1.637 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Entropion-operation - Nogle med erfaring? Entropion-operation - Nogle med erfaring?

Min hund skal opereres for entropion i de nederste øjenlåg i morgen, og jeg er simpelthen SÅ nervøs. Er der nogen som selv har prøvet det med sine hunde, og hvordan er det gået?

Min dyrlæge har sagt at han hellere vil tage lidt af gangen end for meget på én gang, så han ikke kommer til at tage for meget af, og det er jeg ret tryg ved, men så tænker jeg om vores sundhedsforsikring så egentlig dækker hvis han skal have det gjort af to gange? Er der nogen der ved noget om det? Det er jo egentlig behandling af det samme bare over to gange, men er blevet helt nervøs over hvis ikke de vil dække det, for så skal vi selv betale 4-5000 for den sidste operation.

Nogen der kan hjælpe?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Entropion-operation - Nogle med erfaring?
  • #1   13. aug 2012 Kommer vel an på din forsikring. Det bedste du kan gøre er at ringe og spørge dem

• #3   13. aug 2012 Ja det har du ret i, jeg synes bare ikke jeg kan se i mine forsikringspapirer om det skulle dække hvis det bliver lavet over to gange. Men mon ikke det gør det. Må lige ringe til dem i morgen.

• #4   13. aug 2012 Ulla: gik det godt? hvor lang tid gik der fra operationen til øjnene så helt fine ud og var helet? Jeg har hørt om hunde som har fået det lavet for oven, men ikke i de nederste øjenlåg som min skal have lavet. Derfor jeg er lidt nervøs. smiley

• #6   13. aug 2012 Ja okay, tak for svar. Jeg aner jo ikke hvad der venter os, da jeg aldrig har prøvet det før, så rart med lidt info fra folk som selv har prøvet det.

• #8   13. aug 2012 Hvad er det?

• #10   13. aug 2012 Han har kendskab til racen, så det håber jeg da også at han ved. Men min hund har været i narkose derovre før, så hvis det er noget medicin man giver i forbindelse med det, tror jeg ikke han har fået det. Hvad er medicinen imod?
    Vores dyrlæge mente, at man godt kunne operere nu, når han snart er ved at være et års tid.

• #12   13. aug 2012 Okay, jeg nævner lige medicinen for ham i morgen for en sikkerheds skyld. Ja, jeg er ret sikker på de dækker. i vores forsikring er der ikke nævnt noget med racebestemte sygdomme, så det skulle jo stå hvis det var.

Kommentér på:
Entropion-operation - Nogle med erfaring?

Annonce