{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Er så stolt {{forumTopicSubject}}

Er så stolt og vildt glad for min labrador hvalp ved ikke hvad der er normalt for store hunde da min sidste hund var en Cavalier men min skønne tæve fra 5 maj er renlig fantastisk trode ikke de gik så hurtig og siden jeg fik hende 8 uger gammel har hun tisset inde max 10 gange og hun har kun lavet stor inde da hun hade dårlig mave smiley
Her til aften har hun overrasket mig positivt ang lydighed vi var nede i gården og tisse uden snor og over på den anden side af vores vej kommer der en killing den ser Ronja og bevæger sig lige og jeg siger nej så stiller hun sig ved min side og kikker bare på den lille killing og den er fræk den kommer helt tæt på og puster sig op og Ronja står bare ved mig og kikker hun er simpelthen bare så skøn det opvejer uden tvivl meget at hun et par gange har været på mit sofa bord når jeg ikke var hjemme og snuppet 2 sølle potte planter og er begyndt og kan trække lidt når vi går i snor hvilket nu er høj prioteret træning hun er virkelig skøn min lille pige det hade jeg bare lige løst til og fortælle smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så stolt
Kommentér på:
Er så stolt

Annonce