{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

Hund i bur {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Jeg har en lille tysk jagtterie blanding som snart
Kommer i løbetid .
Jeg har svært ved at få hende til at blive i sin kurv om natten
For så snart jeg faldet i søvn sniger hun sig op i sengen
Hvilket jeg ikke vil være så glad for når hun begynder at bløde
Derfor spørger jeg om jeres mening angående at sætte hende i et
Stort bur bare om natten vil det være synd ?
Håber på en masse feedback smiley

Mvh belinda


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund i bur
  • #1   11. sep 2012 Jeg vil lære hende at holde sig fra sengen, og ja.. jeg syntes et bur vil være synd. Ellers få et par løbetidsbukser til hende om natten, hvis hun ikke kan holde sig selv ren

  • #2   11. sep 2012 Nej, jeg synes ikke det er synd. Men det er nemmest, at lære en hund at lægge i bur under transport m.m. fra den er hvalp.
    Mine hunde sover i bur, når vi er på campingtur eller overnatter på hotel eller hos venner. Det er ikke alle steder, at det er ok , at hunden hopper op i sengen.


  • #3   11. sep 2012 Enig med Anne..

    Min hund kan også sove i bur, men ikke herhjemme.. Herhjemme kommer hun også kun i sengen ved en invitation smiley


  • #4   11. sep 2012 Ja har købt nogle løbetidsbukser til hende men den kan hun ikke
    Lide at have på . Men det er det der er rigtig svært
    For hun ligger så fint og sover i sin kurv når jeg ligger
    Mig til at sove men hver gang jeg vågner er hun sneget sig op
    I sengen . Men havde også overvejer at sætte et gitter op? smiley


  • #5   11. sep 2012 Jeg synes du skal lære hunden at den ikke skal være i møblerne i stedet for at sætte den i bur.

  • #6   11. sep 2012 Og det er også Kun hendes anden løbetid når den kommer
    Og første gang hvor jeg har hende så er lidt i tvivl om hvordan
    Man skal håndtere det på den bedst mulige måde smiley


  • #8   11. sep 2012 Jeg synes ikke at det er synd at have sin hund i bur om natten, den ene af mine 5 sover i bur (ved siden af sengen), hvis én af de andre tillader sig at lægge sig derind, inden at han når det, så står han bare og glor skiftevis ind i buret og på os smiley

  • #9   11. sep 2012 Kan man evt. Lærer hende at blive nede fra møblerne men hun så nogle gange får
    Lov vil det forvirre hende eller er det noget som man godt kan træne hende til ?
    smiley eller hvordan er folks holdning til at man sætter et gitter op i stedet for et bur :)??


  • #12   11. sep 2012 Hvis man bruger buret rigtigt og hunden lærer det fra start af, så elsker de fleste hunde deres bur.. Cindys bur står fremme herhjemme, selvom hun også har sin kurv..

    Hun går tit ind i buret og hygger sig.. Hun går også derind hvis jeg farer lidt rundt, eller måske gør rent.. Jeg kommer hende ikke derind ret tit, hun bruger det bare meget selv smiley


  • #14   11. sep 2012 Hun bliver et år i denne måned er det for sent at lære hende det ? Hvis man evt gør det stille og roligt fra dag til dag ?

  • #16   11. sep 2012 Det er IKKE synd at have hunden i bur, vores sover deres bure om natten. Og de er der oss når de er alene, så gør du bare det smiley

  • #17   11. sep 2012 hunden elsker sit bur, det er hendes fri sted..

    dog sover hun altid i sengen, også under løbe tiden.. det har jeg løst ved at give hende et tæppe i sengen.. det letter rengøring og vask en hel del smiley ..
    det samme i sofaen og buret.. løse tæpper er dejligt nemme at vaske smiley



  • #18   11. sep 2012 Mine hunde foretrækker deres bur om natten og når de er alene hjemme. Specielt Merle har brug for at det er hendes sted og ingen andres, når hun er der så har hun fred og hendes mad og vand er også derinde. Der er meget forskel på hvordan du bruger et bur. Herhjemme er det deres helt eget sted og absolut ikke noget de bliver tvunget ind i smiley og viste nogen af dem at de ikke ville derind ville vi aldrig tvinge dem smiley

  • #19   11. sep 2012 Efter vi fik Kato hjem, har vi valgt bur til begge hunde når de er alene hjemme. Den gamle er 6 år, har ALDRIG været i bur og kato 20 uger. Det går super for begge at være i burene - men vi har selvfølgelig også brugt tid på at lære dem det. det skete ikke fra den ene dag til anden.

    Vi startede med åbent bur, godbidder ind og lade dem gå til og fra - nu går de selv i buret flere gange dagligt og sover. Nu forbinder de det med hygge.

    Og nej .. mener ikke det er synd for hundene.


  • #20   11. sep 2012 Vi har en han og har så fået en tæve som nummer 2 hund, så vi viste i forvejen at løbetid ville stille visse krav til os.
    Vi købte et stort udstillingsbur 120x90x90 inden vi fik hende hjem, og lagde et tæppe over og en dyne indeni, så det er rigtig huleagtigt. Buret står for enden af vores seng, hvor hanhunden ligger på et tæppe og hun har så selv valgt at bruge buret som hendes seng 80% af natten, og resten af tiden i vores seng.
    Vi er ikke nået til første løbetid endnu, men når det bliver tid vil vi ikke have dårlig samvittighed, ved at sætte hende i buret natten over.


  • #21   11. sep 2012 Tusind tak for alle svarene de har hjulpet mig meget
    Jeg tror jeg vil give buret en chance smiley


  • #22   11. sep 2012 Min hvalp elsker sit bur, og det er en rigtig god ting at de er glade for deres bur, når man fx kører i bil. Så jeg synes ikke det er synd, men min sover jo også selv i bur smiley
    Men som du siger, prøv at give buret en chance, også kan du jo gøre det til en sjov ting at hun skal derind smiley


  • #23   12. sep 2012 Jeps nu er spørgsmålet jo så lige hvad målene skal være på
    Sådan et bur skal være for at det ef passende til hende ?:) hun er lidt mindre end en fransk bulldog er lige det tætteste og nemmeste at sammenligne med ?


  • Carla
    Carla Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 21
    #24   12. sep 2012 Det næsten umuligt at lære en hund at den ikke må komme op i møblerne, hvis den plejer at være der. Du kan sagens putte den i bur, jeg ville fjerne dens kurv og sætte buret der hvor kurven er normalt, så den vender sig til at de er dens nye plads, så vil den til sidst ikke ligge mærke til at buret bliver lukket om natten.

  • #25   12. sep 2012 Vores er i bur når de er alene hjemme.. De ligger sig også ind i buret og sover i løbet af dagen, da det er deres '' helle '' og vil slappe af.
    Hvis din vaps er tryg ved buret, så gør du bare det, det sker der intet ved.
    smiley


  • #26   3. okt 2012 Mokka hun sover i bur om natten, og det er bestemt ikke synd! Hun føler sig tryg derinde, og det er et tip vi har fået af dyrlægen!

Kommentér på:
Hund i bur

Annonce