{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Fansk Bulldog Aka. Bullmastiff {{forumTopicSubject}}

Ja i dag måtte jeg trække på smile båndet da Kato og jeg gik vores morgen tur, en ung knægt kommer gående mod os, ganske smart i en fart og stopper bræt op da han ser kato, hans kommentar var
"Er du gal en lækker bullmastif du har! sikke et pragt eksemplar!"
han går videre og jeg står tilbage meget forvirret over at nogen kan forveksle lille kato med en stor buller dreng smiley

Ja gadvide hvad de ville sige hvis jeg troppede op på en udstilling for bullmastiff'er med ham smiley

God dag derude smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fansk Bulldog Aka. Bullmastiff
  • #1   6. jul 2012 Ja man kan blive forbavset smiley

• #2   6. jul 2012 HAHA !! århh den har jeg også hort, både med øre og hale og folk Vil bare IKKE indse at han er født sådanne

• #4   6. jul 2012 Har nu flere gange hørt for, at min hund skulle ligner lidt en labrador. hvor jeg så har sagt, Det er en labrador smiley

• #5   6. jul 2012 Haha

• #7   6. jul 2012 Fnis, den har jeg alligevel ikke hørt men han er blevet forvekslet emd bullmastiffen, Pitbullen, amstaff, mops, ja og den bedste var selfølgelig da en ældre herre referede til ham som cavalier

• #8   6. jul 2012 haha ! ej den var nu morsom !

• #9   6. jul 2012 LOL Bare mig... det er dog utroligt at du slet ikke havde opdaget det selv, altså at du var blevet snydt!!!

Jeg har også allerede måtte høre meget for min lille Shar pei, både for hans "kuperede ører" og blandingsforhold...
    Og min lille Podengo, tror folk også ofte er en blanding... en har sagt der måtte være Chi i... hvor hun så end kunne se det???

• #10   6. jul 2012 folk er så kloge at de kunne undvære hovedet nogle gange

• #11   6. jul 2012 En af kærestens venner har en lillebror, en rigtig smartass type. Da han så Vega første gang var hun vel omkring 6 mdr. gammel, og han var overbevist om at hun var en kamphund smiley han var meget begejstret. "årh, man kan også bare se at poterne allerede er kæmpe store! Og se lige tænderne!" undskyld men, ser vi på den samme hund?

Vi lod ham leve i troen og grinede for os selv smiley

• #12   6. jul 2012 Da Lope, min lille franske bulldog, var ude og "gå tur" som ca. 9 uger gammel, var der pludselig en lille dreng, der gav sig til at skrige i vilden sky... Da hans far spurgte hvad der var galt, fortalte den grådkvalte knægt, at han var bange for den lille abe... :0D

Vi kunne under ingen omstændigheder få ham overbevist om, at det var en lille hundehvalp...

• #13   6. jul 2012 Hun er forresten en fransk bulldog. Meget farlig og brutal, åbenbart med store poter og tænder, eller noget smiley

• #14   6. jul 2012 Tjahhh. jeg får tit et spørgsmål om heste virkelig kan savle så meget...

• #16   6. jul 2012 Da jeg var på staden, sammen med min familie og Samson...
    Var der en der sagde : '' PAS PÅ, de går med sådan en dræberulv! ''

• #18   6. jul 2012 Der er mange gode - haha!
    Gizmo er også blevet forvekslet med en kat og så af en voksen mand? Han sad udenfor sit pizzaria da vi kom gående, hvor han så kom med kommentaren: "Nøøj, en stor kat!" Det sjove er jo så bare at Gizmo er mindre end en kat smiley

• #20   6. jul 2012 Hahaha!! da Nelly var lille (8-9 uger)mødte vi også en ung pige, der bor i samme boligkvarter som os. Hun udbrød da hun så Nelly første gang:" EJ! Er det en ræv?"
    Os grinende: nej det er det ikke.
    Den unge pige: nej, det er sq da også en kat.
    Vi grinte helt vildt, og forklarede det var en hundehvalp af racen schæfer.
    Hun vendte sig om, og gik i surhed over at det ikke var en kat.
    Når vi møder hende griner vi stadig lidt. Og hun siger stadig, at det altså var en kat vi gik med den gang, og nægter at det var Nelly vi havde i armene.
    Det er nok den sjoveste.
    Og så er der jo de almindelige vi hører tit som: en ægte farlig schæfer, ulv, politiskud osv..

• #21   6. jul 2012 Kayser er altid den farlige ulv/Bjørn, enden løfter forældrene unger op i luften, selvom Kayser ikke engang enser dem, da han er helt ligeglad, eller også kommer de løbende for at klappe og sige Hej.

Den sjoveste episode må alligevel være, da vi var i vores sommerhus en sommer, vi gik på torvet i Løkken og pludselig kommer en restauratør og spørger om han ikke må tage billeder af vores flotte hund/ulv, og tilbyder et glas sodavand, samt vand til hunden, det var sgu lidt spøjst, han vinker stadig når vi går forbi, og er dybt forelsket i Kayser, smiler:D

• #22   6. jul 2012 Maria D: Ja, det er sgu utroligt! Men han flygtede nærmest da han så Gizmo, da han er bange for katte (og hunde) ... lol smiley

Kommentér på:
Fansk Bulldog Aka. Bullmastiff

Annonce