564 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Tina&Simo .
Tina&Simo .
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 242

Sidste dag :-( ekstra forkælelse? Sidste dag :-( ekstra forkælelse?

I morgen er det vores sidste dag med vores Karla...
Hun skal afleveres tilbage af førnævnte årsager.
Vi har tænkt os at hygge rigtig meget om hende (som om det kunne blive mere hyggeligt ;-)) og gå en lang hyggelig tur.
Nogen ideer til lidt ekstra forkælelse?
Har hørt om folk der giver deres hunde lagkager ved særlige lejligheder! ha ha ha!!! DET vil vi nu ikke gøre, da det nok er sjovere for ejeren end for hunden smiley men har nu lligevel lyst til at gøre lidt ekstra ud af denne dag.

Apropos, så spiste vi pandekager med is forleden. Min kæreste lavede en tallerken med is og en pandekage ovenpå og stiller den på sofabordet til mig. Så spørger jeg: "hva, skal jeg ikke få nogen pandekage til?" hvorefter jeg kigger over på Karla... HAPS! det har gået så hurtigt! hun slikkede sig ikke engang om munden, men så bare meget uskyldig ud smiley

Ps... giver IKKE vores hund nogen former for menneske føde smiley

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jord gravning +Bortkørsel 5.700 kr.
  • Havemand til græsslåning og hækklipning 3.000 kr.
  • Omlægge udendørsfliser 5.000 kr.
  • Handyman to put up curtains by doing the holes in the main wall. Plus to hang up one painting. 850 kr.
  • Metro 30L skal udskiftes 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidste dag :-( ekstra forkælelse?
  • Tina&Simo .
    Tina&Simo . Tilmeldt:
    jun 2006

#2   20. jul 2006 Ja det skal vi og det må du da gerne.
    Det viser sig at hun er døv, og hun bliver mere og mere agressiv... sammen med den tidligere ejer fandt vi frem til at hun manglede sine tidligere "førerhunde", da hun bliver stresset over alt det hun selv skal overskue uden sine faste 7 hunde, og 14 ører smiley
    det er rigtig trist, men uden tvivl det bedste for hende.

Men nogen ideer til ekstra forkælelse? et ekstra godt kødben eller lign?

• #4   20. jul 2006 kan i ikke bare købe de 7 hunde så kan i jo beholde Karla...

• Tina&Simo .
    Tina&Simo . Tilmeldt:
    jun 2006

#6   20. jul 2006 Ja det kan du tro hun gør smiley én gang lagde hun sig ved siden af sengen i en kurv, og det kunn ejeg slet ikke klare... så meget upædagogisk som jeg er, lokker jeg hende op i sengen... Slemme Tina...

Om hun smiler? hæh... smiley

• Tina&Simo .
    Tina&Simo . Tilmeldt:
    jun 2006

#7   20. jul 2006 Jo Nina!!! DET tror jeg vi gør hi hi!!! De kan nok lige presses ind på vores 73 kvm! der ville de da få det dejligt smiley hæh...
    Er sikker på hun bliver så glad for at se dem igen.
    Nogengange når jeg er i bad, kommer hun ud og står længe og kigger ind i det lave spejl... det ser så sødt ud. Så savner dem nok.

• #9   20. jul 2006 ja så er der jo ikke nok plads til 8 hunde.. vi har kun 26 kvm og der er kun lige plads til 1 hund og så 1 chinchilla..

• Tina&Simo .
    Tina&Simo . Tilmeldt:
    jun 2006

#10   20. jul 2006 Ha ha! ja vi snakkede ellers om at det burde hun jo ikke, men da hun så kom herhjem, kunne vi altså ikke styre det. Hun er jo så hyggelig og dejlig.
    Hvad gør i egentlig når de dræmmer? Lige nu ligger hun og spjætter med hele kroppen og siger små lyde. Og en gang imellem bliver det så voldsomt at jeg vækker hende, og så bliver hun så glad for at se mig. Er det ok at gøre?

• Tina&Simo .
    Tina&Simo . Tilmeldt:
    jun 2006

#11   20. jul 2006 DrØmmer...

