{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.482 visninger | Oprettet:

Jeg har verdens bedste hundemor :-) {{forumTopicSubject}}

Min mor har læst en masse om foder mærker til mig, fordi jeg er kræsen hihi, så idag kom der en pakke og jeg hjalp mor med at åbne, hun er nemlig alt for langsom. Wow det var ligesom det der de kalder jul, der var noget nyt foder der vistnok hedder Woldblut men Wild Pacific, åh det måtte jeg lige smage for mor troede at bidderne var for store til mig, men jeg har jo tænder og er en stor og stærk hanhund på 4 kg.
Det der Wild Pacific er med fisk, og det er min nye livret det andet mor købte hed Wild Plain og det må hun gerne spise, det er også mindre bidder så dem kan hun tygge, hun er jo gammel.
Jeg fik også nye guffere, med lever og kyllign så nu gider jeg godt træne med min mor og en dims til at drille mig med, mor lægger min mad indeni og så skal jeg selv få det ud - en underlig ide min mor har, men hvis det gør hende glad så ok med mig.
Jeg fik også ny hundesnor, jeg syntes nu ikke at jeg behøver den men det siger min mor at man skal bruge.
Det bedste at alt var igår da jeg fik en underlig dims , den lugtede af gris men da jeg havde snuset og udforsket dem i noget tid og var sikker på at den ikke var farlig så spiste jeg den og wow det var det bedste jeg nogensinde har smagt, min mor grinede af mig fordi jeg var rød i hele hovedet da jeg var færdig, hmm jeg håber hun snart gir mig en til.
Jeg har verdens bedste mor, Hvad med jer , er i også forkælede.
Potedask fra Peanut


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har verdens bedste hundemor :-)
  • #2   3. jul 2012 Nej min mor er dum!! Hun har købt en dum sele til mig!! Den klør som en i "#%(/&(/&) og jeg kan ikke nå når jeg skal klø mig. Og så i dag sagde hun at vi skulle til dyrlægen. Det ville jeg meget gerne, for der er søde mennesker med godbidder og vi går også i hvalpelegestue deroppe. Det er rigtig sjovt at løbe rundt og lege med de andre på hele klinikken. Men i dag var de andre hvalpe der ikke og jeg skulle op på et bord og dyrlægen var rigtig dum! Hun skulle kigge på mine øjne, i ørerne og mærke mig på hele kroppen. Hun skulle også lytte på mig, men hun var så langsom, så jeg gad slet ikke at sidde stille. Og lige som man tror at hun er færdig, så stikker hun min sgu!!! Øv altså hun var dum og mor siger bare at jeg skal være en stor pige, men det var jo heller ikke hende der blev stukket!! Men da vi skulle til at gå kom min lille ven Bella fra hvalpelegestuen og vi fik lige lov til at lege lidt. Det er lidt svært, da Bella kun er på størrelse med en bagekartoffel, men hun er bare så sød smiley Nu tager jeg mig en lur og gider bare slet ikke snakke med hende mor.

    Bjæf fra Nessie


  • #3   3. jul 2012 øv hvor er det synd for dig, du må gerne komme hjem til mig , jeg ved ikke om min mor syntes det er i orden men hun skal ikke bestemme over mig smiley for jeg er snart 1 år gammel. Jeg gider heller ikke at besøge min dyrlæge for han skal også altid pille ovaralt på mig, sidste gang slog han mig helt ud og da jeg vågnede havde han taget mine mælketænder, den tyv:-) Jeg har også sådan en sele men den knudre min pels og jeg hader at blive børstet ,jeg er jo ingen tøs, så min mor bruger den ikke så tit.
    Jeg syntes at din mor skal købe nogle af de der ben til dig det fortjener du ellers må de melde hende til politiet.
    Syntes lige at din mor skal tage sig sammen og læse hvor sød Tinos og min mor er. Pote klask fra Peanut


  • #4   3. jul 2012 Min mor er træls idag! smiley

    Hun har lige fået et nyt kamera, også sidder hun bare og leger med det. så manglede hun en lille ubetydelig del til det, som hun forlader mig for at hente. og kommer så tilbage uden det!! også skal jeg slæbes hele vejen ned til butikken for at købe det. bare fordi manden dernede gerne ville se mig! han kunne da have fået et billede smiley !

    så skal vi hjemad, og der er en der har smidt en heeeeel sandwich på jorden, lige til at nappe! men den får jeg ikke lov at tage, mor siger jeg får dårlig mave, og at det ikke er sjovt at samle op. men hvad ved jeg? ...

    tænkt sig, hun gik også liiiiiige forbi slagteren, UDEN at købe noget som helst til mig..

