609 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
15 Svar
Hvalp stjæler cola Hvalp stjæler cola
Altså nogengange så kan man blive forbløffet over Noddys narrestreger. Den lille vaps er nu 13 uger og er i den grad ved at blive en lille lømmel
Nyeste påfund er at stjæle coladåser, som han punkterer med tænderne, hvorefter han labber colaen i sig... Bæst.
(Colaerne er naturligvis ikke længere indenfor rækkevidde, men der gik godtnok lige lidt tid, før jeg forstod, hvad han egentlig havde gang i)
Andre derude med kreative hvalpe...???
0 synes godt om
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.567
Sikke en lømmel Noddy er *G* Bare vent - det bliver værre endnu, hihi
mar 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 155 Svar: 1.046
mar 2011
Følger: 14 Følgere: 6 Hunde: 7 Emner: 40 Svar: 398
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.736
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.530
Dejligt med en morgen-griner..
Jeg er spændt på hvad min lille pige finder på af unoder når jeg får hende hjem om 8dage..
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 202
Vi havde haft gæster og der stod chips på bordet i stuen, mens gæsterne sad i køkkenet. Min mor går ind i stuen for at hente noget og der var skålen med chips næsten tom og Boss sad med krummer i skægget og prøvede at se uskyldig ud :b
Desuden stjæler han dine ting og gemmer dem, hvis han kan komme til det :b
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
Lige indtil han skulle være alene hjemme... Kærestens momsregnskab lå på bordet, hunden skubbede en stol ud og hoppede op på stolen, og derefter op på bordet (for man havde jo lært at man godt måtte være deroppe, man fik jo godbidder og sådan), Han bed lidt i regnskabshæftet, skubbede regnskabet på gulvet, hoppede ned og tissede på det!!!
Vi har ikke siden trænet undersøgelser med ham på bordet!!!
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.929
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 373
Det var en åben papæske med noget, de kalder for "kakao" - den tog jeg! Stolt som en pave løb jeg ind i stuen og ruskede godt og grundigt med det, og det dér kakaopulver fløj rundt til alle sidder - også på mig!
Da min mor kom så hun meget mærkelig ud i ansigtet, hun sukkede dybt, tog den fra mig, og sagde jeg var en værre én - det kan jeg da ikke forstå, jeg dræbte den for hende!
Derefter hentede hun et stort monster som larmede og sugede alt kakaopulveret op. Efter det proppede hun mig i bad - det var ikke sjovt
Hilsen Mocca.
nov 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 81 Svar: 419
da mor sår det var hun lige ved at falde om... men jeg lever da den dag i dag selv om jeg nu godt kan li smadre puder osv.
aug 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 300
Noddy går målbevidst efter colaer, men han går bestemt heller ikke af vejen for at ofre en potteplante og sprede jord i hele stuen, når de er alene hjemme...
Den gamle hund spiste haglpatroner som hvalp; altså bed dem i stykker og åd haglene; man er vel en jagthund
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.572
Men ellers har de "kun væltet kaffekruset et halvt hundrede gange mest med halerne,
Een gang røg kaffen dog lige ned i min "kontor-skuffe" fordi jeg self. skulle ha kaffen med over til den stationære og jeg havde ikke vænne mig til at ha en 11uger`s Chi hvalp i huset som uset kunne klatre op på "bordet/pc`en." og som ELSKEDE kaffe.
mar 2012
Følger: 16 Følgere: 104 Hunde: 3 Emner: 20 Svar: 2.150
Et par dage senere var jeg blevet stor nok til at nå et godt stykke ind på spisebordet når jeg hoppede op med forbenene på kanten. Det vidste min mor og far ikke så det havde sat en pose ris på spisebordet.
Den var sjov at splitte halvvejs ad og risene smagte også godt selvom de ikke var kogt.
Jeg nåede godt nok kun at spise halvdelen for så kom de tilbage og de blev igen meget trætte i ansigterne. Mor hev den lille larmende maskine frem og sugede resten op. Jeg prøvede ellers ihærdigt at slå maskinen ihjel men det måtte jeg ikke.
Og i går viste jeg mor og far at jeg var blevet så stor og dygtig at jeg kunne nå op på køkkenbordet og vælte sukkerbøtten ned. Jeg kom også til at spise 100 g for det smagte simpelthen så godt.
Men mor og far syntes ikke jeg var særlig dygtig selvom mor denne gang grinede en smule af mig. Igen kom sugemaskinen frem. Jeg lå og skulede på den under spisebordet for jeg må jo ikke slå den ihjel.
Når ja, så har mine forældre også en kurvestol som er rigtig sjov at hive tråde ud af. Men når jeg gør det så bliver Cody rigtig sur fordi han elsker at ligge i den stol.
Hilsen Cody
mar 2012
Følger: 16 Følgere: 104 Hunde: 3 Emner: 20 Svar: 2.150
mar 2011
Følger: 14 Følgere: 6 Hunde: 7 Emner: 40 Svar: 398
Der burde være flere af disse tråde, kan da mærke jeg lige fik brugt latter og mavemusklerne lidt
Hvalp stjæler cola