Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  den første tid med hvalp
  • #1   7. jul 2012 Skulle ha været 3 uger men fik en fyreseddel så det ente med ca 1,5 måned smiley

• #2   7. jul 2012 Uha Musashi blev hentet fredag eftermiddag, og jeg startede på arbejde igen tirsdag. Han var så ikke alene hele dagen, kun indtil middag. Min kæreste var arbejdsløs.

Det samme med Zippo smiley

• #3   7. jul 2012 De første 14 dage synes jeg ikke at en hvalp skal være alene hjemme mere end 5 timer.

Hvis det er det du tænker på så træn den gradvist helt fra starten af til at være alene 20 min., ½ time, 1 time m.v.

• #4   7. jul 2012 Havde 3 uger hjemme men var så heldig at kunne have ham med på arbejde derefter så han aldrig var alene hjemme smiley
    Har det bedst hvis han et ved mig hele tiden smiley og han nyder det

• #6   7. jul 2012 Halvanden måned. Hurra for sommerferie. smiley

• #7   7. jul 2012 Ved den første var jeg hjemme en uge, min mand var hjemme næste uge, og den tredje uge arbejdede vi på skift hjemme.

Ved nr. 2, som var lidt af et impulskøb (opdrætter brændte inde med ham, og han har samme far som nr. 1.) var vi ikke hjemme nær så længe, men der var ungerne blevet så store, at de kom hjem hjem fra skole midt på dagen.

Ved nr. 3 havde jeg taget en uges flex, hvorefter manden skulle arbejde hjemme 1 uge, og jeg slutteligt skulle arbejde hjemme en uge. Andre omstændigheder gjorde så, at jeg blev sygemeldt, så jeg var hjemme i 3 uger, og arbejdede derefter lidt på deltid.

Personligt synes jeg 2-3 uger er optimalt.

• #8   7. jul 2012 Arbejdede på Hammerthor poolcenter hvor jeg svømmede hestene og ordnede stalde.. smiley

Hun havde 2 hunde han kunne lege med dagen lang smiley Dejligt og komme hjem fra arbejde med en træt hund også smiley

Kommentér på:
den første tid med hvalp

Annonce