1.710 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Min hund ser gravid ud ? Min hund ser gravid ud ?

Jeg har en 4 årig tæve, som havde sin løbeperiode for 2 måneder siden ca. Der var ikke noget unaturligt igennem perioden, men nu har mig og min kæreste lagt mærke til at hun er blevet ret stor og "rund" , jeg kan på ingen mulig måde se for at hun skulle have været i kontakt med en han hund, da vi bevidst har undgået dette. Hun er begyndt for noget tid siden at "ælte" tæpperne eller dynen i sengen hvis hun ligger sig, dog kun nogen gange. Hun er også blevet lidt mere "indelukket" og virker lidt som en der bare vil være for sig selv. Det er først her til aften jeg har hørt om falsk drægtighed, men tror i det kan være det ? skal lige siges at hun var hos dyrelægen d. 9/7 og der sagde de hun så fin ud og var fin kropsmæssig, men at hun godt kunne holde til at tabe 1-2 kg. og der var hun ikke "udspilet" rund som hun er nu. Jeg er i stor frustering nu da jeg absolut ikke er klar til at skulle have hvalpe, (dog tror jeg ikke det er tilfældet) men hvis hun nu er falsk drægtig, hvad gør jeg så ved det ? det er jo synd hvis hun går og tror der kommer et kuld hvalpe, også der ikke kommer nogen smiley Hun havde et kuld hvalpe i November ca. sidste år, ved ikke om det har noget at sige ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund ser gravid ud ?
Kommentér på:
Min hund ser gravid ud ?

Annonce