{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hængeøre
  • #1   28. jun 2012 De skal tapes op. Du kan google dig frem til hvordan man optaper ørerene korrekt

• #2   28. jun 2012 Går ud fra det er en importeret hvalp du har

• #3   28. jun 2012 ja den er importeret og den er omkring 1,5 år

• #4   28. jun 2012 nogen siger man kan indopererer ståltråd til at holde dem oppe? kan det lade sig gøre?

• #5   28. jun 2012 omg..... sry men Ståltråd.....

• #6   28. jun 2012 Er det ikke ligemeget om ørerne ikke vil rejse sig..... du kan jo alligevel ikke udstille eller gå til konkurrencer i DK...... hunden er vel lige sød af den grund ?...:)

• #7   28. jun 2012 Det løb er kørt tro mig det er det.... Ærgeligt at folk ikke sætter sig ind i hva det kræver når man vælger kupering,!!! Brusken er blød nu og vil aldrig blive stift nok... Tænk hvis opbinding havde fundet sted fra hvalp af havde det måske blot været 8 ugers opbinding..!!! Jeg kender et tilfælde hvor de genoprerede men på en ung hund for det første bliver ørene igen klippet i hvilket jeg synes er synd, det svarer jo til at lave samme operation igen desuden ligger de brusk og afstivning ind i igen men sidst nævnte skal tages ud noget tid efter igen. Så starter opbinding fra start af igen i måneder !!!!og resultatet blev efter min holdning ok men ik specielt pænt men man skal måske lige gøre op her om det virkelig er ok at hunden skal igennem det her bare fordi ejeren der havde hunden fra start af ikke har gjort det der skulle gøres for at få det til at lykkedes??? Jeg mener virkelig at det er sådanne tilfælde der ødelægger det for alle andre og som laver frygtelige historier om hvor forfærdeligt det egentlig er... Hvor det kan gøres relativt nemt og enkelt hvis man starter rigtig ud. De ører kommer aldrig op at stå nu

• #8   28. jun 2012 Så er det for sent. Det er også ulovlig for dig at kupere hunden på ny

• #9   28. jun 2012 det også kun noget jeg har hørt ang. ståltråd. og hunden skal ikke bruges til konkurrencer!
    Tak til sidste besked var nemlig heller ik selv sikker på at de ville kunne komme op igen.. og ja det er ejeren før mig der ikke har gjort det ordentligt!.
    men det gør egentlig heller ik så meget hvis de ikke kommer op og¨stå. ville bare lige være sikker på om der var mulighed for og redde det. smiley

• #10   28. jun 2012 Det er ærgeligt men er glad for at du siger at det ik gør noget men at du bare ville være sikker.... Held og lykke til dig og din dejlige :0)

• #11   28. jun 2012 Vapse kom ik med :0)

• #12   28. jun 2012 tak skal du have.. han er super skøn med det dejligste temparement

• #13   28. jun 2012 der vil snart blive lavet en profil med ham men billederne skal bare være super gode å det kræver lidt tid og tålmodighed så vil der komme billeder af Cæsar smiley

Kommentér på:
hængeøre

Annonce