{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktiverings legetøj
  • #1   27. aug 2012 jamen til at starte med behøver du ikke købe noget...
    du kan ta en hånd fuld godbider i et håndklæde og så gemme det deri så hunden selv skal finde dem...
    putte godbider i en flaske og så skal hunden selv finde ud a at få dem ud..
    gemme godbider under en skål (indtil hunden har fundet ud af hvordan man vælter skålen skal det være let og så kan du øge sværheds graden, med en dyb tallerken også videre..)
    Et ben hvor du fylder den op med f.eks. leverpostej og så fryse det...
    '
    Håber du kan bruge nogen af de ideer...**?

• #2   27. aug 2012 Hult kødben fyldt med frossen leverposteg skulle give lidt aktivering indtil den er spist. Har kun hørt om det - har endnu ikke selv afprøvet den smiley

• #3   27. aug 2012 Uha det er i hvert fald ting jeg skal afprøve....!!!!

• #4   27. aug 2012 Jeg har købt en "kasse" med 4 forskellige opgaver..løfte låget af, skubbe låget af, trække ud i en skuffe og vippe et låg op ....den synes mine hunde er sjov..det vil sige at Tøsen min cairnterrier fangede fidusen i løbet af 10 min..så hun får snart tømt den smiley ...så jeg vil sige at de smarte aktiveringsbokse er et sats.hvis din hund er hurtig til at løse opgaver, kan det blive en dyr fornøjelse...Tøsen tømmer boksen på få sekunder smiley
    Men som Kristina også skriver så er der mange andre muligheder...
    Du kan også koge lever eller kallun og så putte kogevandet i en flaske og lave et spor på plænen af det..eller lave spor når I er på tur...
    Også så simpel en ting som at sprede foderet ud på plænen... Hvis den går lidt død i det, så prøv at placere små "dynger" evt også oppe i højden..på en stub, en sten, en bænk mm

Kommentér på:
Aktiverings legetøj

Annonce