{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

God eller dårlig ide .. (cykel) {{forumTopicSubject}}

Heej folkens ..
Jaa sidder og tænker på om det er en god eller dårlig ide og cykle en tur ned til stranden med tayson og så cykle hjem igen .. bare stille og roligt . Med masse af vand med til ham .. Venter selvf til kl 13 .. så har jeg 3 timer til at komme hjem igen . det er ca 3,5km ned og hjem men det er op ned og op .. men med meget skygge .. der ingen som siger jeg ikk kan tag en time om og cykle det stykke.. tænkte bare til at han kom i noget vand og plasket lidt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God eller dårlig ide .. (cykel)
  • #1   21. jun 2012 Hvor lange ture er han vant til at du cykler med ham?

• #2   21. jun 2012 Nu har jeg lige fået min cykel hjem igen . Men ellers har jeg da cyklet meget med ham . bare ikk siden vi var til dyrelæge for en mdr siden . Da bare havde han hol i bag i .. af træk det også lidt det jeg tænker lige nu .. Om det er smart om det ..

men før kunne jeg sagtens tag cyklen og alt fra 2 til 10 km ..

• #3   21. jun 2012 han er altid glad nå vi har cyklet .. men vi har lige cyklet 1,3km bare i meget langsom da det er meget meget varmt . vi kunne næsten lige så godt havde gået det ville havde taget det samme . måske lige 4 min mindre . så det gik i snegle fart ..

• #4   21. jun 2012 Har ikke så meget forstand på hundens led, og hvor meget den kan tåle at cykle, så det vil jeg lade andre om smiley
    Men hvad der bare springer mig i øjnene, er at du vil cykle med ham i de timer hvor solen står højest på himlen... Bliver han ikke helt ør af den varme så? Ved godt at du har vand med og i skal til stranden, men stadig. Bare en tankestreg herfra smiley

• #5   21. jun 2012 Self er det ikk lige præsic kl 13 jeg ville .. bare engang ..
    Haha . tro jeg spørg min kærestes eks om hun stadig har den cykel vogn til deres datter for hun cykler bestemt ikk heh .. Så slipper man for problem hvornår man cykler smiley .. men kan godt se hvad du mener men skulle ikk virke som om jeg sidder og venter på kl bliver 13 for det ikk lige det mine tanker lå . MIN FEJL smiley

• #6   21. jun 2012 Fint fint, det var heller ikke fordi jeg som sådan troede at du sad og ventede og sagde: NU er det varmest, så skal vi afsted! smiley
    Men hvis i tager afsted, så må i have en god tur!

• #7   21. jun 2012 Ja jeg ved det ikk helt . Men varmt er det ikk helt vildt her . det er ikk sådan man bare kan smide sig ud eller bare tag og havde badetøj på og gå rundt det er lidt køligt og gå rundt smiley

• #8   21. jun 2012 det kan du godt når det ikke er længere bare tag det stille og rolig... så skal i nok komme op på de 10km igen... og husk masser af drikke vand og gerne et par våde håndklæder til når i når frem da det køler hundene ned hvis den har det varmt og den må for gud skyld ikke ligge sig ned når i kommer frem med det samme... gå lidt rundt med den eller få den til og stå så der ikke går syre i benne

• #9   21. jun 2012 Okeey .. smiley ..
    Tak for gode råd ..

Kommentér på:
God eller dårlig ide .. (cykel)

Annonce