{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

Dog Apeacement Phermones {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der kan forslå D.P.A ? eller nogen som har noget erfaring med dette produkt?
- Vi står med vores lille hvalp, som ikke er ret glad for at være alene hjemme! hun hyler og gør, og kan ikke falde til ro. Hun har Aktiverings lejetøj, i alle mulig former, der er en babylem ind til stuen så der kommer sollys ud i gangen hvor hun opholder sig, hun har den største hunde seng man kan få + tæppe og når der er varmt har vi en ventilator til at blæse koldt luft. - Vi synes selv det lyder til at være godt, men det er jo ikke sikkert. Nogen som har forslag til hvordan vi kan vænne hende til at være alene hjemme.
Hun er 9 uger ( vi har prøvet at lave øvelser, hvor vi giver godbidder ved at hun blive siddende når vi går ud af døren i ca 5-7 sek og ind igen )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dog Apeacement Phermones
  • #1   30. jul 2012 Stemmer i med Alfisten

Jeg aner ikke om DAP ville gøre det nemmere eller ej, men det er i hvert fald ret sikkert at problemet ikke vil løses udelukkende af at smide sådan en i stikkontakten.

Så træning er vejen frem. Jeg tror nu ikke jeg ville benytte godbider til lige denne slags træning, men istedet bare sørge for mange mange gange om dagen, lige at gå ud af rummet et lille øjeblik og komme tilbage igen, uden at gøre noget større nummer ud af det (læs: der skal ikke hilses overstrømmende og der skal ikke roses i høje toner. Bare gå ud og kom ind igen). Det skal jo netop ikke gøres til noget særligt at i lige smutter udenfor.

• #2   31. jul 2012 Hun er 9 uger ( vi har prøvet at lave øvelser, hvor vi giver godbidder ved at hun blive siddende når vi går ud af døren i ca 5-7 sek og ind igen )
    Fin øvelse, men drop godbidderne.
    Væn hunden til at i går og kommer, men tænk på at hunden er et flokdyr og det er unormalt at være alene.
    Et bur (hule) kan være med til at øge trygheden, når man er alene, men det tager tid at lære.
    Jeg bruger selv en måneds tid før hvalpen bliver overladt til sig selv i op til 4 timer.
    DAP har jeg brugt til hjælp ved bilkørsel o.l. Jeg havde også DAPpet min bil da jeg hentede hvalpen, men DAP kan ikke bruges som problemløser.

Kommentér på:
Dog Apeacement Phermones

Annonce