{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.987 visninger | Oprettet:

vi har da ikke ulve i Danmark vel ? {{forumTopicSubject}}

jeg havde en meget mærkelig oplevelse her til eftermiddag, selvom at jeg nok godt ved at det ikke er helt sandt det min hjerne prøvede at bilde mig ind jeg så kan jeg aligevel ikke lade være med at tænke på det, og nu bliver jeg nødt til at få det afkraftet.
Jeg var nemlig lige ude og kigge på opstaldning til mine heste i området, omkring Roskilde, jeg gør det lidt atypisk, da jeg egentligt kører rundt og stemmer dørklokker hos steder jeg kan se de har andre heste, fik også flere forskellige tilbud, som jeg lige skal have tænkt over herhjemme, men mens jeg cyklede forbi en stor ejendom der lå lidt gemt imellem en masser træer, hørte jeg en virkelig mærkelig uuuuuuhhhhh lyd, sådan en hvor jeg ligede drejede hovedet da det ikke var noget jeg er vant til at hører og lyden var så høj så jeg kunne hører den igennem mine høretelefoner med musik.
Lige da jeg kigger ind i mellem træerne får jeg øjenkontakt, med forhåbenligt en hund, men den var virkelig kæmpe stor og lignede ikke en hund jeg havde set før hverken af de der slædehunde typer eller store pelsbamser, jeg får øje på at der står en til lige bag den bare lidt mørkere i farven end den første.
Selvom jeg godt ved at det er højst usandsynligt at det er to ulve jeg har set, synes jeg nu aligevel at oplevelsen hænger lidt fast, og jeg vil da gerne indrømme at jeg cyklede lidt hurtigere forbi ejendommen på min vej tilbage, bare lige for at være lidt sikker.
Men altså nu kan jeg ikke få de to væsner ud af hovedet, min hjerne siger mig at jeg har mødt to ulve for det lignede det, men jeg er ret sikker på at det ikke er tilfælde.
Men jeg kunne godt tænke mig at hører om der måske findes en hunderace der minder så meget om ulven at ens hjerte faktisk banker lidt hårdere hvis man er uviden som jeg er, den kan heller ikke være så udbredt i Danmark for synes jeg har set mange forskellige hunde, men aldrig en ligne dem jeg så i dag.
Min hurtige beskrivelse af dem vil være at de havde rundt hoved, spidse ører, et brunt vildt mønster, lange ben, kroppen var ret muskeløs og en tyk hale som ikke lå over ryggen men bare hang ned af.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vi har da ikke ulve i Danmark vel ?
Kommentér på:
vi har da ikke ulve i Danmark vel ?

Annonce