1.360 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 36 Svar

Camping i dk med flere hunde Camping i dk med flere hunde

Hej alle

Vores ferie i år kommer til at foregå i campingvogn med 3 eller 4 hunde, os to voksne samt vores søn på 11 år.

Har i nogen gode erfaringer med campingpladser der er ekstra hundevenlige og som I vil anbefale? Helst vest for Storebælt smiley

På forhånd tak smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Camping i dk med flere hunde
  • #1   25. jun 2012 Lidt her, der er søgt efter "dyr på pladsen", så kan man evt. kontakte steder

http://www.danskecampingpladser.dk/S%F8g+p%E5+campingplads/sogresultat.htm?regions=&classification=&tema=6&x=113&y=31&searchid=756865

• #2   25. jun 2012 Tak for links, men jeg kan sagtens finde pladser hvor man må have hunde med.

Det jeg søger er pladser som er ekstra hundevenlige på den ene eller anden måde, gerne i form af andres personlige erfaringer smiley

• #3   25. jun 2012 Har du googlet " camping med hund" , for der kommer mange tråde frem, på div. forums, hvor der er erfaringer fra folk

• #6   25. jun 2012 Jeg kan anbefale Æblehaven Camping.
    http://www.aeblehavenscamping.dk/

Det ligger naturskønt og du er velkommen med dine hunde. MEN det er ikke en luksus campingplads.

• #7   25. jun 2012 Rømø på lakolt smiley Der er ekstrem mange hunde og de har et hundebad også smiley De har også et indhegnet område til hunde men sidste år var det bare groet helt til så ved ikke om de har fået det ordnet i år også ligger det lige op af stranden smiley

• #9   25. jun 2012 Oh en Campingvogn må være det der pludselig en dag står på ønskelisten, er så hygsomt :o)

• #10   25. jun 2012 Agnete&Chico - er det den her?

http://www.romocamping.dk/dk/pladsoplysninger.asp

• #11   25. jun 2012 Jeg har et hold venner med 2 bordercollier der har været på Hasmark camping op til flere gange nu, og de roser den altid for at være så hundevenlig på flere måder + så er den ret god med faciliteter (indendørs badeland etc.) :o)

• #12   25. jun 2012 Der er sikkert sket en del på Æblehaven siden jeg var der sidst, men det, der imponerede mig, var at trods der er mange hunde, så hører man dem faktisk ikke. Pladserne er meget store, der kan sagtens stå både campingvogn, bil, telt, opbevaringstelt og så er der stadig plads til mere.
    Folk derude er flinke. Og så er der en stor "hundeskov" ved siden af. Den er dog ikke hegnet ind, men det er tilladt at have løs hund der.
    Og selve pladsen ligger inde midt i en skov og er bare hyggelig.

• #13   25. jun 2012 Trine - den ser også rigtigt hyggelig ud smiley

• #14   25. jun 2012 Prøv også http://www.feriemedhund.dk/

der kan du se adskellige campingpladser, specielt velegnede med hunde....

• #15   25. jun 2012 Lakolk er god, fordi den har det indhegnede hundeområde.

• #16   25. jun 2012 nicolai & malene - den her?

http://www.lakolkcamping.dk/

• #17   25. jun 2012 Kæresten og jeg skal på Tolne-camping i år, har aldrig været der, men det ser hyggeligt ud smiley Dog ingen luksus på nogen måde.

• #18   25. jun 2012 Altså nu ligger Æblehaven lige ved siden af Ringkøbing og der er "kun" 15 min i bil til Jyllands Park Zoo i Haunstrup og ca 15 min til Søndervig ( alt i bil self).

Jeg ved ikke hvad prisen er derude mere, men det er en plads, hvor man ikke behøver at have øje på sine børn konstant, hundene er mere end velkomne. Ejeren Henk har selv hunde og er flink.
    Boede jeg tættere på, så havde jeg købt vogn og valgt at være fastligger derude, da lige den type pladser er mig. Du kan vælge at være social, men der er plads og mulighed for at være dig selv uden problem.

