{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille kugle under huden
  • #1   29. jul 2012 Tror den er uskadelig. Jeg havde engang en rotte der fik sig sådan en lille "kugle" og jeg farede til dyrlægen med den, det viste sig bare at være en uskadelig fedtknude, så tror det her er det samme smiley

• #2   29. jul 2012 Det håber jeg da. Holder lige øje med den og tager til dyrlægen hvis den vokser eller bliver øm. Men ad, min lille Pols skal da ikke have fedtknuder smiley

• #3   29. jul 2012 (link fjernet) Fandt lige frem til dét her, og kan se at hunde gerne skal have dem opereret væk inden det begynder at genere hunden. Det er åbenbart kun rotter man ikke gør noget ved fordi de har så kort et liv. Men som du selv kan læse dig til i det, er det godartet smiley

• #4   29. jul 2012 Hvor sidder den lille dimmelim ?
    Kan det mon vær chippen ?

• #5   29. jul 2012 jeg tænker også chippen, jeg kan ikke mærke den på akita men på Bailey kan jeg, og den har rykket sig lidt da det ikke er der det er lagt ind.

• #6   29. jul 2012 Det er heller ikke altid jeg kan mærke den, Men jeg har kunne det flere gange smiley

• #7   29. jul 2012 Er chippen ikke mere som et ris korn, det er Peanuts , altså ikke rund ?

• #8   29. jul 2012 Nå øv, så skal hun da nok af med den

Dimmelimmeren sidder i siden af nakken, faktisk ikke så langt fra, hvor chippen sidder. Nu kan jeg godt nok ikke finde chippen, måske er det den, der har kapslet sig ind i et eller andet?

Jeg plejer tydeligt at kunne mærke chippen og denne dimmelimmer er vel tre-fire gange større og kuglerund. Den minder om en lidt stor pinnochiokugle

• #9   29. jul 2012 Det er ret præcist der, hvor hun blev vaccineret for små to uger siden. Kan det være noget fra det måske?

• #10   29. jul 2012 Det kan meget nemt være en reaktion på vaccinen - specielt rabiesvaccinen er slem til, at lave buler. Jeg ville bare se det an. Vokser den, så få det tjekket og ellers skal den fortage sig med tiden.

• #11   29. jul 2012 Jeg ved ikke om vaccination hos hunde, kan give sådan en lille hår kugle. Men det er ikke ualmindelig hos børn, at huden bliver hård indenunder efter en vaccination.
    Min hund havde en "kugle" efter et tægebid, men det var ikke noget der kunne flyttes rundt på.

• #12   29. jul 2012 Maj-Britt
    Vi valgte faktisk rabies til her sidst fordi jeg gerne ville have mulighed for at tage dem med til udlandet, så det lyder da som det. Når du skriver, at den skal fortage sig 'med tiden', hvor lang tid taler vi så ca om?

Den er helt sikkert også kommet efter det dyrlægebesøg, for der blev hun jo mærket efter overalt og dyrlægen fandt også chippen med fingrene, så det havde været underligt, hvis hun ikke også havde mærket dimmelimmeren. Den er ret tydelig

• #13   29. jul 2012 Jeg har 2 af mine hunde, der har reageret på samme måde på rabies. Jeg kan ikke huske, præcis hvornår knuderne var væk, men måske efter 1-2 mdr.

• #14   29. jul 2012 Nårh ok, så er der ingen grund til at være hys efter to uger. Så må jeg bare huske at holde øje med den.

1000 tak for svar smiley

Kommentér på:
Lille kugle under huden

Annonce