{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

Fejl ernæring {{forumTopicSubject}}

har i nogensinde overvejet, hvor mange mennesker der giver sin hund forkert mængde foder.

De kigger bare på hvor meget deres hund vejer, og så giver de dem det der står bag på posen (der står jo efter vægt)

og hvis deres hund nu er overvægtig/undervægtig, får den da også bare efter det:p hehe

Det spurte min kæreste mig om den anden dag smiley gad vide hvor mange der enlig tænker over det.
eller tænker folk bare, min hund vejer det og det, så skal den have så meget foder står der smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fejl ernæring
  • #1   15. aug 2012 Jeg har altid vejet min hund, og ved ca hvor meget de skal have .. jeg bruger kun anvisningen som vejledning. Jeg holder øje med den udvikling og pelsen.

• #2   15. aug 2012 Nu tvivler jeg på at der findes ret mange mennesker uden øjne i hovedet, så de kan vel se at hunden har taget på eller er blevet tynd -og de fleste af os ved da osse at er man for tyk må man spise mindre, og er man for tynd må man spise mere.

Så jeg skal være ærlig og sige at jeg kke tror problemet er så stort endda

• HerVogterJeg *
    HerVogterJeg * Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 82
    #3   15. aug 2012 Nah. De fleste jeg kender gør som vi; forsøger at finde et foder af god kvalitet og prøver os frem med mængden, ud fra om hunden taber sig/tager på/ser ud som den skal. Når vi alligevel er ved dyrlægen bliver hundene vejet, så vi kan se om vores øjemål stemmer overens med fakta og med dyrlægens anbefaling til hvor meget den enkelte hund bør veje.

Hvis nu et foder gav grim pels eller hunden på anden måde så ud til ikke at trives (kigger også på deres prutter), så ville vi skifte mærke. På den måde bruger vi egentlig bare øjnene og læser om indhold og andres anbefalinger.. smiley

• #4   15. aug 2012 har aldrig kigget bag på en pose *G*

jeg kigger på min hund !

• #5   15. aug 2012 Jeg kigger nu heller aldrig bag på posen:) men nu har Sofus foder tilrådighedsstillelse 24/7 og har han taget lidt på er det motionen vi øger, vi mindsker ikke maden/)

• #7   15. aug 2012 Allergisk - LOL var lige ude og kigge på posen når nu snakken var her - og pølsen skal skisme have meget mindre end jeg giver hende - jeg giver hende næsten 3 gange så meget som der får fordelt over 2 måltider smiley smiley

men SÅ ville hun blive tynd - lyn hurtugt !

• #8   15. aug 2012 Muffi har altid skålen fuld smiley men jeg mener, folk som ikke har så meget forstand på det og ikke går så meget op i det.. gad vide om de bare vejer hunden, og giver den ud fra det smiley

Kommentér på:
Fejl ernæring

Annonce