Erfaring med disk eller forkalkning i rygsøjlen?? {{forumTopicSubject}}
Hej HG..
I morges da jeg vågnede, ville Baily ikke stå ud af sin kurv. Jeg gik hen og prøvede at stille hende på benene - hun faldt bare sammen.
Så ringede jeg til min egen dyrlæge, de havde ikke tid til at tage hende. Måtte finde en anden og der ventede vi i uendelige tider.
Dyrlægen har mistanke om en diskusprolaps eller forkalkning i ryghvirvlerne (ved ikke om det er det samme??)
Nu er hun indlagt til røngten...
Hvad er jeres erfaringer med disks?? Er det nogen hunden rent faktisk kan leve et GODT liv med, uden at skulle dopes på smertestillende medicin resten af livet??
maj 2007
Følger: 35 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 28 Svar: 692
Nu har vi hentet hende fra dr. dyr og de siger at hun har forkalkning på rygsøjlen - ved lænden..
Hun skal have ABSOLUT ro i de næste 10 dage og være på smertestillende. Hvis hun ikke er i bedring efterfølgende er udsigten en scanning og massevis af operationer????
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Prøv at læs lidt om spondylose, der finder du nok nogle svar
maj 2007
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.923
maj 2007
Jeg ved ikke om Baily vil kunne affinde sig med at leve et ret inaktivt liv, når hun har så højt et energiniveau - og om hun vil have sin livsglæde i top..
Det VIGTIGSTE for mig, er at hun har livsglæde og ingen smerter.. Så vil jeg gøre hvad der skal til.. Men jeg vil ikke gå igennem flere operationer og smertestillende for at hun MÅSKE kan blive smertefri.. Det synes jeg er at bruge hende som testdukke..
Så hvis hun ikke klare samme operation som din (eller hvad der nu skal til) så bliver det aflivning. Hendes Ve og Vel fremfor min egen trang og ønske om at have hende så længe som muligt..
Men det giver mig da håb om at det kan ende godt alligevel, hvis hun ikke er smertefri efter de 10 dage
maj 2007
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.923
Erfaring med disk eller forkalkning i rygsøjlen??