609 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Cava
Cava
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 300

Hvalp stjæler cola Hvalp stjæler cola

Altså nogengange så kan man blive forbløffet over Noddys narrestreger. Den lille vaps er nu 13 uger og er i den grad ved at blive en lille lømmel smiley

Nyeste påfund er at stjæle coladåser, som han punkterer med tænderne, hvorefter han labber colaen i sig... Bæst.

(Colaerne er naturligvis ikke længere indenfor rækkevidde, men der gik godtnok lige lidt tid, før jeg forstod, hvad han egentlig havde gang i)

Andre derude med kreative hvalpe...???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp stjæler cola
  • #1   7. jul 2012 Haha... DET har Fiffe også gjort med en coladåse.. Der var bare cola overalt i gangen :O)
    Sikke en lømmel Noddy er *G* Bare vent - det bliver værre endnu, hihi smiley

• #2   7. jul 2012 Min har fundet ud a at nå han vil op i sengen. Så hopper han op på en kasse aå senge bordet også i sengen.... der var en dag jeg kik ku finde cito og var ved at gå lidt i panik dog vidste jeg han var inden for... kaldte og kaldte vendte mig om og så lagde han ind i kasse fra sodavand på dåse.... der var jeg ved at dø a grin... han lagde og sov derinde.... dog blev den fjernet hurtig.....

• #3   7. jul 2012 haha, dagens gode morgen grin smiley

• #6   7. jul 2012 Floyd var ret god til at vælte min kaffe, da han var hvalp, det slubrede han også i sig.

• #7   7. jul 2012 LOOOOL smiley

Dejligt med en morgen-griner.. smiley

Jeg er spændt på hvad min lille pige finder på af unoder når jeg får hende hjem om 8dage.. smiley

• #8   7. jul 2012 Bella har aldrig stjålet noget :b Det lærte hun af sin storebror (Vores gamle labrador) at man ikke må.. Hendes nye (store) lillebror er en stor ruhåret og han kan ikke helt stå for fristelserne..

Vi havde haft gæster og der stod chips på bordet i stuen, mens gæsterne sad i køkkenet. Min mor går ind i stuen for at hente noget og der var skålen med chips næsten tom og Boss sad med krummer i skægget og prøvede at se uskyldig ud :b

Desuden stjæler han dine ting og gemmer dem, hvis han kan komme til det :b

• #9   7. jul 2012 Vores gamle dyrlæge sagde at vi skulle træne Balto i at blive undersøgt, da han var hvalp.. Så vi tog ham op på bordet og undersøgte ham ligesom dyrlægen ville gøre og det gik også rigtig fint...

Lige indtil han skulle være alene hjemme... Kærestens momsregnskab lå på bordet, hunden skubbede en stol ud og hoppede op på stolen, og derefter op på bordet (for man havde jo lært at man godt måtte være deroppe, man fik jo godbidder og sådan), Han bed lidt i regnskabshæftet, skubbede regnskabet på gulvet, hoppede ned og tissede på det!!!

Vi har ikke siden trænet undersøgelser med ham på bordet!!!

• #10   7. jul 2012 Polly er godt nok ikke hvalp længere. Hun ved godt, hun ikke må være på bordene og har heller ikke været det meget længe. Forleden havde hun dog fundet på noget smart. Der lå af en eller anden grund en lillebitte pude på sofabordet og DEN havde hun lagt sig ovenpå helt krøllet sammen. Vi har jo ikke sagt noget om, man ikke må ligge på en pude smiley

• #11   7. jul 2012 Altså, da min mor havde åbnet en af køkkenskufferne og ikke kikkede, så ville jeg da lige se om, der var noget interessant nede i den, og det var der.

Det var en åben papæske med noget, de kalder for "kakao" - den tog jeg! Stolt som en pave løb jeg ind i stuen og ruskede godt og grundigt med det, og det dér kakaopulver fløj rundt til alle sidder - også på mig!

Da min mor kom så hun meget mærkelig ud i ansigtet, hun sukkede dybt, tog den fra mig, og sagde jeg var en værre én - det kan jeg da ikke forstå, jeg dræbte den for hende!

