1.139 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

øv øv øv min stakkels hund og pengepung øv øv øv min stakkels hund og pengepung

Øv øv øv, min stakkels pekingeser har for nyligt fået opereret hans medfødte øjenfolder mindre, fordi de generede ham (folderene var meget store og hårene på indersiden stak ham i øjnene)
Nu er der gået lidt tid og han virker stadigvæk generet, og skriger hvis han rør ham i hovedet… nu har vi været til dyrlæge med ham igen og de har lige sagt at de godt kan se at de ikke har opereret nok væk og han skal på den igen…

Min stakkels hund, skal igennem det hele en gang til og hvad med regningen…. Er det kun mig, der mener, at der da må være en form for garanti for så noget og jeg ikke skal betale en operation en gang til?

Håber nogle af i klode hoveder kan hjælpe mig…

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øv øv øv min stakkels hund og pengepung
  • #1   14. aug 2012 hos min dyrlæge betaler man forbehandlingen OG evt følger af det spørg om det er det samme

• #3   14. aug 2012 Hvis det er din dyrlæge, der har lavet en fejl, burde det bestemt ikke være dig, der skal betale den ekstraregning, der kommer.
    Altså hvis din dyrlæge vuderede at det der blev opereret væk i første omgang var nok- og det jo så ikke har været tilfældet, er det klart en fejl fra dyrlægens side.

Kommentér på:
øv øv øv min stakkels hund og pengepung

Annonce