    Nu ligger jeg bare og er lækker i hjørnet, så mor kan få nogle gode billeder af mig. Hun har lovet mig en tur i parken imorgen, så nu kan jeg ikke gøre andet end at vente.. suk.

    high 5 herfra! (det har jeg lige lært) (:


  • #6   3. jul 2012 Jeg har også verdens bedste mor for idag tog hun mig med ud til cyklen, så havde hun købt en hundekurv til cykelstyret med sele i, så mig og mor tog cyklen og far tog knallerten og jeg hyggede mig, og elskede den kolde luft og alle hunde ude i hundeskoven syntes bare at jeg er så sød!!! Og alle de søde mennesker kan ikke lade vær med at kæle med mig det er sødt af dem men jeg kan altså ikk side stille og koncentrere mig om dem, når alle mine nye venner vil lege med mig!! Og så fik jeg et stykke pandekage mums det smagte godt hihi,

    God dag til alle mine hundevenner her på hg


  • #7   3. jul 2012 Nåh så er det derfor snoren skulle være så fin , jeg er nemlig ligeglad med hvordan ser ud , bare den er laaaang smiley så mor også få mit halsbånd hvis det da ellers kan nå rundt om hende underlige hals hihi.
    Jeg gider ikke blive fotograferet min mor skal også hele tiden tage billeder med sit æble, jeg syntes at der er underligt at et æble kan tage billeder og da jeg er smuk så stiller jeg ikke op gratis:-)
    Øv jeg har aldrig været i en hundeskov min mor kan ikke lide det og siger at jeg må lege med naboens 2 hunde , dem kan jeg også godt lige men de er lidt store så jeg ville gerne lege med en hvor jeg er stærkest, din mor lyder sød.
    High 5 fra mig også, det har min mor lært mig og nu vil hun også high 10 men der må være grænser for hvor dum man skal se ud når man hilsen, så jeg gider ikke lære det.


  • #8   3. jul 2012 jeg har heller ikke været i hundeskov endnu. Mor siger vi nøjes med at gå i parken med flexline indtil jeg har lært at komme når hun kalder. smiley Så jeg må bare lege med mormor og morfars Harley. Han er også sød nok indtil videre.

    Jeg kan sagtens high 10. Mor kalder det bare ikke helt det, hun kalder det vidst at hoppe op. hun gør det jo helt forkert, så jeg bliver ved at forsøge indtil hun lærer hvordan man hilser ordentligt!

    uh, mors æble ydede slet ikke mit udseende retfærdighed, så hun anskaffede sig et topmoderne nyt kamera, det hedder noget med Nik on ... har prøvet at nikke på det, men det ligesom om hun er bedre til at benytte det.


  • #10   3. jul 2012 Vores mor er også helt fantastisk, vi får nyt legetøj næsten hver dag, og lækker råt mad 5-6 gange omdagen.
    Vi får lov til at komme over i mors seng hver nogen, og vi bliver kysset og nusset på, hver dag hele dagen...
    -vi er nemlig med mor på arbejde....

    Triks har vi ikke lært så mage af endnu, med minder det med at tisse og pølse på en avis er et trik, for det får vi meget ros for at gøre..

    Bjæf og buller fjol fra hvalpekassen..


  • #11   3. jul 2012 vores mor er for det meste sød, det er jo ikke hendes skyld at hun er lidt langsom i optrækket vel.
    Vi får råt mad og det er bare så lækkert, vi har set at hun har købt en hel kylling mums mums.
    Så kan vi fortælle dig hvorfor at det er vigtigt i kommer når jeres mor kalder på jer, det er fordi hun er bange for at blive væk, vi har prøvet at ignorere hende tænk engang vi måtte til at lede efter hende, efter megen søgen fandt vi hende i en busk, tænk jer hun var blevet helt væk i den busk så husk at holde øje med jeres mødre for de har det altså med at blive væk for et godt ord, de kan bare ikke finde rundt uden os.
    Vuf fra Akita og Bailey


