{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tør hud/mister pelsen
  • #1   26. aug 2012 Tænker på skab, dyrlægen må kunne afgøre om det er nødvendigt...

• #2   26. aug 2012 Forkert fodring, allergi, demodex, ja der kan være mange muligheder.

• #3   26. aug 2012 Tjaaah, det kan være alt muligt... Dårligt foder, skab, hårsækmider, mallazessia... Få dyrlægen til at kigge på det næste gang - specielt når du ligefrem siger han er tyndhåret... Der skal forskellige ting til at løse hver af problemerne... -Men du kan jo altid forsøge med ekstra olie tilsat maden, og håbe det bare er årstiden...

• Annie Kaagaard K
    Annie Kaagaard K Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 12
    #4   27. aug 2012 Jeg vil anbefale dig at skifte til ARION foder, det er 100% naturligt og indeholder ingen kunstige tilsætningsstoffer heller ikke kunstige farvestoffer - og DET ALLER VIGTIGSTE - ARION foder indeholder IKKE SOJA proteiner. Hunde kan kun udskille sojaproteiner ud gennem huden, og du skal bare vide, hvor mange hunde der klør sig, får store åbne kødsår af sojaproteiner. Nogle mennesker "kalder det loppeallergi", men vi har med ARION foder og vores special olie mange gange bevist, at det er det, der skal til. Man skal samtidig ved foderskift HUSKE, at det tager lang tid inden det gamle foder "er ude af kroppen" på hunden og at det nye virker optimalt. Vi har set voldsomme tilfælde, hvor foderet allerede har gjort sin virkning i løbet af et par uger, og de har sparet dyrlægeregning og undgår prednisolon. Dette er IKKE en salgstale, men mange erfaringer.... vi er SÅ GLADE for at sælge (ikke noget vi lever af for så tog vi nogle højere priser, nej vi vil rigtig gerne folks hunde skal ha GODT FODER til en pris alle har råd til) og selv bruge ARION FODERET. Vi forhandler Arion Friends serien til en fast lavpris for at vi gerne vil ha alle hunde har det godt. Vi hjælper/rådgiver og vejleder rigtig mange hundeejere om fodring og mange andre problemstilllinger med hunde. Se link her: https://www.facebook.com/pages/Overgaard-Labrador-Arion-forhandler/308612252488370?ref=hl
    Du er også velkommen til at kontakte mig.

• #5   27. aug 2012 Måske et dumt spørgsmål, men kan man ikke se hunden har skarb , kløer den sig ikke meget eller ?

• Annie Kaagaard K
    feb 2007

#6   27. aug 2012 Jo det kan man - men jeg tror ikke hunden har skab, - man kan ikke generalisere, men det er mest jagthunde der får skab, der florerer ikke meget skab p.t. blandt hunde, vi hører i hvert fald ikke om det.
    KØB 1 flaske tobisolie (vi tager kr. 100,- for 1 ltr. og "Mulle`s" hund skal ha max. 10 ml. pr. døgn) du vil blive overrasket over resultatet - vores tobis olie nedsætter også hundens fældning til under det halve og fremhæver pelsens farver. Det sammen med Arion`s Premium lam & rice/ekstreme tilfælde laks & rice, Arion Friends lam & rice Multi Vital er noget billigere det har vi til fast lavpris.

• #7   27. aug 2012 Tak for alle jeres svar. smiley
    Nu har jeg lige læst lidt om skab, og det er det i hvert fald ikke. Han har ikke sår eller noget.
    Jeg overvejer at prøve noget lakseglet, er der nogen der har nogle gode forslag til dette.
    Jeg overvejer også at skifte fodder, men han har bare altid fået det fodder. Og vi har aldrig haft problemer med det.
    Det lyder godt med ARION, men jeg synes bare at det er en jungle med det fodder.

• Annie Kaagaard K
    feb 2007

#8   28. aug 2012 Jeg vil GARANTERE DIG FOR at ARION vil hjælpe dig, hvis du IKKE giver den andet sammen med, tobisolien VIRKER 110 % - det er også SIKKERT...vi plejer at sige til vores kunder de kan levere det igen og få pengene retur, hvis det ikke har nogen virkning :o)).... såeeee jeg synes du skal prøve - det sker der i hvert fald ikke noget ved....KUN at det bliver bedre. Bor du ikke så langt fra mig kan jeg levere det hos dig.

