{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Bayvantic {{forumTopicSubject}}

Hej..

Min hund har haft lopper og jeg har derfor givet hende Bayvantic (pipetter).. hun fik kuren her d. 17 i denne måned..

Det er bare desværre sådan, at jeg fandt en loppe på hende igen her i går. (tænker lidt at kuren måske ikke har virket helt da vi var ude i noget voldsom regnevejr dagen efter)..

Men mit spørgsmål går lidt på hvor længe der skal gå inden at jeg må give hende en kur igen..???
- synes ikke jeg kan finde noget om det i pakken, andet end, at det er fornuftigt med en behandling hver 4 uge..

Håber der nogen, som kan hjælpe mig og Thyra til at komme af med de små sataner.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bayvantic
  • #1   27. jul 2012 efter normale omstændigheder hvor hunden ikke har været ude og bade, været ude i regnvejr blevet vasket i vand så ska' en pipette holde i 4 uger....

    Hvis hunden har været i vand på den ene eller anden måde så ska' behnadlingen foretages hyppigere.


  • #2   27. jul 2012 behandler du også omgivelserne?
    ellers vil du stå med problemet igen og igen og igen..

    Du kan købe et "dø insekt middel" bio (et eller andet..) Og sprøjte på gulve og der skal støvsuges meget grundigt.
    Puder og tæpper og sengetøj skal enten kogevaskes eller fryses.

    Og generelt den helt store rengørring..
    Æggene kan overleve i årevis i sprækker i f.eks. gulvet..


  • #3   27. jul 2012 Der er kommet et nyt loppehalsbånd til både hunde og katte.
    Det holder 7-8 mdr - hunden kan sagtens bade med det.
    Det fåes hos dyrlægen og er på recept.

    Desværre kan jeg ikke huske navnet.


  • #4   27. jul 2012 Bayvantic må påføres hver 4. uge. Hunde må ikke blive meget våd 48 timer før og 48 timer efter.
    Men sørg for at vaske alt du kan komme i nærheden af på 60 grader og støvsug grundigt og det gælder også bilen.. Ellers så kan du give huset en omgang med Bio Trinol smiley


Kommentér på:
Bayvantic

Annonce