{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Farvel min elskede! {{forumTopicSubject}}

Måtte sige farvel til min elskede lille frækkert, Loke.. smiley
Intet kunne redde ham ;'(


Fredag d. 29 juni, fik Loke (måske) konstateret kræft. I forvejen levede han med epilepsi og noget infektion i det ene øre (lige på det tidspunk ihvertfald).
- Mine forældre skulle ind til et dyrehospital i København for at få vurderet, om han kunne være med i et forskningsprogram, for hunde med epilepsi. Han blev optaget!
Men da de skulle hjem igen, tissede han blod. De undersøgte ham i hoved og røv. Og efter mange timer, kom de frem til at han, måske i værste tilfælde, havde kræft.
Mandag d. 2 juli, skulle han ind og blive scannet, for at se hvad det virkelig var.
Vi håbede på det bedste!
- Men så fik vi nyheden. Han fik konstateret kræft. En dødbringende tumor i milten. Om den så blev fjernet eller aj, ville han dø af den.
Lægerne ville gerne fjerne den, men det ville koste os 10.000 kr. bare for operationen. Og så skulle han jo også igennem kemo og diverse undersøgelser efterfølgende. Og det ville vi bare ikke udsætte ham for.

Tumoren udviklede sig hurtigt. Og det gik ned af bakke.
Vi valgte at tage en tur på stranden og få taget nogle dejlige billeder af ham, som minde.
Dagen efter d. 6. juli 2012, blev han aflivet.

Det er d. 10. juli nu, hvor jeg sidder og skriver dette. Så det er kun 5 dage siden!
Og det æder mig op indvendigt. Han var den bedste hund, man overhoved kunne ønske sig!!

Jeg vil altid huske dig skat!!
Loke smiley
RIP. 2003 - 6. Juli 2012 smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel min elskede!
  • #1   11. jul 2012 Det er bare den tungeste beslutning, vi som hundeejere må tage men vi ved, at vi kun har vores elskede hunde til låns.
    Lokes situation taget i betragtning, så gjorde I det helt rigtige. Jeg kan sagtens sætte mig ind i de følelser, som du kæmper med nu men han var syg og lider ikke mere.
    Det er super billeder som I fik taget på stranden. Han så bare så dejlig fræk ud.
    Stort kram fra mig og et fugtigt snudepuf fra Nuga.


  • #2   11. jul 2012 Er super glad for din kommentar!
    Disse søde kommentarer varmer sådan.
    Jeg kæmper stadig med sorgen, over at han ikke er her længere, men ja, jeg ved jo også at vi gjorde det rette. Han lider ikke længere. Og det havde bare været egoistisk hvis vi havde holdt ham i live, for vores egen skyld.
    Men ingen tvivl, jeg elsker simpelthen de billeder som vi fik taget. Det er et ordentlig minde og tage med sig!


  • #3   11. jul 2012 Loke var heldig at have en familie, der ikke for enhver pris prøvede at holde liv i ham, men i stedet for lod ham få fred.

    Og I, hans familie, er også heldige. I har haft en pragtfuld hund, der lige til det sidste gav jer en masse gode minder.

    Mange medfølende tanker!

    Men ondt gør det - meget ondt, men sorgen ved at miste er prisen, vi betaler for at have elsket.



Kommentér på:
Farvel min elskede!

Annonce