Hund opføre sig underligt Hund opføre sig underligt
Mig og min kæreste har nu boet sammen et år, vi h
Lille Malou på ni måneder som altid har været aktiv og en meget nem hund.
Min kæreste er så flyttet til en anden by for at læse og jeg bor hvor Malou altid har boet fra vi købte hende.
Jeg står for gå ture, træning, foder og alt det praktiske og mon kæreste nussede den nok mere end jeg gjorde, men uden tvivl var/er hun min hund.
Siden han er væk har jeg oplevet ændret adfærd - hun slipper mig ikke af syne, hun kan stå i døren og nærmest glo på jeg sover en hel nat. Hun piver gerne hvis jeg sidder med min telefon hvor hun straks får et nej og forsætter hun beder jeg hende om at gå i seng. Hun må ikke være i køknet, og hun ka. Ikke se mig hele tuden i køknet så der piver hun også, ikke sådan hyle piv, mere bare som en mus hvor man skal lytte lidt efter andre gange kan hun gøre det hvis jeg ser tv, hun får et nej med det samme.
Hun spiser ikke helt som hun plejr, hun går ikke direkte i fodret men spiser i løbet af dagen.
Vi er stået op som vi plejer, går de samme ture og i seng som vi plejer. Syntes ikke der noget der er ændret udover hun ikke ser min kæreste.
Hvad kan man gøre og kan hunde føle et savn, eller kan hun virkelig mærke der noget meget meget dybt inde i mig der tvivler på et forhold med 160 km i mellem os og ham bor et sted hvor hund er forbudt og jeg vil kun have mine forældre/hans forældre til at passe hende når det er med overnatning.
Hvad tænker i?
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 116 Svar: 1.404
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 32 Svar: 1.373
At hun nu render efter dig konstant, følger dig med øjnene og piver, når hun ikke kan se dig, tolker jeg som angst for, at du også forsvinder fra hende.
jul 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 160
jul 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 16 Svar: 160
Hund opføre sig underligt