{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Opkast On&Off... {{forumTopicSubject}}

Fra Juli måned af startede det med at Mini kaster op ca. 5 gange på en dag og havde ik spist noget hele dagen, men spiste så om aftenen... MEN..... Det forsætter.... Der er stadig nogle gange hvor hun intet spiser og så er det hun kaster op mange gange på en dag, men det er kun mavesyre/slim der kommer op. Første gang hun havde det dårligt dér i Juli måned, der ringede jeg til dyrlægen og spurgte hva jeg kunne gøre og hun sagde at vi skulle give hende lidt skånekost og se hva der så skete bagefter, så hun fik lidt ris. Hun fejler ik noget normalt og er aktiv. Hun er fra igår kommet i sin 2. løbetid. Syntes bare at det er underligt at hun får det dårligt nogle gange. Skal lige siges at hun har fast afføring og drikker som hun plejer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opkast On&Off...
  • #1   22. aug 2012 Nu har vi kogt nogle ris til hende, så nu ser vi om hun gider spise det.

• #3   22. aug 2012 Hun har mad og vand stående fremme hele dagen smiley

• #4   23. aug 2012 Hvis det hænger sammen med, at det er når hun ikke spiser hun kaster op, tyder det på at det er fordi hun danner for meget mavesyre. Så kan hun ikke tåle at gå med tom mave for længe...
    Desværre er de hunde der har mad stående mad fremme hele tiden meget småt-spisende, da de ikke føler samme trang til at spise da maden jo alliegevel er der hele tiden.
    Jeg ville begynde at fodre hende 2 gange dagligt, og så sørger for at der ikke går mere end 5-8 timer mellem at hun får noget i maven.
    (Bine fejler det samme)

• #5   23. aug 2012 Oki... Det vil vi så gøre istedet. smiley

Kommentér på:
Opkast On&Off...

Annonce