  • #12   3. jul 2012 Min mor er lidt irreterende, selvom vi har haft en god dag i dag.
    Hun skælder mig lidt mere ud i øjeblikket, og siger jeg har taget mine "teenage ører" på og smidt de andre væk, men det forstår jeg slet ikke, for man kan da ikke tage ørerne af??
    I dag har jeg NÆSTEN ikke lavet ballade, kun spist lidt af hækken fordi jeg skulle bruge en pind at lege med. Men det synes min mor og far bestemt ikke var iorden. Tror bare ikke de har opdaget at jeg snart har hevet alle grenene af hækken når de ikke lige ser det. så det ligner at skaldet træ haha!(:
    Men som om en stor foder terning, 3 fodbolde, to små bolde og reb og alle de andre små ting der ligger i haven, er nok til mig! Ha hvad havde de regnet med?!
    Og så er det altså meeeget sjovere med alle de ting man ikke må, hvis man kan slippe afsted med det(:
    Men nu er jeg træt, for vi var ude og gå en laaang tur, og bagefter var vi ude og lede efter forskellige ting i græsset som jeg skulle finde med min næse, det er min ynglings leg!
    Så nu vil jeg smide mig på min ynglings plads og tage en ooordentlig lur.
    Et stort vov herfra!(:


  • #13   3. jul 2012 Noj hvor er det sjovt at høre om jeres moarèr de er nok lige underlige alle disse mennesker men også meget søde for det meste. smiley I ved nok det der nye mad jeg fik i morges, nu fik jeg det også til aftensmad, og det gider jeg ikke spise mere, en gang om dagen må vel være nok af det hundeæde, så iaften sultestrejker jeg til jeg får noget kylling eller en pølse, håber at min moar gir op snart for ellers må jeg jo æde det der er i min skål, øv.
    Kan I sove dejligt i jeres moars seng i nat og drømme om store lækre kødben.


  • #14   5. jul 2012 ej hun kan da ikke være bekendt at give dig det samme både til morgen og aften dag efter dag. Så er vores mor alligevel bedre vi får både kylling, lam, okse og ad ad fisk (det er vi ikke så ville med).
    vi kender godt det med at sultestreke men vi syntes ikke rigtigt at det virkede, vi håber at du er lidt mere heldige.


  • #15   5. jul 2012 Det hjalp jupiiii, jeg fik kyllign, hun er bare for nem hende min moar smiley nu har hun talt med nogle kloge mennesker ( ja de findes faktisk) og de siger jeg skal spise noget der hedder Barf, så det skal min moar prøve siger hun, det glæder jeg mig til.

  • #16   5. jul 2012 Vuf vuf, glæd dig det er bare så lækkert, så får du en masse forskelligt at spise det er bare mums. Men husk at aftale med din mor at i skal være enige om hvad du vil have og ikke have.
    Vores mor er hverken til at hugge eller stikke i, tænk dig hun insistere på at vi skal have lever og fisk addd siger vi bare. Bailey bliver tvunget til at spidse grøntsager, tænk en gang hun blender dem helt ud så hun ikke kan sortere dem fra.

    Ja de mennesker kan have deres kloge ideer men de er altså stadigt lidt mærkelige


  • #17   5. jul 2012 ej det kan hun da ikke være bekendt, min mor snakker om at vi skal med på bakken, ved ikke hvad det er men mor siger at der er mange mennesker der men at det er bedre end tivoli, så vores mor er godt opdraget, for hun siger at hvis det bliver for meget for os går vi bare ud i en skov og leger lidt imens store søster og storebror prøver nogle ting. så i må opdrage hende lidt bedre--vuf og bjæf her fra

  • #18   6. jul 2012 Øj jeg vil også have en hule smiley
    Jo jeg har da en far, han er faktisk smadder sød for han leger med mig hver dag når han kommer hjem fra noget han kalder arbejde. Han kaster min bold og så henter jeg dig, så kaster han den igen. jeg syntes at det er lidt underligt at han kaster den hver gange jeg henter den, måske er han bare lidt dum så jeg lader ham tro at han gør det rigtigt for det er nu meget sjovt at lege boldt med ham. Min far er den bedste far i verden, vi leger rigtige drengelege og jeg kan altid snøre ham til at lade mig smage hans mad når moar ikke ser det hihi.