• #19   25. jun 2012 hehe Trine - du "sælger" den godt smiley

den ser også super hyggelig ud. det eneste der generer mig ved hjemmesiden er at den kunne trænge til at få læst korrektur.... men nu er jeg også frygtelig nørdet mht den slags.

• #20   25. jun 2012 Da vi var i sommerhus på Fyn sidste år, kørte vi op til Flyvesandets Hundeskov. Det er en ret fin indhegnet hundeskov, og når man går igennem den så kommer man ned til en låge i den anden ende, der åbner lige ud til stranden.

Og der var en campingplads ved siden af. Så det må da var et fantastisk sted til camping med hundene smiley

• #21   25. jun 2012 Corgitossen: Ja, den der smiley

• #22   25. jun 2012 Corgitossen
    Korrekturen kan jeg forklare. Ejerne er hollændere, men taler dansk smiley

Og selvom de gør meget for pladsen, så er det jo begrænset, hvad de kan klare. De har dog - så vidt jeg ved - god hjælp fra en del fastliggere.
    Men hvis du vælger den plads, så sig det til Henk og Natasja, de er lydhøre overfor den slags.

Jeg var fastligger derude sammen med min eksmand og var hammerglad for stedet.

• #23   25. jun 2012 Trine - tænkte nok det var noget i den stil der var årsagen, det er det som regel. Og fair nok - det er ikke afgørende for om vi vælger en plads, jeg er bare en nørd der ikke kan undgå at lægge mærke til det smiley

Tak til alle der er kommet med personlige erfaringer - det var netop lige den slags jeg eftersøgte smiley

• #24   25. jun 2012 Corgitossen. Vi camperer også med 4 hunde, og der har aldrig været problemer. Flere steder skal man betale for hundene, men det synes jeg er OK.

Vi har campingvogn og et sommerfortelt. For at holde hundene inden for vores plads har vi købt en indhegning, som går rundt om forteltet og hvis man har skørt til forteltet der fylder hele campingvognens længde, så kan hundene ikke komme ud.

I Bauhaus har vi købt noget grønt "hegn", som egentlig er til kompost og der er 4 stk i hver pakke til 169 eller 179 kr. Vi har købt 16 og der er "led" imellem hvert "hegn". Samtidig har vi købt 10 "glasfiber" spyd, som sættes på for at holde hegnet, hvis hundene hopper op af det. 1 af "hegnene" har vi valgt skal være låge, og der har vi 2 store holdbare plastik klemmer, også købt i Bauhaus.

Det er simpelthen pengene værd, og det kan alt sammen ligge i en af magasinerne i campingvognen. Det vejer ikke al verden, og vi vil ikke undvære det. Det signalerer også overfor vores medcampister, at vi respekterer, at ikke alle kan lide hunde. Vi er også trygge ved, at de ikke løber væk fra os.

• #25   25. jun 2012 hmm det tror jeg ikke ser lige om jeg kan finde deres side smiley

• #26   25. jun 2012 her var den smiley
    http://www.lakolkcamping.dk/

• #27   25. jun 2012 Dem du linkede til har vi også været hos men vi havde ikke hund med fordi at vi ikke måtte.

Vi havde skrevet at vi skulle have hund med men da hytten så var bestilt sagde de at vi ikke måtte have hund med alligevel, den er heller ikke så hunde venlig som den anden synes jeg ikke og vi tager også derhen igen som vi var sidste år (den jeg linkede til) fordi den ligger tættere på vandet og på nogen butikker smiley Der er også flere hunde på den jeg linkede til og den er meget større end den anden smiley Der er legeplads osv men det er ikke verdens bedste legeplads og der er ingen hoppepude så vidt jeg husker, det er der på den du linkede til og jeg synes legepladsen virker meget bedre på den du linkede til end den på Lakolt smiley Såå Lakolt er måske ikke lige så børnevenlig som den anden men jeg synes den er mere hundevenlig og der er lidt størremulighed for at man ikke skal ud og gå flere kilometer for at komme til butikker og strand smiley

• #28   25. jun 2012 vi lå på en campingplads i bogense og det var vildt søde og alle kom og sagde hej og hundene fik lov at hilse.. i åbenrå var der heller ingen problemer smiley

• #29   25. jun 2012 Gitte - vi plejer at bruge nogenlunde samme fremgangsmåde når vi har været afsted med hundene andre gange.

