{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ruffwear Webmaster sele
  • #1   10. sep 2012 Jeg har kun set dem på netbutikker.(der vist har fysisk butik på sjælland)
    Der var en fynsk butik som både havde gårdbutik og netbutik, samt tog rundt til stævner der havde dem, men sidst jeg mødte dem på et skue holdt de "ophørsudsalg" på udstyr og ville kun fortsætte med foder.... men da jeg søgte på dem nu så ser det ud til at de stadig har en sele
    (link fjernet)
    måske er det kun den ene sele i str xxs og i rød, de har endnu :-((

Jeg vil gætte på at den hund du har i din profil ( størrelse ligesom mine) skal bruge en størrelse mellem xxs og xs.... så måske kan din bruge en xxs spændt helt ud eller den skal have som mine, en xs hvor frontstropperne er spændt helt ind, men bryst og mavestopperne er sådan en mellemting .

og at de har flyttet den fysiske butik ... man at man skal melde sin ankomst fordi de ikke har nogen bestemt åbningstid smiley
    Bemærk ny adresse, Rughøjvej 90, 5250 Odense SV, butikken er åben efter aftale, ring mellem 17-20 på tlf: 42658008

• #2   10. sep 2012 okay tak det må jeg lige kigge på. tror han skal have en small. Han er jo en 12 kg hund.

Kommentér på:
Ruffwear Webmaster sele

Annonce