625 visninger
|
Oprettet:
pille størrelse til små hunde {{forumTopicSubject}}
Hej hg
Ved godt det er lang tid siden der var vild med dyr messe i frederecha men kom til og tænke på da vi var der nede stod vi og snakkede med en stand (kan selvfølgelig ikke huske mærket de solgte) men vi kom til og snakke om små racer og at de fleste gav dem små foder piller og det var derfor de fik dårlige tænder og at de mente de foder piller de skulle have en meget større størelse så de brugte deres tænder mere og så deres tænder ikke blev dårlige.. Er det rigtig?
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.862
Herhjemme bruger vi WolfsBlut som har OK store piller, ihvertfald i forhold til at min ene hund vejer 1,4 kg.. Og det fungere super, så små hunde kan sagtens spise store foderpiller og det er godt de får brugt deres tænder..
Men tror ikke man kan skyde skylden på størrelsen af foderpillerne for de små hundes tendens til dårlige tænder,
Giver man dem fx regelmæssigt gnaveben+tandbørstning opvejer det jo en del og genetisk har nogle hunde bare dårlige tænder. Det kan være svært at afhjælpe, selvom man børster tænder, giver ben og store foderpiller..
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 46 Svar: 236
de små hunde jeg kender får nemlig kun helt små piller og så var det jeg lige kom til og tænke på det vi stod og snakkede om
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 6 Svar: 1.824
Mine pomeranians æder også ubesværet wolfblut, også de aller største typer foderpiller.
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 32 Hunde: 4 Annoncer: 6 Emner: 74 Svar: 4.137
pille størrelse til små hunde