Det er super rart at slippe for at skulle holde øje med hundene HELE tiden selvom de ikke har tendens til at stikke af, man slapper mere af selv. Og som du siger - det signalerer også at man har forståelse for at df andre gæster måske ikke synes om at blive konfronteret med andres hunde uden selv at tage initiativ til det.

• #30   25. jun 2012 Mine går heller ingen steder, men nogen kan være bange for at gå forbi dem, og det vil vi gerne undgå.

• #31   25. jun 2012 Ligemeget hvad, så er en løs hund no-go på en campingplads, hvor hundevenlig den end er!!!
    Folk er jo ikke bange for at gå forbi en bundet/indhegnet hund.
    Vi bruger iøvrigt også Harald Nyborg varianten - har sat hegnet på den høje led, og så godt gjort fast med hegnspinde - det er da indtil nu blevet vel modtaget på alle de campingpladser, vi har besøgt.

• #32   25. jun 2012 Vi var på Hasmark Strand Camping på fyn sidste år med shiba klubben. Jeg syntes det var en rigtig dejlig plads som var ekstra meget glad for hunde. Der stod hundeposer over alt, der var stier langs vandet hvor man kunne slippe hundene, og der var en masse ting til børn. Det er vist også der Bernersenne klubben holder deres årstræf… Dog skal det siges at hytterne ikke var noget at råbe hurra for smiley

(link fjernet)

• #33   25. jun 2012 det er blevet in for campingpladser med hundekunder. de har indset at hunden er en del af familine, og mange steder har de hundeområder og hundeskove. god ferie.

• #34   11. aug 2012 Hej
    Jeg vil købe en campingvogn og påtænker at blive fastligger....derfor kunne jeg godt tænke mig at finde en plads helst i Nordjylland en indhegnet " legeplads " til hundene hvor man kan stå inde sammen med dem,og se de leger med de andre hunde...helst ikke en hundeskov da den ene hund har tendens til at stikke af....Samtidig skal campingpladsen også være børnevenlig da jeg skal have mine børnebørn på 4,6 og 7 år på ferie hos os...næste sommer er de så alle et år ældre...Findes der mon sådan en plads her i jylland...Hundene er begge mellemstørelsen :@))

• #35   11. aug 2012 Merete C: Tranum Klit Camping er god med hunde - der er en indhegnet hundeskov i forbindelse med pladsen og der er masser af gode stier i området til at gå med hunden. Den er ikke fancy men der er hoppepuder, legeplads og svævebane til børnene - der er heller ikke særlig langt til stranden eller gode indkøbsmuligheder i Brovst smiley

• #36   11. aug 2012 Anja: Det var Bøsøre Camping vi var på smiley

Hasmark er vist i år smiley

• #37   11. aug 2012 Vi lå en enkelt overnatning på Blokhus By Camping.

Den er trestjernet, i den billige ende, i gåafstand til stranden, ok legeplads inde og en stor skovlegeplads lige udenfor hegnet. indhegnet hundeskov lige på den anden side af gaden.

www.blokhus.dk-camp.dk

• #38   13. aug 2012 K & T Pokkers!!! jeg husker som en si!!! smiley

• #39   14. aug 2012 Hej
    Tak for hjælpen allesammen.....Jeg tror jeg vil prøve at køre op og se Hanstholm Campingplads,,,da de har en hundelegeplads der er indhegnet...desværrer har de ikke minigolf på pladsen...men hvis hundene har det godt,syntes jeg langt det overstiger en minigolf bane,,Dejligt med hunde der kan lege sig trætte et par gange om dagen .....Hilsen Merete :@))

Kommentér på:
Camping i dk med flere hunde

Annonce