  • #19   6. jul 2012 jamen Vax dog, man må da ikke tisse op ad de der mennesker heller ikke selvom du er glad eller syntes han lugter godt smiley kan du ikke hilse på din far i haven når han kommer så kan du jo tisse alt du vil.
    Jeg tror ikke din far bedst kan lide din bror, og hvis du blir ked en dag så husk jeg vil gerne være din ven Potedask peanut


  • #20   6. jul 2012 jo vi har også en far, men han er kun hjemme i weekenderne, han syntes åbenbart at det er sjovere at sove i hans lastbil og vi må ikke komme med, øv øv, han siger at vi har alt for meget kudt bag i til at bo i en lastbil, altså hvad ved han da om det, men når han så kommer hjem er han fuld af gode ideer, men øv han elsker også at drille smiley
    Men wiiiiiii i morgen skal vi på camping i 2 uger så skal vi rigtigt hygge med far.
    Her er Akita fars lille pige men jeg Bailey er altså mest mors, det kan vi godt diskutere lidt om men va.
    Potedask her fra


  • #24   6. jul 2012 ej hvor er det da træls at de har solgt jeres campingvogn, det skulle vores forældre lige prøve på så vil vi bide dem bag i ville vi. Det bedste ved camping er også at man har alles opmærksomhed, alle skal over og spørge om de må kæle med os for vi er bare så nuttede, skønt.

    ej hvor er i heldige 25 kg guffer nøj hvor vildt, mor har også lige pakket vores guffer ned, men hun er altså lidt nærrig der er slet ikke nok til 2 uger, men det forstår hun altså bare ikke. suk altså.


  • #26   6. jul 2012 vuf vuf vi er helt enige, det skulle vi da nok kunne styre helt selv med hård pote.

  • #28   6. jul 2012 vi har fået lammen riben uhh det var bare guf

  • #31   6. jul 2012 altså her er der altså også nogle gæster der kun kommer for at besøge os, det fatter mor og far bare ikke, som vi sagde før de kan jo ikke gøre for at de ikke er så kloge vel, vi har bare valgt at lade dem blive i troen for så sørger de jo for at vores gæster får kaffe og alt muligt andet godt. Ret smart syntes vi selv smiley

  • #32   6. jul 2012 Øj hvor er I heldige , jeg har ikke fået nogle ben idag for min moar syntes mine hømmer var underlige idag så jeg må ikke få ben idag, kun kylligestykker øv. helt ærligt hvad mener hun selvfølgelig er hømmer underlige, jeg tror ikke hendes er for kønne men hun kunne godt få kinamad i aften, nogengange er livet uretfærdigt smiley
    Jeg har aldrig været på camping, min moar og far gider ikke, de siger de ikke er camping typen, hvordan mon den type ser ud smiley det lyder sjovt det der camping, jeg elsker når folk vil hilse på mig og fortælle mig hvor sød jeg er smiley


  • #33   8. jul 2012 ej er helt chokeret fik i slet ikke noget??? grrrr vuf det er da for dårligt altså.
    Ja camping er rigtigt hyggeligt, en hel masse opmærksomhed uhhh det er skønt.

    EJ kigger jeres mor også på hømmerne, vi syntes altså det er en mærkelig idee, vi tjekker jo lige selv om den er ok.
    Samler jeres mødre så også op når i har gjort på en gåtur, det er altså så ulækket at hun går rundt med den pose der, add vi ved jo hvad der er i den og det gør alle andre jo også vildt flovt.


  • #34   8. jul 2012 Ja det er flovt, jeg sætter mig altid i buskene for at man ikke skal se min numse, men moar vil absolut have dem med hjem, først troede jeg hun samlede på dem, men hun smider dem i den store sorte tønde. Den tønde er faktisk farlig, jeg gøer altid af den når moar kører den ud til vejen og jeg tror måske der er nogen indeni fordi den jo spiser mine hømmer , hmmm har I også sådan en farlig sort en ?

  • #35   8. jul 2012 nej vores er grøn, den spidser også resten af deres mad, det er vildt snyd det kunnevi da få, den spand får meget mere at spidse end vi gør det er rigtigt snyd altså.
    Vi putter også numsen helt ind i buskene, men vi har fundet ud af at hvis man bakker helt ind i de der brændenæller så kan mor godt styre sig med at samle dem op, hihi


  • #36   8. jul 2012 helt ind i de der brændeælder, jamen brænder I så ikke numsen smiley

  • #37   8. jul 2012 nej da vi har jo meget pels bag på, du skal bare bakke ind i dem, men du må ikke tygge på dem eller snuse til dem for så bider de altså. Det har Bailey prøvet og hun siger at det ikke er sjovt, men shh hun er ikke så klog endnu.

