{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skubber foder ud af skålen?
  • #1   5. jul 2012 Det kan der være mange grunde til smiley
    Har du en metal skål, nogle hunde kan ikke lide dem, ellers ville jeg nok bare smide fodret i haven eller fodre i en foder boldt, det gør det lidt sjovere at spise:-)

• #2   5. jul 2012 Min den lille gør det også... Og så er det som om hun prøver at dække det til og jeg finder ind imellem foder gemt i sofaen, tæpper og puder og under sofaen.

Jeg har hverken metal skål eller en hund der ikke kan lide sit foder, så jeg tror hun vil gemme til senere fordi hun bare ikke er sulten når hun får sit foder.

Spiser din hund det efter det er skubbet ud?

• #3   5. jul 2012 Det er en metalskål hun har. Men hun har jo spist fint af den indtil nu! Altså hun skubber alt foderet ud på gulvet og så går hun og spiser lidt af det en gang imellem. Hun har foder stående fremme hele tiden.

• #4   5. jul 2012 Prøv at tage maden fra hende efter ca 30 min, så lærer hun at hun skal spise når der er mad. jeg må hellere tilstå at jeg selv i en anden tråd får råd da min ikke spiser som han skal og det er lettere sagt end gjort at få dem til det smiley Min smider det ikke ud han er bare kræsen.

• #5   5. jul 2012 Ja, det var måske en god ide at prøve smiley Så hun ikke teger "maden forgivet" Hvis man kan sige sådan. Hun har aldrig været vildt madglad. HUn har altid kun lige taget et par hundepiller i hunden og lagt sig op i sofaen og spist en af gangen smiley

• #6   5. jul 2012 Kan tilslutte mig rådet med en foderbold - men lur mig, det bliver også kedeligt i længden. En af de gange jeg gav Filuca hendes bold med foder i lod jeg hende være alene med den i 5 min, og jeg kunne høre at hun livligt legede med den, men da jeg kom ud i køkkenet lå al maden udover hele gulvet - og gad hun spise det NEJ - men det var sjovt at få det ud smiley Hvis jeg til gengæld lukker bolden så der ikke kommer mad ud, ja så gider hun da slet ikke lege med den smiley
    Her varierer jeg mellem mad i skål, mad på græsset og mad i bold. Det skal siges at min ene hund er alt for tynd - derfor gør jeg gerne det ekstra for at få mad i hende.... Har selv været en af dem, der en gang sagde "ja ja de skal jo nok spise når de er sultne nok" smiley

• #7   5. jul 2012 Har os tænkt på om det er fordi det bare er for kedeligt at spise af skålen. For hvis jeg tager en håndfuld foder og kaster det ud på gulvet spiser hun det gerne. Min kan os sagtens tåle lidt mere på sidebenene. Har prøvet at blande lidt lækkert "menneskemad" i hendes foder for at hun spiste mere, men det kan hendes mave ikke tåle. Så det gik vi fra. Men tror jeg vil prøve "faste spisetider" og så fodre på forskellige måder smiley
    1000 tak for rådene smiley

• #8   5. jul 2012 Min den ene er ekstremt småtspisende, og det tager mega lang tid... Vi har prøvet alt... Det med foderbolden den holder ikke her.

Den anden tæve gik en gang 14 dage uden at spise, der tog jeg det fra hende efter noget tid. Det virkede ikke her ivhertfald...

• #9   5. jul 2012 Emmi gør det tit når hun ikke gider spise mere, i forsøget på at begrave det bliver det hele skubbet ud på gulvet smiley

• #10   5. jul 2012 Vil i ha noget af min hunds kærlighed til mad?
    Der er nok til alle! smiley

• #11   5. jul 2012 Nala ja tak, send noget med posten smiley

• #12   5. jul 2012 Haha. Ja, vi vil os gerne have lidt smiley

Kommentér på:
Skubber foder ud af skålen?

Annonce