Derefter hentede hun et stort monster som larmede og sugede alt kakaopulveret op. Efter det proppede hun mig i bad - det var ikke sjovt smiley

Hilsen Mocca.

• #12   7. jul 2012 Tja, jeg bed den der dims i stykker som altid blæser sådan.. den var så træls og larmende.. så jeg hoppede op rev den ud af stikket bed hele ledningen i små stykker så mors føntørrer til 1500 før ud smiley bagefter kløede mine tænder og jeg gad ikke leje med mit lejetøj så jeg spiste mors antik komode som hun har arvet, den bed jeg i 10000 små stykker så alle små træ stykker sad i vores fine hvide guldtæppe!

da mor sår det var hun lige ved at falde om... men jeg lever da den dag i dag selv om jeg nu godt kan li smadre puder osv.

• #13   7. jul 2012 Sikke nogle skønne lømmelhistorier....

Noddy går målbevidst efter colaer, men han går bestemt heller ikke af vejen for at ofre en potteplante og sprede jord i hele stuen, når de er alene hjemme...

Den gamle hund spiste haglpatroner som hvalp; altså bed dem i stykker og åd haglene; man er vel en jagthund smiley

• #14   7. jul 2012 Hahaha..Den med Toiletbørsten har også tit været et hit herhjemme, de fleste hvalpe syntes at den er utrolig spændende, hvilket tit har resulteret i at jeg er våget op til et gulvtæppe med ekstra lange og meget stikkende hår, AV smiley og et sted i huset har der så ligget en meget afpillet hvid plastik pind af en art som har været bidt til ukendelighed. smiley
    Men ellers har de "kun væltet kaffekruset et halvt hundrede gange mest med halerne,
    Een gang røg kaffen dog lige ned i min "kontor-skuffe" fordi jeg self. skulle ha kaffen med over til den stationære og jeg havde ikke vænne mig til at ha en 11uger`s Chi hvalp i huset som uset kunne klatre op på "bordet/pc`en." og som ELSKEDE kaffe. smiley

• #15   7. jul 2012 For et par uger siden væltede jeg noget som min mor kalder solsikkeolie og drak halvdelen. Da mor og far kom hjem hylede jeg fordi jeg var så glad for at se dem men da mor så at jeg havde væltet olien blev hun meget træt i ansigtet og lukkede mig og Cody ud i haven. Da vi kom ind havde de vasket gulvet, jeg syntes ellers jeg havde gjort alt hvad jeg kunne for at vaske det rent for dem.

Et par dage senere var jeg blevet stor nok til at nå et godt stykke ind på spisebordet når jeg hoppede op med forbenene på kanten. Det vidste min mor og far ikke så det havde sat en pose ris på spisebordet.
    Den var sjov at splitte halvvejs ad og risene smagte også godt selvom de ikke var kogt.
    Jeg nåede godt nok kun at spise halvdelen for så kom de tilbage og de blev igen meget trætte i ansigterne. Mor hev den lille larmende maskine frem og sugede resten op. Jeg prøvede ellers ihærdigt at slå maskinen ihjel men det måtte jeg ikke. smiley

Og i går viste jeg mor og far at jeg var blevet så stor og dygtig at jeg kunne nå op på køkkenbordet og vælte sukkerbøtten ned. Jeg kom også til at spise 100 g for det smagte simpelthen så godt.
    Men mor og far syntes ikke jeg var særlig dygtig selvom mor denne gang grinede en smule af mig. Igen kom sugemaskinen frem. Jeg lå og skulede på den under spisebordet for jeg må jo ikke slå den ihjel. smiley

Når ja, så har mine forældre også en kurvestol som er rigtig sjov at hive tråde ud af. Men når jeg gør det så bliver Cody rigtig sur fordi han elsker at ligge i den stol.

Hilsen Cody

• #16   7. jul 2012 Ups, hilsen Lobo selvfølgelig ..

• #17   7. jul 2012 Ud fra alle de historier, så er jeg godt nok glad for at have en lille hund smiley

Der burde være flere af disse tråde, kan da mærke jeg lige fik brugt latter og mavemusklerne lidt smiley

Kommentér på:
Hvalp stjæler cola

Annonce