{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

ARGH!!! R.I.P. sofa... {{forumTopicSubject}}

Ja, lige nu er Basil godt nok billigt til salg....

Han må ikke komme i stuen, når vi ikke er hjemme, og derfor har vi spærret af. I bund og grund ved jeg godt, det er ved at være længe siden, Basil blev så stor, at han kunne forcere afspærringen, men han har ikke gjort det eller forsøgt på at gøre det... indtil i dag, åbenbart!! For jeg har netop modtaget besked fra hans søde opdrætter, som kommer og tager sig af ham hver dag midt på dagen, når vi er på arbejde, så han ikke skal være alene så mange timer ad gangen, om at han har ÆDT MIN SOFA!!! Der var oven i købet billede med af 1 stk. to personers lædersofa med KÆMPE hul og sofafyld overalt!!

Og der står bare slet ikke "ny sofa" på mit budget lige nu... suk! smiley

Men han har sikkert bare mærket, at jeg egentlig inderst inde gerne ville have nye sofaer og tænkt, at han ville hjælpe... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARGH!!! R.I.P. sofa...
  • #1   25. jun 2012 Ej hvor ærgerligt smiley

  • #3   25. jun 2012 Det, der undrer mig mest, er, at han ALDRIG har ødelagt noget og plejer at kunne være alene hjemme uden problemer overhovedet!! Selvfølgelig er han ved at nærme sig den alder, hvor han bliver kønsmoden (han er 8 måneder gammel, men en Berner modnes jo typisk lidt senere), så måske er det sådan noget, vi er ude i... men under alle omstændigheder er det jo et problem.

    Hans super søde og hjælpsomme opdrætter har tilbudt, at han kan være i "dagpleje" hos dem resten af ugen, indtil kæresten og jeg går på 14 dages sommerferie på fredag, så vi kan undgå, at han får ødelagt mere af, og det er jeg dybt taknemmelig for, men bortset fra at jeg selvfølgelig synes, det er træls at få ædt mine møbler, så er jeg også lidt bekymret for Basil... ikke mindst, da opdrætter beskrev ham som værende ekstremt stresset i dag, noget han slet ikke plejer at være i forbindelse med at være alene hjemme... meget mystisk... det KAN selvfølgelig have været en engangsforteelse, men alligevel...


  • #4   25. jun 2012 Øv øv øv, det er bare træls
    Sendes jer en masse tanker, ps jeg overtager gerne hehe smiler
    R,i,p,


  • #5   25. jun 2012 Fnis, Frida's slave, hvad overtager du gerne... Basil eller den gennemgnavede sofa??? Tsk.. tsk... *GG*

  • #6   25. jun 2012 en lædersofa er jo bare rester af en ko, så den har fået mad.

  • #7   25. jun 2012 Ej hvor træls /: Håber da ikke det er stress. Super dejligt i kan få ham i dagpleje. I må ud og finde en god brugt sofa billigt (:

  • #8   25. jun 2012 Kan det tænkes at han har forsøgt at grave noget ned i den? Min gamle husky ødelagde heller aldrig noget - men én dag havde hun faktisk forsøgt at begrave et stort hudben i min springmadras.. Det overlevede den så heller ikke!! (altså madrassen - ikke hunden *S*)

  • #9   25. jun 2012 Basil self, smiley

  • #10   25. jun 2012 Jeg tror, der er sket et eller andet i dag, som har stresset Basil... hvad det kan være, har jeg ingen anelse om, men opdrætter sagde, at han var meget oppe at køre og ikke kunne falde ned igen (derfor har hun taget ham med hjem, og nu har han det fint). Måske har et eller andet opskræmt ham? Det er svært at vide...

    Men jeg håber da, det var en engangsforteelse... både for Basils og sofaernes skyld. smiley


Kommentér på:
ARGH!!! R.I.P. sofa...

Annonce