{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Idiotisk hundeejer! {{forumTopicSubject}}

Efter en skøn dag i parken med hundene afleverer jeg dem derhjemme og gør tilbage igen for at slikke sol..
Parken ligger lige op af en masse ældre boliger, og pludselig hører jeg en ung fyr råbe..
Da jeg kikker op står han og råber af en ældre dame med hendes lille hund.. Imens er hans Amstaff blanding helt ude af kontrol.. Hunden er heldigvis i snor..
Han begynder at gå væk fra damen og råber meget højt af hans hund, hvorefter han sparker til den.. Den ældre dame råber han skal lade være og så sparker han hans hund igen..
Der rejser jeg mig op, lader taske og alting være og går meget bestemt over mod den unge fyr.. Da jeg er få meter fra ham råber jeg at han godt kan lade være med at sparke hunden of han ville komme meget længere med positiv træning!
Han råber tilbage at det ved jeg intet om og han har ejet hunden i 5 år.. Svarer ham at jeg faktisk selv har en af samme race og jeg ved hvad jeg snakker om!
Han begynder at gå mens han råber jeg skal passe mig selv og sætte mig tilbage på min plads..
Råber igen at hvis jeg ser ham sparke hans hund en gang mere så ringer jeg efter politiet..
Hører ikke hvad han råber tilbage da jeg allerede er gået over for at berolige den ældre dame..
Nu ligger jeg igen i solen og ryster af arrigskab! Sikke en idiot!!
Nu kan vi godt snart få lavet en lovgivning der forbyder disse hundeejere!! Jeg tror da Pokker en hund bliver arrig hvis det er hverdag!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Idiotisk hundeejer!
Kommentér på:
Idiotisk hundeejer!

Annonce