709 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hund opføre sig underligt Hund opføre sig underligt

Mig og min kæreste har nu boet sammen et år, vi h
Lille Malou på ni måneder som altid har været aktiv og en meget nem hund.
Min kæreste er så flyttet til en anden by for at læse og jeg bor hvor Malou altid har boet fra vi købte hende.
Jeg står for gå ture, træning, foder og alt det praktiske og mon kæreste nussede den nok mere end jeg gjorde, men uden tvivl var/er hun min hund.
Siden han er væk har jeg oplevet ændret adfærd - hun slipper mig ikke af syne, hun kan stå i døren og nærmest glo på jeg sover en hel nat. Hun piver gerne hvis jeg sidder med min telefon hvor hun straks får et nej og forsætter hun beder jeg hende om at gå i seng. Hun må ikke være i køknet, og hun ka. Ikke se mig hele tuden i køknet så der piver hun også, ikke sådan hyle piv, mere bare som en mus hvor man skal lytte lidt efter andre gange kan hun gøre det hvis jeg ser tv, hun får et nej med det samme.
Hun spiser ikke helt som hun plejr, hun går ikke direkte i fodret men spiser i løbet af dagen.
Vi er stået op som vi plejer, går de samme ture og i seng som vi plejer. Syntes ikke der noget der er ændret udover hun ikke ser min kæreste.

Hvad kan man gøre og kan hunde føle et savn, eller kan hun virkelig mærke der noget meget meget dybt inde i mig der tvivler på et forhold med 160 km i mellem os og ham bor et sted hvor hund er forbudt og jeg vil kun have mine forældre/hans forældre til at passe hende når det er med overnatning.
Hvad tænker i?

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund opføre sig underligt
  • #1   13. aug 2012 Hunde kan sagtens mærke savn smiley

• #2   14. aug 2012 Selvfølgelig kan hunde føle savn. Det er der gennem mange år flere beretninger om.
    At hun nu render efter dig konstant, følger dig med øjnene og piver, når hun ikke kan se dig, tolker jeg som angst for, at du også forsvinder fra hende.

• #3   14. aug 2012 Men hvordan skal jeg forholde mig til det? Og hvad gør man eller kommer det med tiden?

• #4   14. aug 2012 Hun spiser nu heller ikke helt som hun plejer, hun går normal lige i sit foder, men ikke længere. Hun virker stadig glad og tilfreds og løber gerne langt væk fra mig på markerne eller i staldene, men ikke i hjemmet. Min kæreste var/er aldrig med i stalden og på markerne, der ved hun det altid bare er os to og i ny og næ min venindes hund.

Kommentér på:
Hund opføre sig underligt

Annonce