Han er mærkelig nå jeg skal afsted {{forumTopicSubject}}
Hej der ude ..
Kender i eller ved hvorfor han måske gør dette .
Nå jeg begynder og tag sko på og gå ud af hoved døren så bliver han underlig med det samme han stikker altid ud og VIL MED i bilen selv om jeg kun skal afsted i 2 min lige hurtigt om og hente noget eller vis jeg skal noget i 1 time .. Han løber enten ud til bilen og stå og løber rundt om den eller ud i haven og så skal jeg til at finde ham først .. ( OGSÅ nå det regner og der kan jeg ikk for ham ud)
Jeg har altid haft ham med fra han var hvalp men begyndte for ca et år / et halvt år siden og lad ham blive hjemme stille og roligt og det gik fint i min gammel lejlighed men da vi så er flyttet i hus vil han ALTID med mig . Smider jeg masse af hunde bum ud så er han lige glad med dem og gør alt for og komme med ud og åbner dør eller løber gennem benen på en og ud .
Vis han ikk kommer med og bliver hjemme så enten har jeg smadret sko nå jeg kommer det KUN mine sko (har så flyttet dem nu) ..
Ellers GIDER han overhoved ikk snakke med mig nå jeg kommer hjem rør jeg ham så løber han væk fra mig og han kommer først lang tid efter .. Og han virker skide sur og ked af det for han lover overhoved ikk .
nogen som har en lille hjælp til mig . Det ikk altid jeg kan tag ham med så han skal jo være hjemme .
UNDSKYLD FEJL er ordblind og plus det er langt
feb 2009
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 281 Svar: 2.342
jun 2009
Følger: 230 Følgere: 101 Hunde: 11 Emner: 140 Svar: 2.993
feb 2009
Vi har boede her i 8mdr snart 9 ..
Jeg er pensionst så er hjemme hver dag med ham . han er meget meget lidt selv hjemme. Men nå jeg skal til massage eller skal ud og handle kan jeg ikk tag ham med .. Her sidst måtte vi tag ham med ud og spise hvor han blev i bilen fordi han ville overhoved IKKE blive .. og da vi skulle på road trip kom han også med for han stak af . Men da jeg så råbte skal du med kom han FLYVENE .
feb 2009
Prøver i hvertfald
Flytning fint .. Han er begyndt og live mere og glad er han også ..
.. Min mors hund snakker han med med mere ind 3 gang på en uge . De leger så ikk sammen for det gider hun ikk .
Hunde venner har jeg ikk mange mere af da min veninde flyttet til horsens og en anden er jeg uvenner med (Personlig oversage hos hende) .
En anden veninde med hund høre jeg ikk meget mere fra for der sket noget personligt for hende også ..
Så mangler nogen hunde venner .. Er sku lige glad hvor de er .
Men har bare problem med det ikk alle som kan lide tayson og har nogen krav den første gang da han er blevet angrebet så tit at jeg vil havde begge har mundkurv på den første gang. For jeg vil ikk ødelægge ham mere ind han har været . Har stolet for meget på andre mennesker .. 8 gang er det blevet til nu, og det sku syn for ham ..
Han er som de andre hunde vil havde ham til at være ( lege eller bare gå rundt )
Ikk lige første gang .. Men ellers .
heeh ja okey . Smil . Men stadig du har gode råd sys jeg
feb 2009
Men nogen gange mangler jeg nogen så han kan køres træt .. Han har jo energi som en hvalp
Men regner ikk med at finde nogen nye venner . Har lavet nogen tråde men der sker ikk noget . fordi jeg har det grav og det skal være inde lukket ..
Tayson måtte gerne blive lidt tykker
Træning har prøvet gør det ikk igen .( Hundetrænern slog ham)
Lydighed Det er i samme klub . (Kommer der aldrig igen)
Hunderally ? Hvad det ?
Dogdancing .. hehe Neej griner ..
Spor ( Gør vi her hjemme og nå min mor og hund er med
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.870
Er han i hele huset? Mine har altid haft mindre plads, når de er alene. Jeg har valgt det eller de roligste rum og lukker af dertil.
Mht om du skal være væk 5 minutter eller en time, det aner han jo ikke noget om, så der er ikke noget underligt i, at han reagerer ens hver gang du går uanset hvor hurtigt, du har tænkt dig at komme tilbage
feb 2009
Men har gjordt det samme her også kun gå ned til post kassen og så tilbage igen og ned til post kassen og tilbage igen og så lidt længer og længer igen . Men han er lige så sur som vis jeg bare gå ud i garagen og tilbage igen . Om han stå og kigger på mig jeg går ud i garagen er han lige så sur på mig som vis jeg jeg er kørt ..
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.870
Hvis han ikke har været vant til gennem længere tid, synes jeg ikke, det er så mærkeligt, han reagerer på det. Bare vi har har ferie tre uger og været hjemme med hundene, bruger vi nogle dage på lige at træne dem op til at være alene hjemme igen en hel dag
feb 2009
Vis jeg sidder ham ind igen stikker han af ud igen . Ved ikk om det så er lidt forkert det jeg gør nå jeg så har sat ham ind venter vi 10 mins tid og så siger så ud og hop op . Ved han at han skal hoppe ind i bilen ..
Det lidt forskelligt med mellem rum med at han skal være selv ..
For jeg har det bedst nå jeg ved hvor han er og kan se ham .. For han gir mig trykhed . " Det lidt svært og forklar "
Han er mærkelig nå jeg skal afsted