2.638 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Afmelde udstilling (DKK) Afmelde udstilling (DKK)

Er der nogen der ved, hvordan man gør, hvis man vil afmelde en hund, som man har meldt til en udstilling. Anmeldelsen er sket via hundeweb og er dermed et internetkøb, hvor man har 14 dages fortrydelsesret. Nogen der ved, hvordan man rent praktisk melder fra?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afmelde udstilling (DKK)
  • #1   8. aug 2012 Skriver de ikke, at man netop ikke har mulighed for at framelde igen?

• #3   8. aug 2012 Hvis det er før sidste tilmeldig, så mener jeg bare du kontakter DKK og så returnere de pengene. Det har jeg i hver fald gjort engang smiley

• #4   8. aug 2012 Hmmm... pas... fik bare fortalt, at man kunne melde fra inden 14 dage, men det kan da godt være, at DKK er undtaget den regel. Ellers går det nu også nok. Det er kun en enkelt hund en enkelt dag, så mon ikke det hænger sammen alligevel :o)

(fristen løb i mandags)

• #5   8. aug 2012 Så tror jeg du skal forvise en dyrlægeerklæring for at få pengene tilbage smiley

• #6   8. aug 2012 Dyrlægeerklæring på hvad?

• #7   8. aug 2012 Marie: Sådan én skulle jeg nu nok kunne fremskaffe smiley Ej... spøg til side!! smiley

Har fundet dette under linket til betalings og leveringsbetingelser, der kommer frem, når man melder til udstilling:

Betalings- og leveringsbetingelser gældende fra 01.01.2007 :
    Virksomhedsoplysninger
    Navn: Dansk Kennel Klub
    Adresse: Parkvej 1, 2680 Solrød Strand
    Telefon: 56 18 81 00
    Email: salg@dansk-kennel-klub.dk
    CVR-nummer:11 88 18 55

Priser
    Alle priser på fysiske varer i shoppen (tøj, bøger og lignende) er incl. 25% moms.

Tjenesteydelser som medlemsskab, kennelmærke, opdrættervejviser, udstillinger og prøvegebyr er ikke belagt med moms. Prisen på tilbudsvarer gælder kun i en tidsbegrænset periode eller til varen er udsolgt. Der tages dog forbehold for eventuelle prisændringer, som er uden for vor indflydelse (prisstigninger, nye pris- og afgiftlove, porto-/transportstigninger, omkostningsstigninger ect.), samt mod trykfejl.

Betalingsmuligheder
    Der kan betales via følgende muligheder:

Med kreditkort, herunder Dankort, VisaDankort, Visa, Mastercard samt BG Netbetaling, Danske Bank Netbetaling, Nordea Netbetaling og E-Dankort.

Fysiske varer fremsendes uanset vægt for kr 75,00 i porto/ekspeditionsgebyr.

Hvis du betaler med Dankort eller Visa/Dankort, skal du blot indtaste dit kortnummer, udløbsdato og checkcifre ved bestillingen af varen. Det er gratis at benytte betalingskort, da vi betaler alle gebyrer. Beløbet på din bestilling af varer trækkes ikke fra din konto, før varen er afsendt fra vores lager. Bestilling af en serviceydelse (udstilling, LP og agility) trækkes fra din konto omgående. Alle oplysninger om kortnummer og udløbsdato beskyttes, hvilke betyder at informationen krypteres mellem din Internet browser (kortindehaveren) og en Internet server (dibs.dk).
    Vi modtager ikke kortnummer, kontrolcifre eller udløbsdato, det er kun PBS, - og vi kan derfor ikke senere gøre brug af dette for at trække yderligere et beløb på din konto, ved en evt. ny bestilling.

Kvittering
    Kvitteringen er det sidste trin i indkøbsprocessen, og vi anbefaler, at du udskriver den umiddelbart efter købet. Kvittering fremsendes også som e-mail.

Fortrydelsesret
    Der er 14 dages fortrydelsesret.

Synes da umiddelbart det må forstås som at man kan melde fra? Anyway... har sendt dem en mail og så må vi se...

• #8   8. aug 2012 Ja så er der jo fortrydelsesret

• #9   8. aug 2012 Jeg mener at mindes en herinde der fik det "til gode" til en anden udstilling, fordi man ikke kunne få pengene retur efter sidste tilmelding med mindre man har en dyrlæge erklæring på hunden er syg.!

• #10   8. aug 2012 Mener faktisk at reglerne er ændret, så efter sidste frist er der ingen returnering, heller ikke med dyrlæge erklæring.

Tjek udstillingsreglementet for 2012, side 11

Tilføjelse:

http://www.dkk.dk/files/pdf/regler12.pdf

• #11   8. aug 2012 Hurtig som en ninja smiley

Ej sorry, så først dit indlæg efter at jeg havde trykket på opret smiley

• #12   9. aug 2012 Jeg siger bestemt ikke, at I har uret, men det undrer mig da, at man ved tilmelding sætter kryds i en boks, hvor der står, at man erklærer sig indforstået med 14 dages fortrydelsesret, hvis man reelt ikke har den ret?

Glæder mig da lidt til svaret fra dem og tror da også lige, at jeg vil lufte sagen for de jurauddannede i min familie. Loven siger jo 14 dages fuld returrret på internetkøb.

• #13   9. aug 2012 Dengang vi havde parvo havde vi meldt hunde til udstilling, men der skulle fremvises en dyrlæge erklæring fordi det var så tæt på udstilling for at få pengene tilbage..

Så jeg mener at du skal kunne frem vise erklræing på hunden hvis du vil have penge tilbage efter tilmeldnings fristen... hvis det havde været før kunne du få dem tilbage smiley

• #14   9. aug 2012 Men majbrit giv lige besked, hvad de siger

• #15   9. aug 2012 Madam Mim Rolig nu... jeg skrev min erfarring... og jeg skrev også dengang... så prøv og træk vejret engang...

• #16   7. jun 2015 Hvordan ligger reglerne nu? Kan man.bytte hund, har tilmeldt den fokerte hanhund. Ringer til dem imorgen. Of håber det kan byttes ?

• #17   7. jun 2015 Prøv at ring til dem, det gjorde jeg sidste år da jeg meldte fra. Kan ikke huske hvordan det var i forholdt til tilmeldings fristen, men jeg havde ingen problemer med at melde fra og få penge tilbage

• #18   7. jun 2015 Man kan afmelde indtil fristen er nået. Derefter kan man kun melde at man ikke dukker op, hvorefter pengene er tabt.

• #19   7. jun 2015 Super tak for svar ???

• #20   7. jun 2015 Spørgsmåls tegnene var smileyer, ved ikke hvor de blev af

Kommentér på:
Afmelde udstilling (DKK)

Annonce