{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Hvad mon hundene fornemmer? {{forumTopicSubject}}

Jeg har igennem mit liv lagt mærke til at dyr, ligesom altid `klistrer`til mig.
`Nææ, den kat plejer da aldrig at hoppe op til fremmede`,
`Du skal bare sige hvis det bliver for meget med hunden!` Det er bemærkninger jeg har hørt tit smiley
Jeg gør stortset aldrig noget for, at fange et dyrs opmærksomhed, da jeg har 5 hunde selv, har jeg ikke behov for at klappe og kæle med alle andre dyr.
Eks. var jeg her for nylig, til høstfest i en lade, med mange mennesker jeg ikke kendte. Jeg var der med min tvillingsøster (der også har hunde), Der går 3 forskellige hunde løse rundt, jeg står i en kø og venter på kaffe, alle hunde stimler sammen om mig, og jeg gør absolut intet, men hundene gør alt for at få min opmærksomhed. Jeg har ingen godbidder i lommerne, ingen tæver derhjemme der er løbske osv, intet ved mig er anderledes, end min søster der står lige ved siden af. Og hende værdiger de ikke et blik. Det var helt komisk, særlig da der kom en 4 hund og jeg sukkende siger ` Åh nej, nu kommer der sku en hund til`, for jeg kunne næsten ikke komme frem i kaffekøen.
Skal siges hundene aldrig prøver at, snuse mig i skridtet, hoppe op, eller dominere mig på nogen måde. De er altid bare meget hengivne.
Så hvad mon hundene fornemmer hos mig, som min tvillingsøster ikke har.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad mon hundene fornemmer?
  • #1   4. aug 2012 Sådan er hunde også ved min mor. Hun har ingen videre interesse i dem, hun har astma og kan slet ikke tåle dem, dvs hun "gider" dem ikke, men de søger hende, reserverede hunde elsker hende. Tror det er fordi hun ignorerer dem og ikke søger deres opmærksomhed. Måske det var det samme med dig...

  • #3   4. aug 2012 Nu er jeg typen der tror meget på udstråling og energi, det kan være du har en mere rolig udstråling end din søster smiley derudover er det også tit dem der ikke beder om opmærksomheden fra dyrene, der får den smiley derudover har du jo nok også en anden lugt, hvilket hunde jo også bliver tiltrukket lidt af smiley

  • #4   4. aug 2012 Det kan jo også være at de kan lugte dine egne hunde :O)

  • #5   4. aug 2012 Sådan en har vi også i familien og han er bestemt ikk dyremenneske, men af de hunde i familien som er sammen med os når vi er samlet, incl min egen, ligger altid ved ham og han gør ikk andet end at ignore dem...

  • #6   4. aug 2012 Jeg ser absolut ikke dette som noget træls, men har bare undret mig sommetider.
    En anden ting er, og den er måske ikke så god, men jeg har oplevet nogle hunde der bliver alt for beskyttende overfor mig.
    Da jeg var barn havde vi en cocker, og han blev underlig, ville kun være hvor jeg var, passede på mine ting, når jeg var i skole (min mor kunne ikke komme ind på mit værelse, min søster kunne ikke gå igennem mit værelse osv) senere i livet har jeg også haft nogle få hunde der blev alt for meget knyttet til mig. De ville ikke lystre andre, kunne ikke passes af andre, trivedes ikke uden mig.
    Jeg har opnået gode konkurrance resultater, føler mine hunde elsker og respekterer mig. Jeg har den instilling at det er hunde, og ikke mennesker jeg har med at gøre.


  • #7   4. aug 2012 sådan tror jeg vi er mange der har det - jeg er vokset lidt fra det og gætter på det er min indre uro der gør udfaldet - men da jeg var barn havde jeg det i stor stil !

  • #8   4. aug 2012 F&Z sådan havede jeg det også som yngre der var det både børn og dyr der stimede til :o)
    men de sidste par år hvor jeg har slåset med angst og uro er det ikke så mange der komme


  • #9   4. aug 2012 jo også forståeligt nok kan man sige smiley

    tror mine kroniske smerte og manglende filter efterhånden tager så hårdt på mig og min psyke at det kan mærkes på min energi..
    håber det ændre sig når jeg finder ro i mit liv


  • #10   4. aug 2012 det tror jeg bestemt de kan
    det håber jeg også du snart kan det er hårdt at gå at have det sådan


  • #11   4. aug 2012 orh hvor skummelt Rotterne !
    ja det er godt nok modsat - og de må da være virkelig ubehageligt !


  • #12   4. aug 2012 Jeg har oplevet det samme som dig FZ.. Fra jeg var helt lille har alle arter bare opsøgt mit selskab og jeeg behøvede ikke at tale til dyrene for at få en ønsket reaktion, jeg skulle bare tænke det og dyret gjorde det, og det samme sker for min søn og har gjort det fra han var nyfødt.
    Men fra mit helbred begyndte at svigte, er dyrene begyndt at behandle mig mere og mere som alle andre, bortset fra mine egne,
    Men det var svært som barn/yngre når folks hunde gik med mig når vi skiltes og ikke med ejerne,
    Men jeg ved ikke hvorfor de gør det, ud over de kan li ens udstråling/ro /energi.Karma smiley


  • #13   4. aug 2012 Rotterne. Når dyr/hunde omkring mig har reageret sådan overfor en person så har jeg altid taget det som en lille advarsel om at ikke "indvolvere" mig med personen.Mine dyr har altid vist sig at ha haft ret, for nogle har stjålet fra mig, andre rakket mig ned bag min ryg osv. det har altid vist sig at personerne har været upålidelige på den ene el.anden måde. Nu har jeg kun nævnt de mindst grove her. ,-).

Kommentér på:
Hvad mon hundene fornemmer?

Annonce