{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Sele til fransk bulldog??? Hvilken er bedst {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG. Vi skal ud at investere i en ordentlig sele til liva, pt har vi en fra rogz, men den er dum, den irritere hende når vi går, og den er også lidt besværlig at få af og på..
Jeg har kigget på K9 seler, ezydog og så er der også hurrta?

Hvilken har i bedst erfaring med til en fransk bulldog??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sele til fransk bulldog??? Hvilken er bedst
  • #1   30. jun 2012 Jeg brugte K9 til Shorty og var utrolig glad for den, den var slidbar (har den endnu efter 4 års daglig brug), og passede perfekt til en bulldogs brede form uden at skave nogle steder.

  • #2   1. jul 2012 Det kommer an på hvor gammel hun er, jeg har fået at vide, at jeg ikke skulle købe en K9 sele til balder mens han er hvalp, fordi den hviler meget på ryggen....
    Jeg fik at vide, at det bedste til en hvalp er en H-sele.


  • #3   1. jul 2012 Hun er kun lige knap 9 uger.. En H-sele, er det ikke dem fra rogz?

  • #4   1. jul 2012 Vi har været glade for både ezydog, Hurttas y-sele og K9. Fordelen ved K9 er at de ikke skal have benene igennem. Men som mange skriver i de andre indlæg, så tag din hund med et sted, hvor du kan prøve de forskellige seler. Det er klart det bedste.

    Lige nu bruger vi k9, og det bliver vi nok ved med. Synes den er bedst til mine hunde:-)


  • #5   1. jul 2012 Jeg fik at vide, at jeg skulle vente til han var 1år ca., før jeg købte en K9 sele smiley

    H-sele er formen på selen...


  • #6   1. jul 2012 Vil nok sige, at når hun ikke er ældre, så ville jeg ikke vælge K9 endnu, men KLART Hurttas y-sele.



  • #7   1. jul 2012 Vincent er 7 mdr nu og K9'en er PERFEKT. Men han er også vokset Extreme hurtigt. Så igen igen igen - det er helt op til netop DIN hund, hvad der passer bedst:-)

  • mette  j
    mette j Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 145
    #9   1. jul 2012 altid kryds sele vil jeg sige. grindet deres fatisk ret brede bryst men korte krop vi har altid brugt wolfsong. de sælges rigtig mange steder . vi køber vores i østrand men kan se du bor i jylland. men de har en fed hjemme side

Kommentér på:
Sele til fransk bulldog??? Hvilken er bedst

Annonce