han så vælger at gå tilbage, gennem havelågen, og ind. Nå, jeg får pakken, han går og lukker lågen.

Ti min. efter kommer naboen løbende ind i haven - hundene er ude! Vi styrter ud, to af hundene er så hos hende, og har heldigvis ikke løbet ud på vejen, så havde de været kørt ned. Vi fanger dem med det samme og undskylder tusind gange. Hun er dog ikke vred.

Nu har hundene seler på i haven - men om det er særlig trygt/rart for dem hele sommeren ved jeg ikke lige?? Men så står der da tlf. nummer og adresse hvis de løber væk (hele byen ved dog at det er vores hunde).
Vi har også netop bestilt et skilt til lågen hvor der står LUK LÅGEN VI HAR HUNDE.

Er der noget andet smart vi kan gøre?
Jeg har IKKE lyst til den forskrækkelse igen - og vi er kommet frem til, at de må være smuttet ud, fordi fragtmanden lod lågen stå åben, mens han gav os pakken...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årets værste forskrækkelse :/
Kommentér på:
Årets værste forskrækkelse :/

Annonce