Sidste dag :-( ekstra forkælelse? Sidste dag :-( ekstra forkælelse?
I morgen er det vores sidste dag med vores Karla...
Hun skal afleveres tilbage af førnævnte årsager.
Vi har tænkt os at hygge rigtig meget om hende (som om det kunne blive mere hyggeligt ;-)) og gå en lang hyggelig tur.
Nogen ideer til lidt ekstra forkælelse?
Har hørt om folk der giver deres hunde lagkager ved særlige lejligheder! ha ha ha!!! DET vil vi nu ikke gøre, da det nok er sjovere for ejeren end for hunden men har nu lligevel lyst til at gøre lidt ekstra ud af denne dag.
Apropos, så spiste vi pandekager med is forleden. Min kæreste lavede en tallerken med is og en pandekage ovenpå og stiller den på sofabordet til mig. Så spørger jeg: "hva, skal jeg ikke få nogen pandekage til?" hvorefter jeg kigger over på Karla... HAPS! det har gået så hurtigt! hun slikkede sig ikke engang om munden, men så bare meget uskyldig ud
Ps... giver IKKE vores hund nogen former for menneske føde
jun 2006
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 242
Det viser sig at hun er døv, og hun bliver mere og mere agressiv... sammen med den tidligere ejer fandt vi frem til at hun manglede sine tidligere "førerhunde", da hun bliver stresset over alt det hun selv skal overskue uden sine faste 7 hunde, og 14 ører
det er rigtig trist, men uden tvivl det bedste for hende.
Men nogen ideer til ekstra forkælelse? et ekstra godt kødben eller lign?
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 1.227
jun 2006
Om hun smiler? hæh...
jun 2006
Er sikker på hun bliver så glad for at se dem igen.
Nogengange når jeg er i bad, kommer hun ud og står længe og kigger ind i det lave spejl... det ser så sødt ud. Så savner dem nok.
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 1.227
jun 2006
Hvad gør i egentlig når de dræmmer? Lige nu ligger hun og spjætter med hele kroppen og siger små lyde. Og en gang imellem bliver det så voldsomt at jeg vækker hende, og så bliver hun så glad for at se mig. Er det ok at gøre?
jun 2006
jun 2006
Hæh... tror nu heller ikke ejeren ville gå med til det. Hun ELSKER sine hunde.
jun 2006
Hun er snart 2 år, og vi har haft hende i 2 uger. Det er kort tid, men man knytter sig jo alligevel hurtigt. Jeg ved ikke om hun altid har været døv.
hæ hæ... ja... tænker bare nogengange om hun har mareridt. og så kommer moderen op i mig
jun 2006
jun 2006
jun 2006
jun 2006
jun 2006
jun 2006
jun 2006
jun 2006
Nej jeg synes ikke hun har virket deprimeret. Men tværtimod MEGET glad for at være her. Så glad at hun får ejerfornemmelser når der komme fremmede.
Min svigermor ville kramme mig farvel, og så farede Karla på hende
Men en ægte skødehund er hun!
Vil lige sige til racens forsvar at det er første gang jeg har hørt om sådan en reaktion fra fra en Fransk...
jun 2006
Tak for snakken! det var rigtig hyggeligt!
Sidste dag :-( ekstra forkælelse?