1.994 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Foder - Markus Mühle - kvalitet i forhold til Kingsmoor Foder - Markus Mühle - kvalitet i forhold til Kingsmoor

Hej med jer.

Jeg har fået et rigtig godt tilbud om at få Markus Muhle foder med hjem fra Tyskland til den fabelagtige pris af 150 kr for 12-15 kg.

Pt fodrer vi med Kingsmoore og er egentlig tilfredse nok med det, men det koster 398,- og der er jo en del at spare...

Nu kiggede jeg lige indhold på begge fodertyper og der synes jeg ikke markus muhle lyder lige så lækkert og desuden er kød ikke 1. ingrediens i det som jeg jo har læst mig til er bedst.

Så nu til mit spørgsmål smiley

Er standarden den samme på de to typer foder? Hvad er jeres erfaringer med det markus muhle?

pft smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder - Markus Mühle - kvalitet i forhold til Kingsmoor
  • #1   31. jul 2012 MM er koldpresset, indgredienserne er ikke opvarmet over 70grader. vitaminerne er mere naturlige en tørfoder der er opvarmet over 100grader. koldpresset foder er ikke så længe holdbar, fordi de ikke indeholder stoffer som gør det langtidsholdbar.

• #2   31. jul 2012 C K Og nu spørger jeg, fordi jeg ikke har forstand på det smiley Så det vil sige at MM er bedre end Kingsmoor på trods at kød ikke er 1. ingrediens?

Lena, jeg har søgt, men kunne ikke finde sammenligningen med Kingsmoore..

• #3   31. jul 2012 Kathrine: Hvorfor trives de ikke på det? Ja jeg betaler det også nu og har gjort det længe, men hvis nu at der var et bedre alternativ til billigere penge, ville det jo være dumt at blive ved med at betale så meget smiley

Men du er så ikke så vild med MM?

• #4   31. jul 2012 Må jeg høre hvor du finder det henne til den pris. Jeg plejer at købe på zooplus og er meget glad for Markus Muhle, men har aldrig prøvet Kingsmoore, så kan desværre ikke give dig en sammenligning.

• #5   31. jul 2012 Mette Damm: Det er fordi de køber meget store mængder hjem, da der er mange der får det vidst nok. Jeg hørte først om det igår, så ved ikke helt hvordan det kommer til at foregå...

Kathrine: Okay... Åhr han har tendens til lidt sart mave, så hvis det er noget de gylper af, er det nok ikke skide godt for vores... Nu er jeg ikke kornforskrækket, men vil selvfølgelig helst have så høj en bestanddel af kød som muligt, men hvis nu mange f.eks. kunne side god for det foder, så ville jeg godt give det en chance. Men hvis det er med gylp som konsekvens, så er jeg nok ikke så vildt interesseret..

• #6   31. jul 2012 jeg fodrer normalt med barf, men plejer at have lidt MM hjemme, hvis jeg ikke når at tage noget op. mine har det fint med det foder, gylper ikke af det. jeg tager det fordi "det er mere naturligt". Men jeg kan ikke give en sammenligning ift kingsmoore fordi jeg ikke har prøvet det.

• #7   31. jul 2012 CK Okay, men tak for svar alligevel. Jeg håber der er flere der kommer på banen med erfaringer omkring MM smiley

• #8   31. jul 2012 MM er noget af det foder mine hunde aldrig har smagt og heller ikke kommer til.

• #9   31. jul 2012 Mine to fungere super på det og elsker det smiley
    De gylpede lidt af det i starten men gør det ikke nu, i hvert fald ikke hvad jeg ved af smiley
    Jeg har to meget velfungerende hunde på det.
    Dog vil jeg hellere BARF'e når jeg bor et sted, hvor jeg har mulighed for en ordentlig fryser.

• #10   1. aug 2012 Nej præcis Kathrine. Jeg har hørt om mange mange hunde der gylper af det foder. Så det er ikke et foder for mig. Nu er jeg så os yderst tilfreds med WB smiley

• #11   1. aug 2012 Jeg tror også bare jeg holder mig til Kingsmoore.. Men havde da været fedt at kunne spare 250 kr om måneden smiley

• Sara J
    Sara J Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 35
    #12   1. aug 2012 Min hund har altid haft sart mave - havde rigtig ofte blød afføring. Fra start af har valg af foder været lidt af en jungle og videnskab, synes jeg.
    En dag købte jeg Markus Mühle på tilbud - forinden havde jeg undgået foderet. Men hvor er jeg bare glad for, at jeg i en svag moment, købte tilbuds foder - han har aldrig fungeret så godt som han gør nu.
    Hvilket foder der bedst for hunde er altså vildt individuelt.

• #13   1. aug 2012 Ja det er nemlig, men han fungere jo udemærket på det han har nu... Men måske jeg sku prøve bare et par poser...

Haha er vidst lidt ubeslutsom smiley

• #14   1. aug 2012 Ja og hvis han fungere ad helvedes til på det, kan min mor få resten...

Jeg tager sku chancen!!! CRIMERIDER FOR LIFE!

• #15   2. aug 2012 Jeg bruger det selv til mine franske, de 2 af dem får det, den sidste gylper.

Jeg tror at det der gør at nogle hunde gylper, er fordi når det bliver opløst i maven, så bliver det nærmest en flydende grød, ikke ligesom andre slags tørfoder, hvor det stadig har lidt pilleform selvom hun er ved at fordøje det. Så når hunden slår en bøvs kommer der hos nogle hunde noget foder med op. Du finder hurtigt ud af om den kan tåle det

• #16   2. aug 2012 Giv hunden lov til at vænne sig til foderet... som sagt gylpede mine lidt af det i starten men det sluttede efter en 14 dages tid.

• #17   2. aug 2012 Jaja han bliver vænnet til det stille og roligt, så starter først med at blande det op med det han får nu og så over en periode på 14-3 uger går vi over og giver rent MM... Så må vi se hvad der sker smiley

• #20   23. sep 2012 Karina S: har du prøvet at købe det i tyskland? hos zooplus.de kan man få et billigt, og får rabat hvis man køber over 100euro og mere rabat hvis man køber for over 140euro.

Kommentér på:
Foder - Markus Mühle - kvalitet i forhold til Kingsmoor

Annonce