{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Danske træningsbøger - Jane Killions metoder. {{forumTopicSubject}}

Kære HG'ere

Jeg er meget begejstret for "When pigs fly" af Jane Killion smiley
Bogen har lidt humor, den er godt illustreret, og så er metoderne bare rigtig gode synes jeg, jeg elsker rigelig med shaping! Desværre er der nogle ting der går min næse forbi pga. det engelske, og det flyder lidt tungere for mig at skulle læse på fremmedsprog.

Er der nogle bøger på dansk om træning ala "When pigs fly?"
- Den skal indeholde klikker træning/operant betingning, men det behøver på ingen måde at være forbeholdt "vanskelige" hunde.

Håber at I har et godt bud smiley
Vh Cathrine.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Danske træningsbøger - Jane Killions metoder.
  • #1   16. aug 2012 Hvis det er klikkerbøger du mangler, er det bedste sted at kigge nok canis's hjemmeside -bare vær opmærksom på at nogle af bøgerne ikke fås på dansk.
    Men de fleste kan fås på dansk, og der er et kæmpe udvalg, uanset om du vil klikke dig til lydighed, tricks dogdancing, alm hverdagslydighed eller hvad dit ønske nu er

• #2   16. aug 2012 Jeg ønsker mig "when pigs fly", men har allerede 5 bøger der skal læses. Er den noget værd? Og jeg ville ønske jeg kunne komme med en dansk bog, men må desværre skuffe dig.

• #3   16. aug 2012 Må også skuffe dig. Kender desværre ikke et dansk modstykke

Meeen jeg er også fuldstændigt tosset med When Pigs Fly!

• #4   16. aug 2012 Tja, Jane Killions metoder er bare 100% positiv træning. Det er hvad der tiltalte mig, også hendes facon på finde motivation for at lære hos alle typer hunde - Der findes nok mange som hende, Karen Pryor og Gwen Bailey er nok lige sådan, men jeg har endnu ikke læst deres bøger.

Jeg kigger på bøgerne på biblo fra Irene Jarnved snart smiley

Og tak Michelle for Canis! Der er jo genialt mange bøger, jeg har virkelig savnet sådan en side smiley jeg tror jeg køber den her: http://www.canis.dk/nettbutikk/omtale.php?id=850d

KennelHiJacks: Hun taler meget om at motivere "ikke-avlet-til-at-please" racer eller uopdragen/ustyrlige hunde til at ville træne og blive lydige. En god hund i hendes optik er en hund der er livlig og opmærksom og som tilbyder sig under træning (sådan er min opfattelse af bogen i hvert fald). Jeg synes godt om bogen.

• #5   17. aug 2012 Hvis det er noget om motivation du efterlyser så findes der en bog om netop dette. kan self ikke huske hvad den hedder men den er skrevet af en der dyrker dogdancing og handler self meget om dette, men den er absolut osse relevant for andre grene af hundetræning

Skal prøve at se om jeg kan finde den

• #6   17. aug 2012 Den må du meget gerne prøve at finde ved lejlighed smiley

Kommentér på:
Danske træningsbøger - Jane Killions metoder.

Annonce