871 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Transportabelt hundhus og løbegård Transportabelt hundhus og løbegård

Hej folkens

Min kæreste og jeg har tænkt os at købe et Transportabelt hundehus til vores FB, så har har sit sted når vi er ude, feks udstilling er familie besøg osv.. men hvad str skal det være, så han også kan være i det når han er voksen? Og hvordan vænner vi ham til at være i det -mens det er lukkede? Nu tænker jeg mest på, feks skal vi til 85 års stor fødselsdag,og der skal han helst ikke bare trippe rundt.

Vi har kig på dette her:

http://m.zooplus.dk/shop/hund/hundetransport/transportabelt_hundehus/303109?previousProductGroupId=38663

Derudover har vi overvejet en løbegård, til når vi hos nogle/han bliver passet hos nogle som ikke har et hvalpe sikret hjem. Så kunne det måske være rart at se lige kan sætte ham derned så de lige har styr på ham mens de laver mad/spiser. Eller er det en helt tosset ide?!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Transportabelt hundhus og løbegård
  • #1   6. aug 2012 Jeg ville købe en transport kasse hvor der kan være plads til at han kan have en kurv/pude inde i den, så han kan hygge sig og ikke føler at det er total klemt..

Ang det med at vænne ham til den.. Stil den i stuen, med "lågen" åben.. Lad ham SELV gå derind.. Det er ikke sikkert det sker den første uge, men på et eller andet tidspunkt skal det nok komme..

Min står fast i bilen og der kan faktisk være 3 FB i smiley
    Men jeg startede med at sætte den i stuen og de elsker at være i den. De forbinder den med noget godt.. Hvis jeg sætter den ind i huset, så ligger de i den og putter.. smiley

Ang. Kraglegård/løbegård... Så sys jeg det lyder meget fornuftig, men igen så skal han vænnes til at være i den og det skal gøres til et sted han gerne vil være.. Ellers vil han jo måske stå og pyldre lidt...

Dejligt at i tager HENSYN til andre mennesker når I har JERES hund MED hjem/ud til dem.. Det kunne mange lære noget af...

• #2   6. aug 2012 Kan godt se din pointen, men vi er desværre ikke ejer af en synderligt stor bil, så derfor var vi lidt tiltrukket af enten et lidt mindre bur, eller et der kan klappes sammen. Men jeg tænker jo også - han skulle jo også helst bare ligge sig til at sove når han er i buret, så behøves han vel ikke alverdens plads? Men er 60*45*45 lige småt nok? :o)

Tror også vi købe kravlegården, jeg ved specielt mine forældre som vi jævneligt besøger, og som nok også kommer til at passe ham ville synes om det. Men nu du siger han skal vænne sig til det, ser jeg lidt et problem - han vil jo helst være i det rum vi er i ;o) men der ikke plads til gården i køkkenet også ville han skulle være alene i stuen. Mon ikke han kommer til at pylre så??

• #3   6. aug 2012 Jo vil sige at den er for lille... smiley Men kan da måle min imorgen smiley

Ved ikke hvad min måler, men den kan også klappes sammen.. Dog bliver den det aldrig da det er en Touran på Gule plader, så den står bare derude i smiley

Hmm... Jo han vil da nok pyldre lidt.. Men i skal da give ham lidt godt mens han er der, et marvben eller noget i den stil.. Noget han kan aktivere sig med..

Kommentér på:
Transportabelt hundhus og løbegård

Annonce