  • #38   8. jul 2012 Nåååh ja , jeg har jo normalt også meget pels bagi , men min morar har klippet mig idag, fordi min pels filtre, jeg er jo ikke nogen skødehund og min pels er ikke lavet til at rende så meget rundt som jeg gør, jeg er nemlig en rigtig dreng. Moar har sagt at hun snart klipper mig skaldet hihi , så kommer jeg til at ligne en rocker hund smiley

  • #39   8. jul 2012 Ja det er helt vildt flovt når de render rundt og svinger stolte med de pølle poser. Jeg Akita plejer altid at prøve på at stikke af fra "gerningstedet" som mor kalder det, men øv hun holder helt vildt fast i snoren og siger at jeg kan lige så godt lade værd for den skal altså med hjem,,,,ad ad siger vi bare.

  • #40   8. jul 2012 ja det er piiiinligt med de poser, jeg tænkte på om man måske skulle lære sig at bruge fars og moars toilet, de samler det nemlig ikke i en pose men direkte i en stor hvid tønde, tror I man kan få sådan en til os ?

  • #41   8. jul 2012 wow hvor er i heldige, jeg fik et ribben i morges og kylling stykker her til aften og i dag har mor købt tørret hestelever, det håber jeg at få i morgen eftermiddag fordi vi skal til hundetræning, underligt at de kalder det hundetræning, det er min moar der behøver træning, nå men når der er hundtræning får jeg ingen aftensmad fordi jeg får så mange guffer fordi jeg jo gør alt rigtigt .... tror jeg

  • #42   9. jul 2012 jammen søde lille du, det heder hundetræning for at vores mennesker kan blive i troen om at det er os de træner. hvis det hed træn dit menneske ville de jo nok ikke betale. Det er jeg ihvert fal sikker på stort potedask fra Akita

  • #43   9. jul 2012 Nåh ja hvor er du altså klog er du meget gammel smiley fordi vores nabo har en Risensnautzer den er 10 år gammel og meget klog, deres labbe er kun lidt ældre end mig men den er ikke lige så klog som mig smiley

  • #44   9. jul 2012 nej jeg er 3 ½ år men jeg er blevet meget klog efter jeg har fået min lillesøster der nu er 15 md. Jeg er jo nød til at fortælle hende hvordan verden fungere, imellem os er hun lidt lalleglad og tror på alt hvad mor og far fortæller hende, så jeg har måtte tænke meget over hvordan man bedst forklare hende tingene.

    Ej de der labber er altså ikke altid lige kloge, de går alt for meget op i at gøre deres forældre glade og det er jo helt forkert det er dem der skal gøre os glade ellers har de jo ikke fortjent at vi skal gøre noget for dem vel.
    Nu vil jeg over og sove det har været en rigtig hård dag. Opdrage de 2 benet søskende, holde styr på Bailey og så har jeg både mor og far hjemme så jeg har haft rigeligt at se til.


  • #45   9. jul 2012 puha I har sørme haft det hårdt idag, det har jeg også, vi har været til træning og leget bagefter fordi vores mennesker skulle spise sammen som afslutning kaldte de det, jeg syntes at afslutninger er dumt fordi nu skal jeg ikke til træning før 1 aug men så er vi blevet rykket op til et D hold, moar siger at så er det alvor, ved ikke hvad hun mener, jeg er altid alvorlig når jeg træner hende smiley Nå men vi har en stor hvalp på holdet den er ny så jeg måtte lige sætte den på plads, selvom den er stooor så er jeg faktisk ælst og ved i hvad min kæreste ( Nordfork terrier) Maggi blev jaloux fordi en fransk buldog kunne lide mig, sejt.

  • #46   9. jul 2012 ej drenge altså har i kærester, jeg gider altså ikke faste kærester det er meget sjovere at være en fri fugl så kan man flirte til alle sider. Det prøver jeg også at lære Bailey men hun har ikke helt forstået det endnu hun syntes at det er sjovt når drengene slås om hende, men hun leger altid mest med den ene af dem, jeg syntes at han er dum men det må hun jo selv om.

    Nu bare lad hende tro at det er hende der træner dig, så får du også flere godbidder, og de bliver bare så glade når det endelige lykkes dem at lære en øvelse.

    Min mor tror også at hun skal bestemme her hjemme og siger også tit at jeg skal sætte Bailey på plads men helt ærligt hun er jo så lille så det er da synd.