• Tina&Simo .
    Tina&Simo . Tilmeldt:
    jun 2006

#13   20. jul 2006 26 kvm er da godt nok heller ikke meget.
    Hæh... tror nu heller ikke ejeren ville gå med til det. Hun ELSKER sine hunde.

• Tina&Simo .
    Tina&Simo . Tilmeldt:
    jun 2006

#15   20. jul 2006 Ja hun er alt for dejlig! når vi er alene med hende vel og mærke smiley
    Hun er snart 2 år, og vi har haft hende i 2 uger. Det er kort tid, men man knytter sig jo alligevel hurtigt. Jeg ved ikke om hun altid har været døv.

hæ hæ... ja... tænker bare nogengange om hun har mareridt. og så kommer moderen op i mig smiley

• Tina&Simo .
    Tina&Simo . Tilmeldt:
    jun 2006

#18   20. jul 2006 Nåååårh.... ja de er jo vores øjestene.

• Tina&Simo .
    Tina&Simo . Tilmeldt:
    jun 2006

#19   21. jul 2006 Ja vi skal have en ny på et tidspunkt, men ikke lige nu. Det har været en ret hård omgang rent følelsesmæssigt, så vi venter lige lidt, så vi ikke bare kommer til at købe en erstatning.

• Tina&Simo .
    Tina&Simo . Tilmeldt:
    jun 2006

#22   21. jul 2006 Ja... men derfor letter det helt utroligt at vi ved at hun får det godt når hun kommer tilbage. Sælgeren har også bare været så sød med det hele.

• Tina&Simo .
    Tina&Simo . Tilmeldt:
    jun 2006

#24   21. jul 2006 Vi vil jo aldrig kunne give hende det bedste hjem. Hun SKAL have sin førerhund, og vi er unge mennesker og førstegangskøbere. Vi har været på hundekurser og læst alt hvad vi har kunne komme i nærheden af, og passet mange hunde, for at se om det var noget for os. Man alligevel har vi ikke den viden og erfaring og det overskud der skal til med sådan en speciel hund.

• Tina&Simo .
    Tina&Simo . Tilmeldt:
    jun 2006

#25   21. jul 2006 Nej, så havde de ikke solgt os hende. Hun har jo gået sammen med MANGE hunde, så når der bliver kaldt på dem, følger hun jo bare med. Og hun reagerer enormt meget på kropssprog. Og hvis man klapper sig på låret samtidig når man kalder (og det gør menge jo) - så kan hun se at hun skal komme.

• Tina&Simo .
    Tina&Simo . Tilmeldt:
    jun 2006

#28   21. jul 2006 ja det også præcis det den tidligere ejer og vi har talt om smiley Tænk hvis en blind har haft en person til at føre dem rundt og "se" for dem hele livet, og den person så blev taget fra dem? så ville de da blive snot-forvirrede...

• Tina&Simo .
    Tina&Simo . Tilmeldt:
    jun 2006

#31   21. jul 2006 Nårh tusind tak smiley bliver helt stolt. Der er nemlig så mange der bliver bange for hende, fordi hun "grynte-knurrer" når vi går tur, fordi det hele er så spændende. Så tror folk jo at hun er farlig smiley og går en stor bue udenom. Var nede og gå med hende før, og der var nogle unge drenge der gik og snakkede og den ene sagde "nårh! sådan nogen er SÅ dejlige!"

• Tina&Simo .
    Tina&Simo . Tilmeldt:
    jun 2006

#32   21. jul 2006 Ja dorthe! DET kan jeg anbefale! Hun er SÅ dejlig!

Nej jeg synes ikke hun har virket deprimeret. Men tværtimod MEGET glad for at være her. Så glad at hun får ejerfornemmelser når der komme fremmede.
    Min svigermor ville kramme mig farvel, og så farede Karla på hende smiley øv, det er så trist.
    Men en ægte skødehund er hun!
    Vil lige sige til racens forsvar at det er første gang jeg har hørt om sådan en reaktion fra fra en Fransk...

• Tina&Simo .
    Tina&Simo . Tilmeldt:
    jun 2006

#33   21. jul 2006 Nå... nu vil jeg hoppe af.... Er for træt.
    Tak for snakken! det var rigtig hyggeligt!

Kommentér på:
Sidste dag :-( ekstra forkælelse?

Annonce