{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.341 visninger | Oprettet:

Hjælp til nyt foder/foderskift. {{forumTopicSubject}}

Ja, nu har jeg brugt den sidste time på nettet, og læst om forskellige foder mærker og ledt rundt på HG efter forskellige meninger.. Og jeg er lost.
Sagen er den, at min dejlige schæfer hvalp på 10 måneder desværre er blevet træt af sit foder. Og hun nu har bestemt sig for at sulte strejke, og har gjort det ca. I et døgns tid. Og selvom jeg bare kunne lade hende gøre det, og hun nok skulle spise når hun bliver sulten nok, er det jo ikke optimalt.. Og hun skal jo også have noget mad i sin lille krop(: .. Må nok hellere sige, at det ikke er fordi der er noget galt, for alt andet glider fint ned, men fandme ikke hendes tørfoder(: men man kan vel ikke bebrejde, hvem ville æde det samme så længe? (:
Nå mit spørgsmål er om der er nogle der kan hjælpe mig lidt, med noget godt foder, som gerne må være med lækker smag(:
Hun får Arion puppe large breed nu.
Jeg har kigget på Oliver's, men synes jeg kan se at mange her inde døjer med kedelig pels, eller for meget afføring, og det skulle helst undgås.
Så var jeg inde og læse om Hills puppe large breed, men synes at det der blev beskrevet mindede meget om Arion's, og det er der ingen point i, hvis det er fordi foderet er blevet for kedeligt.
Ja, kan godt se det bliver lidt svært, da alle hunde jo fungerer på forskelligt foder, og det også er forskelligt, hvad man mener man vil proppe i sin hund. Men håber nu alligevel på lidt hjælp.
Og nu bliver jeg nok lidt upopulær, men jeg tænker at prisen godt må ligge omkring de 500(plus-minus) for 13,5 - 15kg.
Og ingen diskussioner, vil bare gerne have nogle ideér til "godt smagende" foder(:
-Cæcilie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til nyt foder/foderskift.
Kommentér på:
Hjælp til nyt foder/foderskift.

Annonce