  • #47   9. jul 2012 ja helt rigtigt, men de er nu sjove alligevel i sær når de kigger på en og siger HVOR ER DU DYYYGTIIIG, jeg plejer at sige til min mor ja i lige måde mor jeg er en dygtig til at opdrage dig og du er dygtig til at høre efter "for det meste" Griner jeg tror nogle gange at hun forstår hvad jeg siger

  • #48   9. jul 2012 Øh jeg har altså også 2 kærester men det må I ikke sige til nogen. Maggi er en Nordfork terrie og Chilli er en DG, Chilli er sød og Maggi er lidt hidsig og jeg kan lide begge to.
    En homohund hihi, det lyder skørt jeg ved heller ikke hvad det er.
    Jeg syntes altså at I skal få en kæreste som I altid kan lege med, vi må nemlig kun lege fordi vi skal ikke have hvalpe så Maggi er opereret i maven så hun ikke kan få nogle og Chilli må ikke lege for hendes moar når hun løber, og det kan jeg ikke forstå fordi vi løber jo og leger og det må hun godt, underlige mennesker og underligt sprog de bruger.


  • #49   9. jul 2012 hi hi det kan jeg godt fortælle dig hun må ikke lege når hun løber betyder at hun ikke må lege med dig når hun snuser godt fordi vores mennesker er bange for at få hvalpe, jeg syntes at det er dumt jeg kan da godt selv bestemme om jeg vil have hvalpe og det skal jeg bare ikke, jeg havde rigeligt med Bailey da hun var helt lille. Prøv at tænke jer hvis man så pludseligt havde 5 til 6 nej puha hun kan roligt slappe af men det forstår hun bare ikke.

  • #50   9. jul 2012 Nåååå, det er når hun lugter godt , hun løber, det kunne moar da bare have sagt.
    Jeg syntes også Lunas far og din moar er lidt kedelige, terrier hvalpe er da søde smiley
    Jeg skal nu ikke have nogle hvalpe siger min moar så jeg har besluttet mig at forsøge være sød når pigerne lugter for ellers har moar sagt at hun sender mig til dyrlægen og får klippet min mandom af , aaaavvvv det må da være dyreplageri.


  • #51   9. jul 2012 ej ja det må da være dyremishandling, der er vi heldige vores mor siger at vi ikke skal laves om, tror jeg nok hun kaldte det, man må da kunne ringe til hundeværnet eller noget, vi må da have lidt rettigheder.

    Ihh vores mor bliver også helt mærkelig i hovedet hvis Bailey har kommet til at tisse på gulvet, helt ærligt kan hun ikke bare tøre op.


  • #52   9. jul 2012 Jeg fik aldrig skæl når jeg tissede på gulvet, moar opdagede det først fordi far altid trådte i det hihi, han kan da bare se hvor han går det fjols smiley
    Moar vil heller ikke ikke snippe mig så længe jeg ikke sidder og hyler eller bliver meget vanskelig, og det gør jeg ikke så jeg må også beholde mine boller.Far er fra det store land de kalder amerika og derovre snipper man alle der skal have hvalpe så han syntes jeg skal snippes, godt jeg ikke bor derovre men min moar har sagt at så snipper vi også ham hihi.


  • #53   10. jul 2012 griner det syntes vi er i orden, skal du skal han også, det må da være rimeligt.

  • #54   10. jul 2012 ja det er vildt sjovt, men du skal passe på at hun ikke begynder at hoppe og danse rundt i mens hun siger alle mulige mærkelige lyde, det er altså vildt flovt vil vi bare lige advare dig.

  • #55   10. jul 2012 Kan i ikke lære min far at man SKAL have godbidder når man kommer, vi går nemlig tur min far og jeg og jeg har ham ikke i snor men nogle gange så løber jeg foran ham fordi han ikke kan følge med , det gamle liv, så kalder han mig tilbage men jeg får ingen godbid, det er kun når jeg går med min moar, der får jeg så mange at jeg ikke gider rende efter bolden fordi så går jeg måske glib af en godbid, moar siger at jeg skal hente boldten og så få godbid når jeg lægger den foran hende og sætter mig på plads, men syntes i ikke det er unødvendigt, hvis hun ikke kaster den så slipper jeg hente den og kan nå mange flere godbidder.

  • #56   10. jul 2012 jeg tror ikke at fædre er så gode til det med godbidder, vores er i hvertfald megetnærrig med bidderne, han mener at at lille klap på hovedet er nok, tja han er umulig

Kommentér på:
Jeg har verdens bedste hundemor :-)

Annonce