1.204 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hun piver/klynker Hun piver/klynker

Vi har den skønneste lille cockerspaniel tæve på 4 måneder, og i den sidste måneds tid er hun begyndt at klynke/pive, hver gang hun har sit tøjdyr i munden, hun har alverdens legetøj . . . men intet slår hendes total ødelagte bamse, intet fyld er tilbage.:-) hun står tit foran mig med den i munden og stirre på mig, alt imens hun siger disse lyde. Hun gør det ikke med noget andet legetøj. Dette var ikke hendes første legetøj, hun fik den først efter alt det andet. Hun sover med den, leger med den. Også kommer det endnu mere mærkelige, hun gemmer den, hver gang jeg giver hende den el. hun finder den, går hun søgende rundt for at gemme den . . . Mit spørgsmål er nu, HVORFOR DENNE ADFÆRD?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun piver/klynker
  • #1   11. jul 2012 Umiddelbart vil mit gæt være, at hun tror bamsen er hendes hvalp.. Selvom jeg synes hun burde være lidt for ung til den slags adfærd. Jeg ville gemme bamsen væk i et stykke tid, 1-2 uger, og når de var gået prøve at give den igen. Er det samme adfærd, vil bamsen bo i skabet..

• #2   11. jul 2012 Ja tænkte det samme, men hun er jo kun 4 måneder.

• #3   11. jul 2012 Synes du skal prøve at lægge bamsen væk i en periode, og se hvad der sker.

• #4   11. jul 2012 Natasja
    Jamen hvorfor gemmer hunden så bamsen? smiley

• #5   12. jul 2012 Ja hun gør ingen fortræd med sin adfærd, jeg undere mig på enormt smiley for løbe tid / hvalpesyge kan det da umuligt være hun er 4 måneder. Bamsen er et hit, så kan alt det andet legetøj ellers være lige meget, og den har da også visse fordele, f.eks. når vi skal ud og køre, hun synes ikke det der med sikkerhedssele er et hit, men hvis bare bamsen er med, så er der ikke noget brok.

• #6   12. jul 2012 Okay måske det er meget normalt så. smiley
    Jeg har bare aldrig mødt en hund der har gjort det (bortset fra Silje et par gange), hvilket var omkring 1 måned efter en løbetid, så jeg skyndte mig at gemme dem væk, inden hun fik andre fikse idéer. smiley Det er nok mig der er forkert på den så.

Den gang Silje havde bamsen i munden og gik pivende rundt med den, havde hun halen mellem benene, så jeg var lidt bekymret for hende, og hvad det egentlig var hun havde gang i..

Kommentér på:
Hun piver/klynker

Annonce