{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

pille størrelse til små hunde {{forumTopicSubject}}

Hej hg
Ved godt det er lang tid siden der var vild med dyr messe i frederecha men kom til og tænke på da vi var der nede stod vi og snakkede med en stand (kan selvfølgelig ikke huske mærket de solgte) men vi kom til og snakke om små racer og at de fleste gav dem små foder piller og det var derfor de fik dårlige tænder og at de mente de foder piller de skulle have en meget større størelse så de brugte deres tænder mere og så deres tænder ikke blev dårlige.. Er det rigtig?
smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pille størrelse til små hunde
  • #1   17. aug 2012 Ja det er rigtigt at hunde har rigtig godt af at bruge deres tænder og at det fjerner en del tandsten..
    Herhjemme bruger vi WolfsBlut som har OK store piller, ihvertfald i forhold til at min ene hund vejer 1,4 kg.. Og det fungere super, så små hunde kan sagtens spise store foderpiller og det er godt de får brugt deres tænder.. smiley
    Men tror ikke man kan skyde skylden på størrelsen af foderpillerne for de små hundes tendens til dårlige tænder,
    Giver man dem fx regelmæssigt gnaveben+tandbørstning opvejer det jo en del og genetisk har nogle hunde bare dårlige tænder. Det kan være svært at afhjælpe, selvom man børster tænder, giver ben og store foderpiller.. smiley

• #2   17. aug 2012 det var bare noget jeg ikke lige havde hørt før smiley
    de små hunde jeg kender får nemlig kun helt små piller og så var det jeg lige kom til og tænke på det vi stod og snakkede om

• #3   17. aug 2012 Ganske enig med * ~ Ann-Sophie - Red Is The New Black! ~ *
    Mine pomeranians æder også ubesværet wolfblut, også de aller største typer foderpiller.

• #4   18. aug 2012 Kan kun stemme i med de andre, størrelsen på foderpiller har ingenting at sige med hensyn til dårlige tænder på må racer, selvfølgelig har de godt af at bruge deres tænder på rå knogler mv. Men ved rigtig mange små racer er det arveligt betinget at de har dårlig tandsæt. Det hjælper selvfølgelig lidt hvis man prøver at forbygge men alt i alt er der ikke så meget man kan gøre hvis generne er dårlige hvad det angår.

Kommentér på:
pille størrelse til små hunde

Annonce