{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Mickey dårlig til morgen {{forumTopicSubject}}

på vor morgentur ved 7-tiden blev min hanhund Mickey pludselig dårlig, stod stille og kastede op - så lagde han sig ned og ville ingenting - jeg ventede til han havde samlet sig lidt og han kom på benene igen og hjem, hvor han sad udenfor lidt - så kastede han op igen men ikke så meget ............ det var lidt uhyggeligt at se ham gå fra at være ok til så dårlig - kan det have været varmen? ..... jeg har aldrig set en hund i løbet af så kort tid få det så skidt og nu igen har han det nogenlunde, ligger og sover ............. Er der noget mave halløj i omgang?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt gulvvarmerør på badeværelse. 2.150 kr.
  • Montering af Velux gardiner 300 kr.
  • Montering af vindskedelister på tegltag 1.750 kr.
  • Min AEG opvaskemaskine tømmer ikke vand ud 700 kr.
  • Opsætning af plissegardiner og knagerække 1.250 kr.
  • Hænge 4 gardiner op 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mickey dårlig til morgen
  • #1   23. jul 2006 min kaster os op! lå i telt med hende og vågnede ved den der helt vildt klamme lyd.. spekulerede os på noget med mave halløj.. nu ligger hun bare og sover.. og vil slet ingen ting... det er ret sygt at se på.. hun plejer altid at ville lege og er frisk... bare ikk idag ! smiley

• #3   23. jul 2006 jeg tror også det kan være varmen... Vuck kaster også op i den her tid..og det kommer bare ud af ingenting han går også fra at være helt frisk til at kaste op og ikke gide noget....

• #4   23. jul 2006 hmm tyson har det heller ikke så godt han har tynd mave...

• #5   23. jul 2006 det lyder som om det er varmen - vi andre har det heller ikke for godt - taler her for mig selv -

• #6   23. jul 2006 jeg bor nær Horsens - og kommer ikke på stranden med mine hunde, så det kan ikke være fra vandet - og 7-9-13 ingen af dem har dårlig mave - det var kun i morges, at Mickey pludselig blev så syg at jeg blev forskrækket - nu har han det fint igen .............. jeg tror det er varmen ......

Kommentér på:
Mickey dårlig til morgen

Annonce