• #9   29. aug 2012 Årrh det var en skam..
    Ringede til dyrlægen, som anbefalede noget der hedder Viacutan. Så det prøver vi lige først. Måske skriver jeg en anden gang.

• Annie Kaagaard K
    feb 2007

#10   30. aug 2012 Hej "Mulle" - du er ALTID velkommen til at ringe til mig , hvis du har problemer spørgsmål eller andet vedr din hund, vi har efterhånden rigtig stor erfaring og mange oplevelser gennem vore kunder......jeg lever ikke af at sælge foder - jeg g'ør det for at give dyrene det bedste som er 100% naturligt og helt uden sojaproteiner og andre kunstige tilsætningsstoffer......det betyder allermest for mig, for jeg VED dyrene får det meget bedre med dette foder, har set det utallige gange...mange hundeejere kommer her og fortælle, deres hunde IKKE døjer med rødt kløende hud, sår og lignende efter de er gået over til ARION, og ikke får Prednisolon mere...så dyrlægeregningerne er også meget mindre - det gør mig glad.

• #11   30. aug 2012 100 kr for 1 liter tobisolie.... ?
    Ja okay.. Hvorfor ikke.

Jeg tager 85 kr

Arion er et godt foder, men noget vidundermiddel er det altså ikke, og det forsøger jeg ikke at bilde mine kunder ind.

• Annie Kaagaard K
    feb 2007

#12   31. aug 2012 Der er forskel på kvaliteten af tobisolie.
    Jeg behøver IKKE bilde mine kunder noget ind - der er SYN FOR SAGEN, vi har den bedste reklame for vores foder, da nye kunder fortæller de har snakket med andre Arion kunder der anbefaler produktet.... den reklame fåes ikke bedre. Vi har ikke behov for at reklamere i aviser m.v. for at få nye kunder, de kommer af sig selv. Er kunderne ikke tilfredse her tør vi godt give 100% tilfredshedsgaranti og kunderne kan få pengene retur, men det er i vores karierre vist kun sket 2 gange.

• #15   31. aug 2012 Det er da nemt at give 100% tilfredshedsgaranti og pengene tilbage når det er ARION ( natural Brande ), der betaler for det.

Den service har jeg da også, præcis liegsom alle andre arion forhandlere

Jeg kan se på din hjemmeside at den tobisolie du sælger er præcis den samme som den jeg sælger.. Begge købt hos Natural Brande

• #17   31. aug 2012 Ja det gør Krumme..

tror heller ikke Kristoffer ( Arion ) vil synes om at læse det her

• Annie Kaagaard K
    feb 2007

#19   1. sep 2012 IB:
    Arion giver ikke smagsgaranti på ARION Friends serien, vi er en af de få forhandlere af den slags i DK, og deres største.... vi sælger faktisk mellem 110 og 140 sække af den serie hver måned.
    Jeg HAR ALDRIG SKREVET/SAGT det kan helbrede alt, vi anbefaler bare specielle produkter til specielle behov.
    Jeg er ikke ude at reklamere - jeg forsøger at hjælpe, råde og vejlede mennesker der har problemer med deres dyr.
    Tak for interessen - slutter tråden her, da debatten er slået helt over i en anden grøft. Fremover skal man måske ikke skrive offentligt, men nøjes med at sende besked til den man har noget at fortælle.
    Go weekend.

• #22   1. sep 2012 Palle , jeg bruger også EFA og er meget tilfreds, tror jeg betalte 220,- for en flaske der indeholder under en halv liter men min hund skal have et pump om dagen så den er meget drøj.

• Annie Kaagaard K
    feb 2007

#24   2. sep 2012 Viacutan kender jeg ikke.... den må jeg kikke nærmere på, jeg vil gerne finde et godt naturprodukt mod lopper også jeg kan sælge i min butik - det skal være noget man ved der virker. Jeg er IKKE til de præparater der er så stærke... de lugter vildt ala... ammoniak, det er næsten synd for dyrene der skal bruge det, da de normalt samtidig har meget følsom hud. Så håber jeg kan finde noget skånsomt som virker, nogen der VED hvilken præparat der er godt.

Kommentér på:
Tør hud/mister pelsen

Annonce